Vstřikovače

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Vstřikovače

Příspěvek od lenham3 » čtv říj 13, 2011 19:29

Na benzinove striky mame masinu,prvni se vycisti v ultrazvuku a pak se napoji na masinu a cisti specialni kapalinou .....

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Vstřikovače

Příspěvek od Hombre » pát říj 14, 2011 5:37

donutil píše:Tak z toho vás chlapi vyvedu.Taky jsem to tak udělal,protože se to zde nikde neřešilo,ale vím že u autobusu se trysky kontrolovaly po 50 tis.km.A kolikrát nechtěly ven.Takže vy co máte přes 200 tisíc bez vydělání trysek,střezte se jejich poruchy.Protože jsou tak zarezlý,že je zkrátka nejde dostat ven.Až budu mít opravu hotovou,napíšu obsáhlý elaborát.Ale kdybych dnes koupil auto třeba se sto tisíci km hned bych se je snažil vydělat a zkontrolovat,stojí to litr když jsou dobrý a pak s nimi zpět,aby se zase po dalších sto tisících daly vydělat.Páč jinak to je peklo.
Jojo, to je pravda, jednou nám visela IFA ve vzduchu na jeřábu za vstřikovač a nechtěl ven :mrgreen: . A myslím, že vyzkoušet vstřikovače, jestli neuchcávají ve 100 000 km není na škodu, zkoušečku má ještě v dílně každé JZD, nemusíš to zrovna nosit do servisu za litr, stačí jen si připravit vhodnou redukci.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Vstřikovače

Příspěvek od lenham3 » pát říj 14, 2011 8:48

Ale se vstrikama z 75 asi v JZD nepochodis :D chtel bych videt jak by to udelali kdyz je primy strik a tlak je uplne nekde jinde :-D

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Vstřikovače

Příspěvek od Hombre » pát říj 14, 2011 9:05

Jako kde jinde? Přímý vstřik mají i Liazy, Karosy atd už od 60tých let. Proč bys nepochodil? Pokud je to mechanický vstřikovač, mělo by to jít. Zkoušečka natlakuje v pohodě na 400 bar.
Obrázek
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače

Příspěvek od Tommi_82 » pát říj 14, 2011 10:20

Bavíte se o benzínech. Takže asi jo. Common rail u R75 v naftě má přes 1300 bar.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače

Příspěvek od AnderN » pát říj 14, 2011 14:25

Přidám se -- už o chvíli později použitý motor 2.0d u BMW (110 kW/150 PS, od r. 2001) má common-rail druhé generace s tlakem kolem 1600-1800 bar a současné turbodiesely se systémem common-rail třetí generace pracují s tlakem kolem 2000 bar, čtvrtá generace má pak mít tlak až 2500 bar ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Vstřikovače

Příspěvek od donutil » pát říj 14, 2011 14:55

Já myslím že je řeč o naftě.Je sice hezké že znáte hodnoty,ale je to k ničemu,sami s tím stejně nic neuděláte a musíte to zavézt na pracoviště kde na to mají mašinu,třeba PAS Zábřeh,nebo tak nějak se to jmenuje, půl milionu prej stála ,tam vám to změří,případně zrenovují.Ale hlavní problém je trysky vyndat.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Vstřikovače

Příspěvek od Hombre » pát říj 14, 2011 17:26

Bavíme se o naftě, pokud vím, řeč byla původně o SDI, common rail samozřejmě v žádném JZD nezměří, kromě toho, že je tam tak vysoký tlak, je tryska otvírána elektricky. Jen jsem chtěl upozornit, že přímý vstřik se automaticky nerovná common rail.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Vstřikovače

Příspěvek od walkerik11 » sob říj 15, 2011 17:41

Ku SDi vstrekovacom.....da sa zohnat len tryska bez drziaka?...pripadne ta sa ta tryska nahradit nejakou od koncernu?
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Vstřikovače

Příspěvek od walkerik11 » pon říj 17, 2011 20:00

zdravim...viete niekto zohnat nove trysky do SDi?... Oznacenie DSLA 145P682
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Vstřikovače

Příspěvek od walkerik11 » úte říj 25, 2011 8:41

Tak oprava...neidu tam trysky DSLA 145P682(tie su do Freelandera), ale DSLA 145P446 (0 433 175 073 ) a v BOSCH katalogu je nahradne cislo 2 437 010 085. NEVIETE NIEKTO ZOHNAT TIETO TRYSKY?
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Vstřikovače

Příspěvek od donutil » úte říj 25, 2011 15:51

Už mám hotovo a najeto asi 100 km a jezdí zatím dobře.Teď k problému.Začalo to jít při volnoběhu na 3 válce,tak jsem se rozhodnul to nechat prověřit u kamarádů,co se se mnou učili,respektive jejich synové dělají diesely.A jak jsem tu před pár kapitolami brečel,největší problém byl vydělat trysky ven.První šla po těžké námaze,druhá se musela rozšroubovat,třetí se zalomila a na čtvrtou musel navařit páku,když předtím rozštípal ventilové víko a ta se zalomila taky.Hlava musela dolů,ty zbytky trysek odfrézovat,sice nevím jak,neviděl jsem to,ale věřím tomu.Musel jsem přikoupit dvě trysky z Jeseníku a tam mě potvrdili,že trysky jdou někdy blbě ven a že se jim podařilo i zničit hlavu.A taky ventilové viko jsem zapoměl napsat.Trysky co vydělali chcali a tak je nechali renovovat všecky čtyři za devět tisíc celkem.A to jsem mohl být rád že mají tyto konexe,protože v BMV by se s tím nepárali a dali nové za 9800 kus.A kdoví jestli by pasovaly,páč tam 85 kw motor přece nedělali.Ty moje byly zkorodované po celé délce dobrej milimetr do hloubky,v porovnání s těmi co jsem koupil to byla katastrofa,řek bych na vyhození,ale mechanik řekl že to bude dobré.Jo a žhaviče nešly ani jeden.Takže suma sumárum:Trysky-opravené,nové těsnění pod hlavu,šrouby,simerinky ventilů,žhaviče,těsnění pod víko ventilů,olej 5w-40,nebo 30,teď nevím,filtr oleje,dvě trysky z Jeseníku+víko ventilů,práce- 24 000 Kč.Najeto mám 208 tisíc.No nekupte to za ty prachy.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače

Příspěvek od AnderN » úte říj 25, 2011 16:17

Slušná cena, za to všechno.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Vstřikovače

Příspěvek od René » pon říj 31, 2011 8:22

No potěš koště :roll: ,snad toto nebudu muset ještě hooodně dlouho řešit,ale dobrá zpráva to moc není :?
R 400 SDI 99

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače

Příspěvek od J0hny » pon říj 31, 2011 20:43

Fotr má 620 SDI, najeto 230 000, celý auto vrak, motor na tom nebude o nic líp, ale nic mu necvaká, jede na 4 válce, všude sice teče olej, ale jezdí :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět