R.A.m.m.P.a. Rover 45

Uživatelský avatar
rammpa
Příspěvky: 98
Registrován: pon bře 10, 2008 9:15
Bydliště: BSJ/Slovakia
Kontaktovat uživatele:

R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od rammpa » ned dub 20, 2008 16:50

Jo apropo .
By the Way,
konecne vam muzu prdvest meho "anglicaka"
tak tady je. http://www.rammpa.sk/index.php?option=c ... &Itemid=45



mejte seeee
Brmm Brmmmm
Rover 45 , 1,4 16v,2001
Moj Angličák : http://www.rammpa.sk/index.php?option=c ... &Itemid=45

max80

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od max80 » ned dub 20, 2008 17:20

.

Uživatelský avatar
rammpa
Příspěvky: 98
Registrován: pon bře 10, 2008 9:15
Bydliště: BSJ/Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od rammpa » ned dub 20, 2008 19:29

Neboj, uz sou pryc. Mam tam koberecky , hezky . a tedko sem si objednal i potahy a navigaci, tak to bude trochu slusnejsi a komfortnejsiii

:lol: :roll:
Brmm Brmmmm
Rover 45 , 1,4 16v,2001
Moj Angličák : http://www.rammpa.sk/index.php?option=c ... &Itemid=45

Boombomm999
Příspěvky: 7
Registrován: ned čer 15, 2008 10:07

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Boombomm999 » čtv čer 19, 2008 6:31

Zdravím ,

jsem taky jeden z těch, kterým Rover jako značka naprosto učaroval a 45tka obzvlášť :D Tzn. že moje největší dilema, který teď řeším je jaký obsah? Nabízí se mi tu koupě 1.4 a tak jsem se chtěl zeptat, jak je to cca. se spotřebou a hlavně se sílou motoru?
Děkuji!

max80

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od max80 » čtv čer 19, 2008 8:34

.

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Eny45 » čtv čer 19, 2008 8:50

Jak píše MAX...

Jen bych doplnil že mezi 1,4 a 1,6 není velkej rozdíl. Sou stejně starý, a výkonostně se lišej o cca 10%. Čili když si do auta naložím jednoho tlusčího člověka, tak už mi to jede jako 1,4 ka :)
Spotřebu u 1,6ky mohu potvrdit. Je to malej zázrak, ale když se s tím jezdí pozvolna tak 6,5 až 6,8. Dokonce se mi povedlo i 5,8 na 350km trase, to sem jel přez noc, a furt 80km/h... 1,4ka má tu spotřebu dle tabulek o 0,2 menší.
1,8 je nejlepší volba, bohužel asi nedostatkové zboží. Je o několik let novější, i když konstrukčně je stejná. Má zase cca + 10% oproti 1,6ce. Ale brutální rozdíl je v točenáku, kterej má max na 2750 místo 4000 co má 1,4 a 1,6 :) No a pak se drží na maximu až k těm 4000.

Pro srovnání, jeli jsme ze srazu směr Trutnov. Dlouhej táhlej kopec. Já s 45 1,6 a kamarád s 75 1,8. Zatámco já sem tam měl čtyřku, nohu na podlaze a otáčky se zastavili na 4000 a víc to nejelo. Tak 75ky jela na pětku a plynem tak napůl :) Takže von tam rozdíl bude. (a to prosím 1,8 v 75ce má ten točenák taky až na 4000.) :wink:

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Eny45 » čtv čer 19, 2008 9:12

tady to maj Poláci dobře zpracované v tabulkách...

http://www.roverki.pl/article.php?sid=88

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Tommi_82 » čtv čer 19, 2008 9:25

já osobně bych se taky díval po motoru 1.6, mám dvoustovku a tam si myslím že se i ta 1.4 celkem dá když člověk jezdí sám. Ale petačtyřicítka má přece jen o nějaký to kilo víc. Pokud žiješ v místě kde jsou spíš rovinky tak si klidně kup 1.4 ale pokud máte v okolí spíš kopce asi bych hledal trošku silnější motor. Jak se tu píše spotřeba je na benzín dobrá, tak není co řešit.
Jinak Eny nevím jak u tebe, ale u mě když jedu do táhlýho kopce na čtverku nebo pětku na 3/4 plynu a nebo stojím na zemi tak už nespatřuju žádnej rozdíl, takže bych taky mohl klidně tvrdit že jsem stál na plynu jen z poloviny. Když jedu na trojku tak to je něco jinýho, tam když stoupnu na zem tak to furt zrychluje. Ale když motor nemá točák, já mám špatně zařazeno a jedu spíš konstantní rychlostí tak se mi fakt zdá že je stejný jestli stojím na plynu úplně nebo jen ze 3/4.

Jinak souhlasím s tím že točit točit točit, když jezdím kolem 2200 tak neušetřím žádný palivo oproti tomu když jedu konstantně někde kolem 3000. Když jedu 4000 tak už to samozřejmě poznat je. Ale prostě podle mě ma jízda na 3000 na moje auto blahodárný vliv(je takový veselejší). :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

max80

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od max80 » čtv čer 19, 2008 11:00

.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Roman620ti » čtv čer 19, 2008 11:26

teda to jsem ani netušil, že se do 45 rval 2.0 V6 jako do 75. To se mi začíná 45 stále více zamlouvat :mrgreen: Šestiválce mají většinou krásnej zvouček :P V 75 je na 2.0V6 udávanej výkon 130kw, což může bejt dost zajímavé...škoda, že to neudělali rovnou ve 3.0 V6, to by bylo ještě lepší :P 8)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Eny45 » čtv čer 19, 2008 12:07

Spíš škoda že to nemělo žádné přeplnovaní. Až 1,8 v 75ce... 150koní.
Přítom u MG používali 1,8 s proměným časováním, bez přeplnování, a ta měla 160 koní. A týpci na internetu z toho bez přeplnovaní máměj i 300 koní v 8,5tisíci otáčkách :) Prostě super motor no.

Ale to už jsme jinde :lol:

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Fujitsu » čtv čer 19, 2008 12:25

To mě teda docela překvapujete.... se snažím jezdit na spotřebu, takže dodržuji pravidla "zbytečně netočit a řadit včas", jezdím po obci na 4ku a jen tak to lechtám...podobně i mimo obec, pokud teda nepotřebuji razantně zrychlit....ono je taky fakt, že ten výfuk co tam mám (laďák) mne od vytáčení odrazuje svým rachotem, možná že až ho sundám tak změním názor. Každopádně i tak mám spotřebu 7,7 l. Dřív jsem jezdil za 8, takže považuji snížení o 0,3 docela za úspěch, ale jak tak čtu ty vaše spotřeby...k tomu se asi nikdy nedostanu :( Při jakých otáčkách je tedy optimální řadit nahoru, a v jakých dolu?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Eny45 » čtv čer 19, 2008 12:52

Já řadím tak, abych tam po přeřazení měl 1800 - 2000 otáček, na rovince. Pokud jedu do kopce, tak to chce samozřejmě víc. Dejme tomu že řadím dvojku na 3100, 2700, 2500,a na 2200 pětku. A dost často vynechávám čtyčku, trochu podržím trojku a rovnou dávám pětku :mrgreen:

Jako hlavní je, že s lehce namáčklím pedálem na pětku. Při 90 km/h je spotřeba tak 5,6l. A při 120ti už je to 6,8l (dle výrobce)
Pak je důležité se pomalu rozjíždět, a pomalu zrychlovat. A nedupat na pedál.
No a hlavní věc je brzdit motorem, před křižovatkou, před obcí, z kopce... pač to jedu za 0 a přitom nabírám km. Poněvač motor je chytrej, a vypne vstřikování.

Otázka je, koho taková jizda baví :) Ale na těch 7 se taky časem dostaneš.
Jinak i laděnej vejfuk ti může zvedat spotřebu... sem slyšel. Nic o tom ale nevím.

max80

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od max80 » čtv čer 19, 2008 12:56

.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Fujitsu » čtv čer 19, 2008 13:20

Teď jsem si ještě vzpoměl, že vlastně od té doby co mám vlastní auto, tak řídí i přítelkyně, která se to teprve učí, takže si dokážete představit kdy a jak řadí :lol: To se v té spotřebě určitě taky promítne.... a laďák určitě taky nic neušetří.

Jinak řadím kolem tech 3000 nahoru, dolu si to moc nepamatuju, ale bude to kolem 1500. Motorem se samozřejmně taky snažím brzdit....
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Odpovědět