Problem s otackami Rover 414 SI

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » úte zář 25, 2012 13:13

tu je video----
ROVER45

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od sector » úte zář 25, 2012 14:41

U mne na 416Si byl stary palivovy filter, menil jsi ho?
A co kabel k civce? Vzduhovy filtr taky v pohode? Saci potrubi je ciste? Zkus natankovat 100oct benzin, treba na OMV. Zkus procistit vsechny konektory k zapalovacim kabelum a civce - i kdyz to ke tvemu startovani asi neni, ale u me dost blbe 416startovala, kdyz jsem je mel zoxidovane.

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » úte zář 25, 2012 15:02

dnes som tam dal novy benzin a žiadna zmena stale to štartne až napodruhe. sanie som cele prečistil ja tam už nemam rozdelovač palivovy filter som menil pred 2 mesiacmi :D je to zahada z Blervic. :lol:
ROVER45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od Trunda » úte zář 25, 2012 15:32

No tak pak leda civky... muzou davat slabou jiskru, ktera se prosadi az v momente, kdy je prostredi valcu trosku zahrate... uz treba jen nekolikerym stlacenim smesi.... ..... akorat mi u toho nestymuje to, ze by byl problem s obema civkama zaraz.... Co tam mas za svicky? Dej tam klasicke NGK...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » úte zář 25, 2012 15:47

jo ngk nove asi 2000km skušal som aj ine ale žiadna zmena . cievky su ok skusal som ich prehodit z vvc a je to stale to iste SMOKE:
ROVER45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od Trunda » úte zář 25, 2012 16:36

... pak me jeste napada.... tys zbrusoval hlavu, ne? Jestli jsi to neprehnal s kompresi... Ale vetsi komprese by snad nemela mit takovy vliv na startovaci zapaleni.... Jako pokud to s jinym motorem problem nemelo a cidla jsi vsechny vymenil, tak pak opravdu jedine nejaky problem s motorem samotnym - tesnost, komprese, predstih (v dusledku snizeni hlavy muze byt rozhozene casovani). Pak zkus tesnost sani, jestli si to nekde nebere falesny vzduch, vstriky,.... ..... vic me nenapada :-D To se tak na dalku tezce analyzuje....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » úte zář 25, 2012 17:55

skušal som aj to vvc sanie prehodit a stale to iste motor hlava je zabrusena ale nie na maximum keby to bolo motorom tak by bol stale problem aj pri druhom štartovani štartovani a bol by problem pri tretom štartovani ja si myslim že niejaka elektrosučiastka v RJ je chybna možno nejaky kondenzator alebo odpor alebo studeny spoj . musim pozhanat RJ + imobilizer lebo VVC RJ tam dat nemožem jedine keby aom naprogramoval Emeralda :mrgreen:
ROVER45

ALEX
Příspěvky: 157
Registrován: úte úno 17, 2009 16:35

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od ALEX » úte zář 25, 2012 19:09

Jakym spusobem zkontrolovat testnost tesneni sani,poslouchal jsem motor a zdalo se mi jakoby nasaval falešny vzduch při pridani plynu.

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » úte zář 25, 2012 20:18

zajtra pridam video z motoroveho priestoru možno to bude počut lepšie neviem ja som to všetko pretesnil silikonovym tesnenim do350 "C a všade som podaval spony
ROVER45

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » stř zář 26, 2012 11:57

ROVER45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od Trunda » stř zář 26, 2012 12:24

... hodne zajimave ze vzdycky az napodruhy.... kdyz ten prvni jen brnknes, tak to i tak napodruhy chytne?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » stř zář 26, 2012 13:21

ked len škubnem tak ma tendeciu naskočit ale nenaskoči. Už som i skušal na 1x nechat dlhšiu pavzu pred naštartovanim . myslel som že čerpadlo nestiha natlačit a je tam slaby podtlak ale to nepomohlo stale naskoči až na 2x ked je teply tak hned na 1x je to zahada skusim ešte jednu vec zavriet privod vzduchu cez ten motorček volnobehu možno prepušta vela vzduchu do sania ked je motor studeny a preto nenaskoči až ked ho pretočim na 2x tak už je v valcoch viac paliva a nevadi mu viac vzduch preto naskoči :(
ROVER45

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » úte říj 09, 2012 14:42

takže zavada odstranena vybral som NGK co som menil asi pred 5000 km teda tie orig čo odporučate a dal tam brisk premium 3 kontaktove a motor naskočil napoprve tak som zvedavy ako to dlho vydrži hi: uvidim http://www.youtube.com/watch?v=I5-ig3Z7jxY
ROVER45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od Trunda » úte říj 09, 2012 15:16

.... no bacha, to jsi ale neodstranil pricinu problemu... jen upravil vlastnosti jednoho clanku, ktery na zavadu nejvice trpel.... takze pak to opravdu vypada na spatnou smes, ci kompresi,.... bych aj typl, ze jak zacne mrznout, tak ti to i s tema Briskama zas prestane startovat... toz uvidis ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
slavomir25
Příspěvky: 78
Registrován: ned bře 18, 2012 17:30
Bydliště: slovensko vranov

Re: Problem s otackami Rover 414 SI

Příspěvek od slavomir25 » úte říj 09, 2012 16:54

skušal som to dnes 2x na studeno a ok ale ako hovoriš neodstranil som to určite ale ked som mal NGK tak včera mi to začalo trhat v niskych otačkach tak som mal pocit že jedna sviecka nepali alebo je jedna cievka v prdely preto som vymenil sviečky a cakal som čo sa zmeni Z mir: zatial to ide ok tak sobotu vyskušam vymenit cievky a ak by sa to vratilo tak to bude na 100 percent RJ tak do mesiaca by som mal mat nove mapy do Emeralda tak to vyskušam
ROVER45

Odpovědět