Stale mi vaří.416
Re: Stale mi vaří.416
Přesně tak, odkud jsi?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Stale mi vaří.416
Ja Třinec a ten známy Haviřov
Re: Stale mi vaří.416
Zajeď za Hombrém... máš to kousek a spolu určitě něco vymyslíte.... .... určitě to má řešení...
Re: Stale mi vaří.416
Jestli můžeš, stav se tady, mrkneme se na to.
Re: Stale mi vaří.416
Hoši rad bych ale ja startnu a za 5 minut se mužu jit podivat na zastavku jestli jede nějaky autobus a ten pan s haviřova to same.Začne to vařit.
Re: Stale mi vaří.416
Tak jestli opravdu za 5 minut, tak to je mrtvá pumpa, těsnění nebo prasklá hlava. Kdyby to bylo jen zavzdušněné, špatně zapojené, mrtvý termostat nebo něco ucpané, určitě by trvalo déle, než by došlo k varu.
Zkoušeli jste to nastartovat bez toho víčka na expanzce, nalité a odvzdušněné?
Zkoušeli jste to nastartovat bez toho víčka na expanzce, nalité a odvzdušněné?
Re: Stale mi vaří.416
Hoši cokoli a přečtěte si ten inzerat od pana piše tam že mam zabroušenou hlavu a adnou na test proti prasknuti a nove těsnění ja to same ale před rokem teť jsem daval jen nové těsnění.zbytek bylo dělano před rokem.aji jiny termostat pořad stejne.už mně jedine napada že muže byt ucpana ta kulička co je v plastovych svodech co pak jde do expanzni nadobky jako přetlak.
Re: Stale mi vaří.416
....já nevím... když to tak čtu, tak mě to pořád vede zpět k oné pobídce od Hombrého, abys to dal nějakému zkušenému automechanikovi s vybavenou dílnou.... ten má možnost napojit motor třeba na externí okruh chlazení a tak vyloučit problém v chladícím okruhu samotného motoru. Ty se to snažíš řešit tím, že vyměňuješ všecko, co v chladícím okruhu je, ale to asi není v tomhle případě vhodný způsob jak příčinu odhalit... zřejmě to bude chtít si dát dokupy symptomy, schéma a funkci chladícího okruhu a trošku se nad tím zamyslet a zanalyzovat to, případně udělat nějaké testy....
... promiň ale takto na dálku už se ti nic jiného poradit nedá. Myslím, že na to nejdeš úplně systémově....
... promiň ale takto na dálku už se ti nic jiného poradit nedá. Myslím, že na to nejdeš úplně systémově....
Re: Stale mi vaří.416
kurňa chlapi co s tím máte! několikrát jsem měl vypuštěný chladič, naposled najaře když jsme u 416 měnil těsnění hlavy a žádný problém. Znovu naplnit nechat otevřený kohout topení a víčko expanzky, nastartovat motor a když se ohřeje a otevře termostat tak to mírně vypšoukne zbytek bublin a hotovo.
Zítra jedu pro nějaké věci do Českého Těšína chtěl bych to stihnout do oběda, pak se budu vracet.
Já bych se na to i podíval, do Třince to není daleko. Máš to někde v garáži nebo na ulici?
Zítra jedu pro nějaké věci do Českého Těšína chtěl bych to stihnout do oběda, pak se budu vracet.
Já bych se na to i podíval, do Třince to není daleko. Máš to někde v garáži nebo na ulici?
Re: Stale mi vaří.416
Pan to ma na ulici a ja to mam v garaži.ale přes tyden to je zabite chodim do prace.A hoši už jsem dělal tolik testu že by jste koukali.A kamoš ma toyotu supru a ten rozumi autum jak všichni mechanici v okoli.A jak to nezahřeje v topeni tak nesepne ani termostat a tim padem to nemuže ani jed do chladiče v předu:Zrada je někde v tom prvnim okruhu.
Re: Stale mi vaří.416
nabízel jsem pomocnou ruku, mám se stejným autem pár let zkušenosti, dělej jak myslíš.
Re: Stale mi vaří.416
Pak jedině chyba v matrixu. Buď je to zavzdušněný nebo mrtvá pumpa. Anebo špatně udělaný těsnění pod hlavou.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Stale mi vaří.416
Tak jsem tady hosi po pul roce zase spadl snih tak jsem se zasemohl chytit oprav na mem rovřiku.A zase bez žadneho uspěchu.Pořad to natlakuje ty hadice a asi tak po 5 minutach některa střeli.A už jse zkusil še připada mi to už jedině jako praskla hlava a nebo už nevim.Jak poznam prasklu hlavu?A nemže to byt třeba blokem a ne hlavou mam ještě druhy motor ze 45tky 80 KW a nevite někdo jestli mi tam pasne hlava s 400 82 kw? Nerad bych aby rouvřik skončil na šrot placu.
Re: Stale mi vaří.416
O prasklé hlavé jsem snad neslyšel, o prasklých válcích ano....Hlava má většinou jen zaklepané kroužky od těsnění - když se motor utaví...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Stale mi vaří.416
No jednak nechápu jak ti může střelit hadice, když případný přetlak má pustit víčko na expanzce (takže v první řadě si pořiď funkční víčko), pak zkoušel jsi měřit tlaky ve válcích? Blok z R45 bude pasovat.... je úplně stejný...