Napětí na vstřikách

Odpovědět
Romis65
Příspěvky: 6
Registrován: úte dub 20, 2010 17:11

Napětí na vstřikách

Příspěvek od Romis65 » ned črc 07, 2013 9:03

Nechal jsem namontovat do svého 416Si konverzní kit pro provoz na E85. Při seřizování jednotky zjistil technik, že po vypnutí zapalování zůstává na vstřikách napětí ještě po dobu zhruba 5 minut. Moje otázka zní - máte to někdo podobně, nebo je to jen úlet mojí 416? Připadá mi to totiž jako zbytečné zatěžování baterie, zvlášť v zimě.
Děkuji :mrgreen:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Napětí na vstřikách

Příspěvek od Trunda » ned črc 07, 2013 15:19

.... to že je tam napětí vůbec nic neznamená.... kdyby tam byl i odběr, tak to je jiná.... ..... to napětí tam může být zbytkové napětí kondenzátoru v řídícím obvodu......
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět