Stránka 8 z 10
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte zář 16, 2008 15:54
od Roman620ti
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte zář 16, 2008 17:35
od TommyLee
Asi tak nějak, motory v Rourkách jsou prostě vyjímečné... ať už kladnými vlastnostmi, tak zápornými...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte zář 16, 2008 17:59
od Roman620ti
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte zář 16, 2008 18:58
od Vilém
Původně jsem chtěl japonce, ty maj ty benzínový motory myslím nejlepší.
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte zář 16, 2008 19:57
od Vilém
Fujitsu píše:Rodinné auto s laďákem? To mi teda moc nepřišlo, ikdyž do tech 3000 nebyl moc slyšet. Ale ten otevřenej filtr asi dost pomohl laďáku k většímu průtoku a tím i k vyšší hlučnosti.
Jinak ten Escord nevypadal nejhůř
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Máš fotky i vnitřku?
Eny: Ta spotřeba se mi líbí. Zkus popsat dojmy z jízdy jako takové, pocítění při předjíždění z nižších otáček, míň plynu při rozjíždění, pětka ve vsi
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
... ???
Jednu bych měl:
http://img389.imageshack.us/my.php?imag ... 715ff9.jpg
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte zář 16, 2008 20:46
od Fujitsu
Vilém: ty kompa ve dveřích jsou hustý
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte zář 16, 2008 20:54
od Vilém
Fujitsu píše:Vilém: ty kompa ve dveřích jsou hustý
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ty vejšky měly jít na černo, ale nedošlo na to. Byly zadarmo..
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 7:17
od Fujitsu
Tak mě teď čeká výměna filtru a stále přemýšlím, jestli nekoupit sportovní filtr přímo do origo airboxu, má s tím někdo osobní zkušenost?
Druhá věc je, kde takovou potvoru sehnat? Všude mají jenom ty přímé...
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 9:17
od AnderN
Mel jsem ho blahe pameti v R600 diesel. Bavlneny filtr K&N v originalnim airboxu. Vyhoda -- nemusi se menit jako papirovy, jen se cas od casu vycisti. Nevyhoda -- vyssi cena, ale ne zas o tolik. Meli ho tenkrat tusim v ELITu.
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 10:09
od F.i.s.h.men
Jestli se nepletu, tak stejne vykonej motor ma i fiat coupe nekdy z te doby.
A honda ma seriovej motor B16A2 s vykonem 160koni bez turba a obsahem 1.6 !!!
a integra type-r ma taky myslim 200koni 1.8 bez turba
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 10:22
od Hombre
No jo, pánové, ale tyhle motory nemusí plnit euro 4 nebo 5, kdyby nebyly tak přísné emisní normy, byl by ten výkon taky někde jinde.
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 11:23
od Fujitsu
AnderN píše:Mel jsem ho blahe pameti v R600 diesel. Bavlneny filtr K&N v originalnim airboxu. Vyhoda -- nemusi se menit jako papirovy, jen se cas od casu vycisti. Nevyhoda -- vyssi cena, ale ne zas o tolik. Meli ho tenkrat tusim v ELITu.
A byl tam nějaký ten nárust výkonu v nízkých otáčkách? Ikdyž je to asi nesmysl srovnávat sání u dieslu a u benzínu.
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 11:50
od AnderN
Jen vzduchovym filtrem tomu motoru zas tolik nepomuzes ... neumim si predstavit, v jakem stavu bys ten stary filtr musel mit, aby se po vymene dal aspon trochu poznat nejaky rozdil.
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 11:52
od AnderN
Myslim, ze absolutni spicka v tomto ohledu je motor v Honde S2000 ... taky dvoulitr bez turba, ale daval 240 PS a pro domaci japonsky trh byl naladeny dokonce na 250 PS!
Re: Tuning ? - sportovní sání
Napsal: úte úno 02, 2010 11:58
od Fujitsu
AnderN píše:Jen vzduchovym filtrem tomu motoru zas tolik nepomuzes ... neumim si predstavit, v jakem stavu bys ten stary filtr musel mit, aby se po vymene dal aspon trochu poznat nejaky rozdil.
Právě, že jsem jel s Enyho 45kou po tom, co tam dal ten přímý filtr a potvrdil to i on sám, že z nízkých otáček se to sbírá lépe. To samé napsal i Vilém. Jenže oba dva mají přímý filtr, a to já moc nechci, asi....
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.