Stránka 8 z 10

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 15:54
od Roman620ti
Jó to je nová doba... :-D Jedna věc mě ale těší, že 11 let starej motor 2.0ti z Rourka má naprosto stejnej výkon a obsah, jako novej motor v Oktavii II a v Audinách a kdoví kde ještě 2.0FSI. Oba dvoulitry a oba 147kw a to mě velmi těší... Sice v Rouvrech už za ty roky nějaká ta kobyla zdechla, tak stejně je super, že angláni měli takovou machrovinku už od roku 1994... :P :P :P

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 17:35
od TommyLee
Asi tak nějak, motory v Rourkách jsou prostě vyjímečné... ať už kladnými vlastnostmi, tak zápornými... :wink:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 17:59
od Roman620ti
:lol: :lol: :lol:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 18:58
od Vilém
Původně jsem chtěl japonce, ty maj ty benzínový motory myslím nejlepší.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 19:57
od Vilém
Fujitsu píše:Rodinné auto s laďákem? To mi teda moc nepřišlo, ikdyž do tech 3000 nebyl moc slyšet. Ale ten otevřenej filtr asi dost pomohl laďáku k většímu průtoku a tím i k vyšší hlučnosti.

Jinak ten Escord nevypadal nejhůř :) Máš fotky i vnitřku?

Eny: Ta spotřeba se mi líbí. Zkus popsat dojmy z jízdy jako takové, pocítění při předjíždění z nižších otáček, míň plynu při rozjíždění, pětka ve vsi :lol: ... ???
Jednu bych měl:
http://img389.imageshack.us/my.php?imag ... 715ff9.jpg

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 20:46
od Fujitsu
Vilém: ty kompa ve dveřích jsou hustý :lol:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 20:54
od Vilém
Fujitsu píše:Vilém: ty kompa ve dveřích jsou hustý :lol:
Ty vejšky měly jít na černo, ale nedošlo na to. Byly zadarmo..

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 7:17
od Fujitsu
Tak mě teď čeká výměna filtru a stále přemýšlím, jestli nekoupit sportovní filtr přímo do origo airboxu, má s tím někdo osobní zkušenost?

Druhá věc je, kde takovou potvoru sehnat? Všude mají jenom ty přímé...

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 9:17
od AnderN
Mel jsem ho blahe pameti v R600 diesel. Bavlneny filtr K&N v originalnim airboxu. Vyhoda -- nemusi se menit jako papirovy, jen se cas od casu vycisti. Nevyhoda -- vyssi cena, ale ne zas o tolik. Meli ho tenkrat tusim v ELITu.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 10:09
od F.i.s.h.men
Roman620ti píše:Jó to je nová doba... :-D Jedna věc mě ale těší, že 11 let starej motor 2.0ti z Rourka má naprosto stejnej výkon a obsah, jako novej motor v Oktavii II a v Audinách a kdoví kde ještě 2.0FSI. Oba dvoulitry a oba 147kw a to mě velmi těší... Sice v Rouvrech už za ty roky nějaká ta kobyla zdechla, tak stejně je super, že angláni měli takovou machrovinku už od roku 1994... :P :P :P

Jestli se nepletu, tak stejne vykonej motor ma i fiat coupe nekdy z te doby.

A honda ma seriovej motor B16A2 s vykonem 160koni bez turba a obsahem 1.6 !!!

a integra type-r ma taky myslim 200koni 1.8 bez turba

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 10:22
od Hombre
No jo, pánové, ale tyhle motory nemusí plnit euro 4 nebo 5, kdyby nebyly tak přísné emisní normy, byl by ten výkon taky někde jinde.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 11:23
od Fujitsu
AnderN píše:Mel jsem ho blahe pameti v R600 diesel. Bavlneny filtr K&N v originalnim airboxu. Vyhoda -- nemusi se menit jako papirovy, jen se cas od casu vycisti. Nevyhoda -- vyssi cena, ale ne zas o tolik. Meli ho tenkrat tusim v ELITu.
A byl tam nějaký ten nárust výkonu v nízkých otáčkách? Ikdyž je to asi nesmysl srovnávat sání u dieslu a u benzínu.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 11:50
od AnderN
Jen vzduchovym filtrem tomu motoru zas tolik nepomuzes ... neumim si predstavit, v jakem stavu bys ten stary filtr musel mit, aby se po vymene dal aspon trochu poznat nejaky rozdil.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 11:52
od AnderN
Myslim, ze absolutni spicka v tomto ohledu je motor v Honde S2000 ... taky dvoulitr bez turba, ale daval 240 PS a pro domaci japonsky trh byl naladeny dokonce na 250 PS!

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 11:58
od Fujitsu
AnderN píše:Jen vzduchovym filtrem tomu motoru zas tolik nepomuzes ... neumim si predstavit, v jakem stavu bys ten stary filtr musel mit, aby se po vymene dal aspon trochu poznat nejaky rozdil.
Právě, že jsem jel s Enyho 45kou po tom, co tam dal ten přímý filtr a potvrdil to i on sám, že z nízkých otáček se to sbírá lépe. To samé napsal i Vilém. Jenže oba dva mají přímý filtr, a to já moc nechci, asi.... :? .