
Palubní počítač
Re: Palubní počítač
tak co jak pokračujete?docela nad tím taky začínám uvažovat 

Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Jestli je to benzín, pak ano... nějak se v tech zkratkách nevyznám, ale vzhledem k tomu, že to vypadá jako to co má Roman, a ten má doufám benzín, tak jo
.

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Palubní počítač
No anooo je to benal:)Tak tzo je luxus uplnej!!Kdy to bude zase k mání?chci to 100%
To je uplnej luxus, nemáte fotky real?



Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Mno tako já myslím, seba, že počkáme, až dáš auto dokupy, což? 

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Palubní počítač
Zítra jedu pro ojniční a kliková ložiska.Ještě pístní kroužky sehnat a Můžu skládat:)Takovy puzle no
tak drzte palce
sem to příde:
Modrá tomu přidá minimálně 40HP


sem to příde:


Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Mno, pak by mě zajímala cena opravy.
Jinak fotky PP mám na svých stránkách v podpisu.

Jinak fotky PP mám na svých stránkách v podpisu.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Palubní počítač
No tak to je luxus.Klobouk dolu
To tedaa to je něco.!!!
Já chci znát spotřebu a tohle to a pak:
Tlak turba
Teplotu vzduchu v sání
Poměr paliva a vzduchu
tlak oleje
teplotu vody
Nešlo by něco z toho udělat nějak takhle?Hlavně ten poměr vzduchu a benalu..NA ostatní si dam manuální budíky ale tohle by se hodilo jinak to stoji dost penez lambda a jednotka co to prevadi do budiku..



Já chci znát spotřebu a tohle to a pak:
Tlak turba
Teplotu vzduchu v sání
Poměr paliva a vzduchu
tlak oleje
teplotu vody
Nešlo by něco z toho udělat nějak takhle?Hlavně ten poměr vzduchu a benalu..NA ostatní si dam manuální budíky ale tohle by se hodilo jinak to stoji dost penez lambda a jednotka co to prevadi do budiku..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Palubní počítač
Poměr vzuchu a benzínu udržuje řídící jednotka na základě info z lambda sondy na stechiometrické hodnotě poměru 14,7:1. Tak poměr vzduchu a benzínu už víš 

Re: Palubní počítač
No neřikej...Jenže já budu zvyšovat boost takže pak potřebuju vědět jestli neni chudá směs aby se mi nepropálily písty.Hombre píše:Poměr vzuchu a benzínu udržuje řídící jednotka na základě info z lambda sondy na stechiometrické hodnotě poměru 14,7:1. Tak poměr vzduchu a benzínu už víš

Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Palubní počítač
Chudá směs být nemůže, když tam natlačíš víc vzduchu, lambda zjistí, že je směs chudá a přidá palivo 

Re: Palubní počítač
Samozřejmě v případě, že lambda sonda skutečně správně funguje. Na to je ovšem třeba dávat pozor.Hombre píše:Chudá směs být nemůže, když tam natlačíš víc vzduchu, lambda zjistí, že je směs chudá a přidá palivo
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.
Re: Palubní počítač
Teoreticky určitě.Ale nic nechci nechat náhodě a čísla mít před očima:)Máš nějaký geniální nápad jak vyvést budík na AFR za levno?Jinak koupim wideband a lambdu no.Hombre píše:Chudá směs být nemůže, když tam natlačíš víc vzduchu, lambda zjistí, že je směs chudá a přidá palivo
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Palubní počítač
Ale nevím, jak bys chtěl tuto hodnotu získat, z lambdy asi ne, tam to výstupní napětí osciluje od 0,3 do 1V (přibližně), je to kyslíkové čidlo, které měří množství kyslíku ve výfukových plynech a z toho ŘJ reguluje délku vstřiku a tím množství paliva. Musel by to být nějaký procesor, ketrý tu hodnotu vypočítá z množství paliva a objemu nasávaného vzduchu, který je navíc vypočítáván z podtlaku v sání, otáček a teploty vzduchu.
Re: Palubní počítač
A nebylo by jednodužší zobrazovat tedy hodnotu lambády na nějakém display a nebo pomocí led diod udělat nějaký budík bo něco takového ??Hombre píše:Ale nevím, jak bys chtěl tuto hodnotu získat, z lambdy asi ne, tam to výstupní napětí osciluje od 0,3 do 1V (přibližně), je to kyslíkové čidlo, které měří množství kyslíku ve výfukových plynech a z toho ŘJ reguluje délku vstřiku a tím množství paliva. Musel by to být nějaký procesor, ketrý tu hodnotu vypočítá z množství paliva a objemu nasávaného vzduchu, který je navíc vypočítáván z podtlaku v sání, otáček a teploty vzduchu.
To: Fujitsu fakt super výkon asi jsi mě zlanařil mám sice dvoukilo , ale o něčem takovém jsem uvažoval místo hodin doprostřed přístrojovky tam by to padlo jak pr*el na hrnec

Očekávej , že se ozvu


Shluk Rapid136,Swift 1.0,Corsa1.5D ( jen do práce
)+SAŠA 214Si
