Palubní počítač

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kamart
Příspěvky: 246
Registrován: pát led 18, 2008 15:03
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Kamart » stř bře 11, 2009 16:26

tak co jak pokračujete?docela nad tím taky začínám uvažovat :D
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od seba » čtv bře 12, 2009 17:10

Lexuss..Šlo by to i na 620Ti?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Fujitsu » čtv bře 12, 2009 17:55

Jestli je to benzín, pak ano... nějak se v tech zkratkách nevyznám, ale vzhledem k tomu, že to vypadá jako to co má Roman, a ten má doufám benzín, tak jo ;).
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od seba » čtv bře 12, 2009 18:19

No anooo je to benal:)Tak tzo je luxus uplnej!!Kdy to bude zase k mání?chci to 100% :idea: :idea: :idea: To je uplnej luxus, nemáte fotky real?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Fujitsu » čtv bře 12, 2009 18:23

Mno tako já myslím, seba, že počkáme, až dáš auto dokupy, což? :)
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od seba » čtv bře 12, 2009 18:26

Zítra jedu pro ojniční a kliková ložiska.Ještě pístní kroužky sehnat a Můžu skládat:)Takovy puzle no :-D tak drzte palce :shock:

sem to příde:Obrázek ObrázekModrá tomu přidá minimálně 40HP
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Fujitsu » čtv bře 12, 2009 18:32

Mno, pak by mě zajímala cena opravy. 8)

Jinak fotky PP mám na svých stránkách v podpisu.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od seba » čtv bře 12, 2009 19:03

No tak to je luxus.Klobouk dolu :!: :!: :!: To tedaa to je něco.!!!
Já chci znát spotřebu a tohle to a pak:
Tlak turba
Teplotu vzduchu v sání
Poměr paliva a vzduchu
tlak oleje
teplotu vody

Nešlo by něco z toho udělat nějak takhle?Hlavně ten poměr vzduchu a benalu..NA ostatní si dam manuální budíky ale tohle by se hodilo jinak to stoji dost penez lambda a jednotka co to prevadi do budiku..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Hombre » pát bře 13, 2009 5:52

Poměr vzuchu a benzínu udržuje řídící jednotka na základě info z lambda sondy na stechiometrické hodnotě poměru 14,7:1. Tak poměr vzduchu a benzínu už víš :D
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od seba » pát bře 13, 2009 19:39

Hombre píše:Poměr vzuchu a benzínu udržuje řídící jednotka na základě info z lambda sondy na stechiometrické hodnotě poměru 14,7:1. Tak poměr vzduchu a benzínu už víš :D
No neřikej...Jenže já budu zvyšovat boost takže pak potřebuju vědět jestli neni chudá směs aby se mi nepropálily písty. :?: WOW
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Hombre » pon bře 16, 2009 5:58

Chudá směs být nemůže, když tam natlačíš víc vzduchu, lambda zjistí, že je směs chudá a přidá palivo :idea:
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

cbx
Příspěvky: 103
Registrován: stř kvě 21, 2008 20:50
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od cbx » pon bře 16, 2009 17:06

Hombre píše:Chudá směs být nemůže, když tam natlačíš víc vzduchu, lambda zjistí, že je směs chudá a přidá palivo :idea:
Samozřejmě v případě, že lambda sonda skutečně správně funguje. Na to je ovšem třeba dávat pozor.
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od seba » pon bře 16, 2009 21:06

Hombre píše:Chudá směs být nemůže, když tam natlačíš víc vzduchu, lambda zjistí, že je směs chudá a přidá palivo :idea:
Teoreticky určitě.Ale nic nechci nechat náhodě a čísla mít před očima:)Máš nějaký geniální nápad jak vyvést budík na AFR za levno?Jinak koupim wideband a lambdu no.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Hombre » úte bře 17, 2009 6:32

Ale nevím, jak bys chtěl tuto hodnotu získat, z lambdy asi ne, tam to výstupní napětí osciluje od 0,3 do 1V (přibližně), je to kyslíkové čidlo, které měří množství kyslíku ve výfukových plynech a z toho ŘJ reguluje délku vstřiku a tím množství paliva. Musel by to být nějaký procesor, ketrý tu hodnotu vypočítá z množství paliva a objemu nasávaného vzduchu, který je navíc vypočítáván z podtlaku v sání, otáček a teploty vzduchu.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Shluk
Příspěvky: 65
Registrován: pát dub 25, 2008 8:21

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Shluk » úte bře 17, 2009 9:41

Hombre píše:Ale nevím, jak bys chtěl tuto hodnotu získat, z lambdy asi ne, tam to výstupní napětí osciluje od 0,3 do 1V (přibližně), je to kyslíkové čidlo, které měří množství kyslíku ve výfukových plynech a z toho ŘJ reguluje délku vstřiku a tím množství paliva. Musel by to být nějaký procesor, ketrý tu hodnotu vypočítá z množství paliva a objemu nasávaného vzduchu, který je navíc vypočítáván z podtlaku v sání, otáček a teploty vzduchu.
A nebylo by jednodužší zobrazovat tedy hodnotu lambády na nějakém display a nebo pomocí led diod udělat nějaký budík bo něco takového ??

To: Fujitsu fakt super výkon asi jsi mě zlanařil mám sice dvoukilo , ale o něčem takovém jsem uvažoval místo hodin doprostřed přístrojovky tam by to padlo jak pr*el na hrnec :D .
Očekávej , že se ozvu 8) na 100pro :!:
Shluk Rapid136,Swift 1.0,Corsa1.5D ( jen do práce :-) )+SAŠA 214Si

Odpovědět