Tuning ? - sportovní sání

Odpovědět
Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Eny45 » úte úno 02, 2010 15:03

Zdar, sem nakouknul po půl roce na forum, a co se tu neřeší :)
Heleď ten nárust tam byl, ale někde od 1800 do 2200. Spíš šlo ale oto, že místo starého zaneseného filtru, jsem tam dal ten sportovní.
A když dáš místo starého zaneseného jen novej, budeš natom nejspíš stejně...
Někde jsem jednou viděl testy s grafama. Dá se fakt mluvit tak o 5ti koníkách někde v 6000otáčkách.
A v tom testu byl i ten bavlněnej do kalsického airboxu. A ten dával asi 2 až 3 koně.

V podtsatě z hlediska výkonu bych to bejt tebou vůbec neřešil. Kup papírák za tři stovky. A nebo jestli chceš rámus, tak investuj do sport filtru. Ale nějaké zbírání v nízkejch otáčkách, nebo snad uspora paliva... nepoznáš. A zbytečná práce je to. :wink:

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Fujitsu » úte úno 02, 2010 18:00

Škoda, zrovna ten zátah od spoda by se kolikrát hodil...
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od AnderN » úte úno 02, 2010 21:45

V tom pripade potrebujes jiny motor ... K-series jsou naladene na slusny vykon ve vyssich otackach, ale kroutici moment v tech nizsich neni zadna slava. Clovek holt nemuze mit vsechno najednou.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Vilém » úte úno 02, 2010 22:08

No já jsem rozdíl pocítil, ale vzhledem k tomu, že mám laďák, tak filtr musel zase ven, ten hukot byl moc. A původní originál nebyl starej, měním ho s olejem.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Fujitsu » stř úno 03, 2010 6:49

A jak jsi to tam měl přidělané ty, Viléme? Pořád jenom provizorně jak máš na fotkách, nebo jsi to nějak učesal? A jaký to mělo zvuk? Dalo se s tím jezdit i potichu, když jsi chtěl - jako píše Eny?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Vilém » stř úno 03, 2010 21:20

Měl jsem to jentak hozený ve filtrboxu, fotka v odkazu. Jezdil jsem s tim jen pár dní, jak říkám, s laďákem moc hukot.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od thomas » pát úno 05, 2010 16:30

tak sem si přečetl tady tu diskusi a myslím že do teho du, koupit přímé sání, asi nejvíc kvuli tomu zvuku :twisted: , krásně mě to bude ladit se vzhledem auta :twisted: , našel jsem Green za 3500,- je to normal cena nebo je přemrštěná? Bavim se o kitu.
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Petr.stefl » pát úno 05, 2010 16:54

3500 je dost peněz,ale rozhodně to za ty prachy stojí :twisted: za ty penize jsem ho kupoval taky,teď myslím na bývalou R45 a měl jsem z toho fakt radost :-D Tady v ČR se asi levněji nesežene.Ještě se zkus podívat na Ebay,ale s tou dopravou to asi vyjde nastejno :wink:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od thomas » pát úno 05, 2010 16:59

myslel sem si to, už od pohledu to musim mit pod kapotou :twisted: , vifuk mam jako novej tak by to mělo vydržet ten uragán v trubkách :twisted:
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Petr.stefl » pát úno 05, 2010 17:08

On to zase takovej uragán nebude to se neboj :mrgreen: ale zvuk bude slušnej :twisted:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Petr.stefl » pát úno 05, 2010 17:13

Tady jsem ho kupoval já.Už ho i slevili koukám :)

http://www.autodoplnky.cz/rozsirene-vyh ... tonpage=50
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od thomas » pát úno 05, 2010 17:31

nj, cena je musim říct slušná, ale nenašel sem tam na 2 litr 83kw
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Petr.stefl » pát úno 05, 2010 17:55

V tom by vůbec žádný rozdíl neměl být,nebo ano?A kdyby,tak průměr kuželu bude určitě pořád stejný.Já si myslím,že v sání rozdíl nebude.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od thomas » pát úno 05, 2010 18:10

jasně, ale tady kuci taky rozebíraly to, aby to prej bylo na typ motoru kvuli délce sání, že každý motor má nastavené úparametry na delku sání, aby to nebylo kratší nebo delší, no a taky tu psaly že některé jednotky si to dokážou přizpůsobit, ale nevím jestli mám dostatečně moderní motor, jestli to muj mazel umí, co ty na to ?
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: Tuning ? - sportovní sání

Příspěvek od Petr.stefl » pát úno 05, 2010 18:42

Dýlka sání je hlavně důležitá u benzínů,kvůli směsi a míchání směsi v sání.Dneska,kdy je doba přímého vstřikování,už by jim to mělo být taky jedno.Dieselům to určitě nevadí.Neboj,nemáš ho tak starej,taky je tam řídící jednotka,která kontroluje množství vzduchu.Vždyt je i váha vzduchu vidět a ta na to je :) takže určitě poradí :)
Ohledně tvýho motoru si nejsem jistej,ale myslím,že je tam jen větší turbo a upravená řídící jednotka a možný je i to,že je 83kw vyhnaných jen softwarem.Když jsem si nechával čipovat mojich 74kw,tak mi hlavně zvýšili tlak v turbu :lol:
Ve velikosti a průchodu určitě rozdíl nebude.To je vidět i na fotkách,že je to úplně stejný.(ani by se tam vetší filtr(myslím orginál) nevešel :D )
Kužel je stejný vždycky,pak jen záleží na dýlce hadice a u dechtu se to podle mě tolik neřeší :)
Chtělo by to ještě názor někoho jinýho,takhle to vidím já a já zase takovej technik nejsem :lol:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Odpovědět