Stránka 9 z 10

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 15:03
od Eny45
Zdar, sem nakouknul po půl roce na forum, a co se tu neřeší :)
Heleď ten nárust tam byl, ale někde od 1800 do 2200. Spíš šlo ale oto, že místo starého zaneseného filtru, jsem tam dal ten sportovní.
A když dáš místo starého zaneseného jen novej, budeš natom nejspíš stejně...
Někde jsem jednou viděl testy s grafama. Dá se fakt mluvit tak o 5ti koníkách někde v 6000otáčkách.
A v tom testu byl i ten bavlněnej do kalsického airboxu. A ten dával asi 2 až 3 koně.

V podtsatě z hlediska výkonu bych to bejt tebou vůbec neřešil. Kup papírák za tři stovky. A nebo jestli chceš rámus, tak investuj do sport filtru. Ale nějaké zbírání v nízkejch otáčkách, nebo snad uspora paliva... nepoznáš. A zbytečná práce je to. :wink:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 18:00
od Fujitsu
Škoda, zrovna ten zátah od spoda by se kolikrát hodil...

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 21:45
od AnderN
V tom pripade potrebujes jiny motor ... K-series jsou naladene na slusny vykon ve vyssich otackach, ale kroutici moment v tech nizsich neni zadna slava. Clovek holt nemuze mit vsechno najednou.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte úno 02, 2010 22:08
od Vilém
No já jsem rozdíl pocítil, ale vzhledem k tomu, že mám laďák, tak filtr musel zase ven, ten hukot byl moc. A původní originál nebyl starej, měním ho s olejem.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: stř úno 03, 2010 6:49
od Fujitsu
A jak jsi to tam měl přidělané ty, Viléme? Pořád jenom provizorně jak máš na fotkách, nebo jsi to nějak učesal? A jaký to mělo zvuk? Dalo se s tím jezdit i potichu, když jsi chtěl - jako píše Eny?

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: stř úno 03, 2010 21:20
od Vilém
Měl jsem to jentak hozený ve filtrboxu, fotka v odkazu. Jezdil jsem s tim jen pár dní, jak říkám, s laďákem moc hukot.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 16:30
od thomas
tak sem si přečetl tady tu diskusi a myslím že do teho du, koupit přímé sání, asi nejvíc kvuli tomu zvuku :twisted: , krásně mě to bude ladit se vzhledem auta :twisted: , našel jsem Green za 3500,- je to normal cena nebo je přemrštěná? Bavim se o kitu.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 16:54
od Petr.stefl
3500 je dost peněz,ale rozhodně to za ty prachy stojí :twisted: za ty penize jsem ho kupoval taky,teď myslím na bývalou R45 a měl jsem z toho fakt radost :-D Tady v ČR se asi levněji nesežene.Ještě se zkus podívat na Ebay,ale s tou dopravou to asi vyjde nastejno :wink:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 16:59
od thomas
myslel sem si to, už od pohledu to musim mit pod kapotou :twisted: , vifuk mam jako novej tak by to mělo vydržet ten uragán v trubkách :twisted:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 17:08
od Petr.stefl
On to zase takovej uragán nebude to se neboj :mrgreen: ale zvuk bude slušnej :twisted:

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 17:13
od Petr.stefl
Tady jsem ho kupoval já.Už ho i slevili koukám :)

http://www.autodoplnky.cz/rozsirene-vyh ... tonpage=50

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 17:31
od thomas
nj, cena je musim říct slušná, ale nenašel sem tam na 2 litr 83kw

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 17:55
od Petr.stefl
V tom by vůbec žádný rozdíl neměl být,nebo ano?A kdyby,tak průměr kuželu bude určitě pořád stejný.Já si myslím,že v sání rozdíl nebude.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 18:10
od thomas
jasně, ale tady kuci taky rozebíraly to, aby to prej bylo na typ motoru kvuli délce sání, že každý motor má nastavené úparametry na delku sání, aby to nebylo kratší nebo delší, no a taky tu psaly že některé jednotky si to dokážou přizpůsobit, ale nevím jestli mám dostatečně moderní motor, jestli to muj mazel umí, co ty na to ?

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát úno 05, 2010 18:42
od Petr.stefl
Dýlka sání je hlavně důležitá u benzínů,kvůli směsi a míchání směsi v sání.Dneska,kdy je doba přímého vstřikování,už by jim to mělo být taky jedno.Dieselům to určitě nevadí.Neboj,nemáš ho tak starej,taky je tam řídící jednotka,která kontroluje množství vzduchu.Vždyt je i váha vzduchu vidět a ta na to je :) takže určitě poradí :)
Ohledně tvýho motoru si nejsem jistej,ale myslím,že je tam jen větší turbo a upravená řídící jednotka a možný je i to,že je 83kw vyhnaných jen softwarem.Když jsem si nechával čipovat mojich 74kw,tak mi hlavně zvýšili tlak v turbu :lol:
Ve velikosti a průchodu určitě rozdíl nebude.To je vidět i na fotkách,že je to úplně stejný.(ani by se tam vetší filtr(myslím orginál) nevešel :D )
Kužel je stejný vždycky,pak jen záleží na dýlce hadice a u dechtu se to podle mě tolik neřeší :)
Chtělo by to ještě názor někoho jinýho,takhle to vidím já a já zase takovej technik nejsem :lol: