Tak výměna těsnění hotová a už zase jezdíme, pořád to není ono, ale jezdíme...
Proběhla výměna těsnění za moderní skládané (vyměněno za původní plech s nalepeným silikonem), máme nové šrouby a panečku že to jsou šrouby s velkým ''Š'', hlava dostala novou fazónu s výbrusem 0,08mm. Musel jsem zalešťovat vačkovou hřídel a sedla(brýle?), jelikož drážky pro rozvod oleje byly na mnoha místech naprosto neprůchodné. Taky proběhla výměna rozvodů s vodní pumpou, která (asi delší dobu) tekla. Takže celkově dobrý pocit z dobře udělané práce a hlavně radost, že jsme udělali něco pro autíčko, aby dlouho vydrželo
Také proběhla také výměna svíček, ty už to měly opravdu za sebou.
Doufal jsem, že to vyřeší problém se studenými starty, kdy se autu nechce moc startovat a trvá to déle než se chytí. Točí krásně, ale než aby naskočil tak zase zdechne a když už chytne chvíli to zní jako traktor než se rozběhne na všechny čtyři. Potom už se jízdně chová bez problému (neposkakuje, neškytá) a za tepla chytá dobře. Podezření mám na palivové čerpadlo. Po otočení tlačí jak má, ale za chodu píská, jenom se mi nezdá, že by se problém vyskytoval jen u studených startů a pak už vůbec... Kdyby vás něco napadlo co by to mohlo být, budu jedině rád
