ČIDLO TEPLOTY
Řídící jednotku vypínat nemusíš, stačí, když bude vypnuté zapalování. A mozek si nechej zapnutejDawe píše:Ještě ohledně toho čidla, je nutné při výměně čidla vypnout řídící jednotku(mozek)?

Jinak řídící jednotka se doporučuje odpojit (vytáhnout zástrčku) kdyby se na autě cokoli svařovalo elektrikou. Samozřejmě se taky odpojuje akumulátor.
Tak jsem dneska vyměnil čidlo teploty a nic se nezměnilo
,otáčky při zahřátí na provozní teplotu zase lítají 1200-1500ot/min, když zapnu větrak do 4 polohy, tak mi otáčky trochu klesnou.Ještě zkusím vytáhnout škrtící klapku a pořádně ji vyčistit, když ani to nepomůže, tak si hodím mašli
Co by se stalo kdybych resetoval řídící jednotku?


jak tak koukam, to vypada na stejny problem jako ten muj, vitej v klubuDawe píše:Tak jsem dneska vyměnil čidlo teploty a nic se nezměnilo,otáčky při zahřátí na provozní teplotu zase lítají 1200-1500ot/min, když zapnu větrak do 4 polohy, tak mi otáčky trochu klesnou.Ještě zkusím vytáhnout škrtící klapku a pořádně ji vyčistit, když ani to nepomůže, tak si hodím mašli
Co by se stalo kdybych resetoval řídící jednotku?

Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
Ahoj je to motor Rover 1.6 16V 82kW r.v. 95, dělalo to když jsem to koupil, bylo mi řečeno, že to je banální oprava teplotního čidla
fakt už nevím, ještě jsem přemýšlel vyměnit to zelené čidlo na vstřikování prý to ovlivňuje i volnoběžné otačky, nebo vyčistit nějaký ten volnoběžný ventil.Já se bojím, když resetuju řídící jednotku, že mě to hodí do nouzového režimu.

Mozna proto ti to blbne,ptz ona ted jede v nouzovem rezimu, restartem ECU nic nezkazis, ja ji jednu dobu restartovaval skoro porad. Neni moc dobre, aby si pamatovala ty chyby, je lepsi kdyz jede s cistym stitem... Odkud vlastne jsi, nekde z Moravy? nebyl by problem se na to mrknoutDawe píše:Ahoj je to motor Rover 1.6 16V 82kW r.v. 95, dělalo to když jsem to koupil, bylo mi řečeno, že to je banální oprava teplotního čidlafakt už nevím, ještě jsem přemýšlel vyměnit to zelené čidlo na vstřikování prý to ovlivňuje i volnoběžné otačky, nebo vyčistit nějaký ten volnoběžný ventil.Já se bojím, když resetuju řídící jednotku, že mě to hodí do nouzového režimu.
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
Tak já ji zkusím restartovat, když tím teda nic nezkazím.Normálně odpojit záporny pól a otevřít dveře (a co alarm po zapojení záporného pólu?), potom odpojím tu zástrčku na řídící jednotce(jak je tam ten štos drátů) a hned zapojím?Já jsem z Berouna kousek od Prahy.Včera jsem ještě vyčistil tu škrtící klapku a pořád nic.Já jsem si říkal, že když demontuju staré a namontuju nové čidlo teploty tak v tom mozku zůstane pořad ta stará chyba i když už je tam nový čidlo.
Ne to nemusis odpojovat tu ECU, to odpojeni baterky je jednodussi varianta,abys nemusel demontovat cely kryt ECU a kabelaz od ni, pokud uz si to rozdelal tak staci odpojit ten štos kabelu od ecu na tech 20s a baterku tim padem odpojovat nemusisDawe píše:Tak já ji zkusím restartovat, když tím teda nic nezkazím.Normálně odpojit záporny pól a otevřít dveře (a co alarm po zapojení záporného pólu?), potom odpojím tu zástrčku na řídící jednotce(jak je tam ten štos drátů) a hned zapojím?Já jsem z Berouna kousek od Prahy.Včera jsem ještě vyčistil tu škrtící klapku a pořád nic.Já jsem si říkal, že když demontuju staré a namontuju nové čidlo teploty tak v tom mozku zůstane pořad ta stará chyba i když už je tam nový čidlo.
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
Tak jsem to odpojil a nic
,pořád při starém
já jsem odpojil baterii i ten štos kabelů na mozku, ale nic 
Popis:Odpojil jsem nejdřív záporný pól baterie na 20 sec , potom jsem zpátky zapojil záporný pól baterie a odpojil ten štos kabelu na mozku na 5 sec ,aktivoval jsem dálkáč, nastartoval jsem, při nastartováni byla ručička na 1200ot/min pomalu klesala až k 1000ot/min(to ještě motor nebyl na provozní teplotě, ale ručička tam už šplhala), při dosažení provozní teploty to zase vylítlo na 1500ot/min a potom to už jenom kolísalo 1500-1200 ot/min.
Mě to příjde, jako kdyby to nechtělo kolísat ale musí.Když otevřu kapotu tak to jde krásně slyšet, jak to samovolně zvyšuje.Už mě to štve.Jo a ještě, při zahřátem motoru, když odpojím to čidlo tak klesnou otáčky na 1000.



Popis:Odpojil jsem nejdřív záporný pól baterie na 20 sec , potom jsem zpátky zapojil záporný pól baterie a odpojil ten štos kabelu na mozku na 5 sec ,aktivoval jsem dálkáč, nastartoval jsem, při nastartováni byla ručička na 1200ot/min pomalu klesala až k 1000ot/min(to ještě motor nebyl na provozní teplotě, ale ručička tam už šplhala), při dosažení provozní teploty to zase vylítlo na 1500ot/min a potom to už jenom kolísalo 1500-1200 ot/min.
Mě to příjde, jako kdyby to nechtělo kolísat ale musí.Když otevřu kapotu tak to jde krásně slyšet, jak to samovolně zvyšuje.Už mě to štve.Jo a ještě, při zahřátem motoru, když odpojím to čidlo tak klesnou otáčky na 1000.
Už jsem našel ten VENTIL PRO SEŘÍZENÍ VOLNOBĚHU na obrázku pod číslem 3
http://img249.imageshack.us/my.php?imag ... e08ce8.jpg
http://img249.imageshack.us/my.php?imag ... e08ce8.jpg
Takže zase nic
vyčistil jsem ten ventil(byl zasranej jak jetel), ale nic jsem tím nevyřešil, kromě toho mám lepší pocit
Jak píše ASSA asi špatný čidlo, jak ho zjistím?Při sepnutí termostatu, odpojím čidlo?Dneska jsem to udělal, otáčky klesly na 900 a zapnul se vetrák.Myslíš že to bude čidlo v haj...?

