ČIDLO TEPLOTY

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » pon lis 12, 2007 16:59

Pěkně popsané.Děkuju mnohokrát

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » čtv pro 13, 2007 22:17

Ještě ohledně toho čidla, je nutné při výměně čidla vypnout řídící jednotku(mozek)?

Hombre
Příspěvky: 2762
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » pát pro 14, 2007 6:09

Dawe píše:Ještě ohledně toho čidla, je nutné při výměně čidla vypnout řídící jednotku(mozek)?
Řídící jednotku vypínat nemusíš, stačí, když bude vypnuté zapalování. A mozek si nechej zapnutej :D .
Jinak řídící jednotka se doporučuje odpojit (vytáhnout zástrčku) kdyby se na autě cokoli svařovalo elektrikou. Samozřejmě se taky odpojuje akumulátor.

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » pát pro 14, 2007 9:31

Díky moc :lol:

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » sob pro 22, 2007 16:26

Tak jsem dneska vyměnil čidlo teploty a nic se nezměnilo :( ,otáčky při zahřátí na provozní teplotu zase lítají 1200-1500ot/min, když zapnu větrak do 4 polohy, tak mi otáčky trochu klesnou.Ještě zkusím vytáhnout škrtící klapku a pořádně ji vyčistit, když ani to nepomůže, tak si hodím mašli :cry: Co by se stalo kdybych resetoval řídící jednotku?

hasaaak
Příspěvky: 35
Registrován: stř zář 19, 2007 15:06

Příspěvek od hasaaak » ned pro 23, 2007 11:06

Dawe píše:Tak jsem dneska vyměnil čidlo teploty a nic se nezměnilo :( ,otáčky při zahřátí na provozní teplotu zase lítají 1200-1500ot/min, když zapnu větrak do 4 polohy, tak mi otáčky trochu klesnou.Ještě zkusím vytáhnout škrtící klapku a pořádně ji vyčistit, když ani to nepomůže, tak si hodím mašli :cry: Co by se stalo kdybych resetoval řídící jednotku?
jak tak koukam, to vypada na stejny problem jako ten muj, vitej v klubu :lol: jaky tam mas motor, honda nebo rover?restart jednotky klidne zkus, odpoj treba zaporny pol na baterii cca na 20s a nechej pri tom napriklad otevrene dvere, at ti sviti kabinove svetlo, aby se vybily veskere zbytkove proudy v obvodu. Jeste dotaz, odkdy ti to zacalo delat, z niceho nic nebo po nejakem servisnim ukonu?
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » ned pro 23, 2007 11:30

Ahoj je to motor Rover 1.6 16V 82kW r.v. 95, dělalo to když jsem to koupil, bylo mi řečeno, že to je banální oprava teplotního čidla :cry: fakt už nevím, ještě jsem přemýšlel vyměnit to zelené čidlo na vstřikování prý to ovlivňuje i volnoběžné otačky, nebo vyčistit nějaký ten volnoběžný ventil.Já se bojím, když resetuju řídící jednotku, že mě to hodí do nouzového režimu.

hasaaak
Příspěvky: 35
Registrován: stř zář 19, 2007 15:06

Příspěvek od hasaaak » ned pro 23, 2007 11:56

Dawe píše:Ahoj je to motor Rover 1.6 16V 82kW r.v. 95, dělalo to když jsem to koupil, bylo mi řečeno, že to je banální oprava teplotního čidla :cry: fakt už nevím, ještě jsem přemýšlel vyměnit to zelené čidlo na vstřikování prý to ovlivňuje i volnoběžné otačky, nebo vyčistit nějaký ten volnoběžný ventil.Já se bojím, když resetuju řídící jednotku, že mě to hodí do nouzového režimu.
Mozna proto ti to blbne,ptz ona ted jede v nouzovem rezimu, restartem ECU nic nezkazis, ja ji jednu dobu restartovaval skoro porad. Neni moc dobre, aby si pamatovala ty chyby, je lepsi kdyz jede s cistym stitem... Odkud vlastne jsi, nekde z Moravy? nebyl by problem se na to mrknout
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » ned pro 23, 2007 12:11

Tak já ji zkusím restartovat, když tím teda nic nezkazím.Normálně odpojit záporny pól a otevřít dveře (a co alarm po zapojení záporného pólu?), potom odpojím tu zástrčku na řídící jednotce(jak je tam ten štos drátů) a hned zapojím?Já jsem z Berouna kousek od Prahy.Včera jsem ještě vyčistil tu škrtící klapku a pořád nic.Já jsem si říkal, že když demontuju staré a namontuju nové čidlo teploty tak v tom mozku zůstane pořad ta stará chyba i když už je tam nový čidlo.

Uživatelský avatar
assa
Příspěvky: 83
Registrován: stř zář 19, 2007 20:27
Bydliště: MO,CV

Příspěvek od assa » ned pro 23, 2007 14:44

jen to zůstane zapsaný v historii závad - ale fungovat to bude správně...píše Angličan,já dodám jen pokud je to nový čidlo OK.I nová věc může být špatná.Moje zkušenost s váhou vzduchu-až čtvrtá byla dobrá-mezi tím rozebráno půl auta.A všechny byly origoš.

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » ned pro 23, 2007 15:11

Taky pěkná historka :lol: zkusím ji restartovat potom napíšu co a jak.Bojím se aby mi to neudělalo nějakou divočinu :roll:

hasaaak
Příspěvky: 35
Registrován: stř zář 19, 2007 15:06

Příspěvek od hasaaak » ned pro 23, 2007 16:48

Dawe píše:Tak já ji zkusím restartovat, když tím teda nic nezkazím.Normálně odpojit záporny pól a otevřít dveře (a co alarm po zapojení záporného pólu?), potom odpojím tu zástrčku na řídící jednotce(jak je tam ten štos drátů) a hned zapojím?Já jsem z Berouna kousek od Prahy.Včera jsem ještě vyčistil tu škrtící klapku a pořád nic.Já jsem si říkal, že když demontuju staré a namontuju nové čidlo teploty tak v tom mozku zůstane pořad ta stará chyba i když už je tam nový čidlo.
Ne to nemusis odpojovat tu ECU, to odpojeni baterky je jednodussi varianta,abys nemusel demontovat cely kryt ECU a kabelaz od ni, pokud uz si to rozdelal tak staci odpojit ten štos kabelu od ecu na tech 20s a baterku tim padem odpojovat nemusis
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » ned pro 23, 2007 17:17

Tak jsem to odpojil a nic :( ,pořád při starém :cry: já jsem odpojil baterii i ten štos kabelů na mozku, ale nic :(
Popis:Odpojil jsem nejdřív záporný pól baterie na 20 sec , potom jsem zpátky zapojil záporný pól baterie a odpojil ten štos kabelu na mozku na 5 sec ,aktivoval jsem dálkáč, nastartoval jsem, při nastartováni byla ručička na 1200ot/min pomalu klesala až k 1000ot/min(to ještě motor nebyl na provozní teplotě, ale ručička tam už šplhala), při dosažení provozní teploty to zase vylítlo na 1500ot/min a potom to už jenom kolísalo 1500-1200 ot/min.
Mě to příjde, jako kdyby to nechtělo kolísat ale musí.Když otevřu kapotu tak to jde krásně slyšet, jak to samovolně zvyšuje.Už mě to štve.Jo a ještě, při zahřátem motoru, když odpojím to čidlo tak klesnou otáčky na 1000.

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » ned pro 23, 2007 18:00

Už jsem našel ten VENTIL PRO SEŘÍZENÍ VOLNOBĚHU na obrázku pod číslem 3
http://img249.imageshack.us/my.php?imag ... e08ce8.jpg

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » stř pro 26, 2007 17:12

Takže zase nic :( vyčistil jsem ten ventil(byl zasranej jak jetel), ale nic jsem tím nevyřešil, kromě toho mám lepší pocit :) Jak píše ASSA asi špatný čidlo, jak ho zjistím?Při sepnutí termostatu, odpojím čidlo?Dneska jsem to udělal, otáčky klesly na 900 a zapnul se vetrák.Myslíš že to bude čidlo v haj...?

Odpovědět