Stránka 2 z 2

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 10:11
od F.i.s.h.men
motory honda jsou D16Z2 a D16A6 to jsou sohc vykon 81 a 82kw a pak D16A8 a D16A9 a to sou DOHC asi 96kw

Ja na sve dvoustovce mam GSi a mel sem tam D16Z2 do te doby nez se rozmyslela ojnice, ze pujde na cerstvy vzduch. A vybava, okna el, zrcatka el + vyhrivani, el sibr, vysk. nas. sed. rid. :D bederni operky, central bez klima airbag, kuze

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 10:30
od Tommi_82
Tak to koukám to je hodně slušnej výkon na 1.6 těch 96kW. To je pak skoro taková raketka jak ty starý CRXka..

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 10:40
od AnderN
Myslim, ze to bylo 90 kW, ale to je detail. Spis takova uvaha k tomu kombiku 420 GSi -- tahle ctyrstovka je pomerne lehka, ale dvoulitr dava slusnych 100 kW a je podstatne silnejsi (kroutici moment), nez ty sestnactistovky. Musi to litat naprosto strasne ...

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 10:45
od Tommi_82
Díval jsem se do wiki na ten D16A9 a je to tak. Citace:
D16A9
(Same as D16A8 but without a catalytic converter)

Found in:
1988-1991 Concerto (UK/Europe)
1988-1991 CRX 1.6i-16(UK/Europe/South Africa)
1988-1991 Civic 1.6i-16(UK/Europe/South Africa)
1989-1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
1992-1995 Civic Si (Peruvian version)
Displacement : 1,590 cc (97 cu in)
Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
Compression : 9.5:1
Power : 130/137 hp (96.9 kW, 132 ps) @ 6.800 rpm
Torque : 108 ft·lbf (14.9 kg/m, 146 Nm) @ 5900 rpm
Valvetrain : DOHC (4 valves per cylinder)
Redline: 7200 rpm
Limit: 7800 rpm
Fuel Control : OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
ECU Code: PM7 (92-95 P29)
GearBox : L3 Cable type (92- 95 S20)

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 10:50
od F.i.s.h.men
jj 2.0 pojede dobre, ale i ta moje D16Z2 jezdila dobre. 110koni. to uz byla takova mala raketka. Na to, ze to sou tak stary motory to ma hodne dobrej vykon. Nektery automobilky dosahujou tehlech vykonu az tedkom. Pritom jsou ty motory velice spolehlive. Kdyz se meni pravidelne olej a nevytaci se, kdyz je studenej, tak vydrzi dlouho. Bohuzel to nebyl pripad toho meho, jenomze tam byla chyba predchoziho majitele, ktery motor vytacel sotva nastartoval. No jo moje prvni auto a zadne zkusenosti.

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 11:01
od Tommi_82
Nic si z toho nedělej, já sjem to měl s prvním autem stejný. :(

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 20:27
od Trunda
Ty Tommi, kdybych te chtel nastvat, tak reknu, ze jsem tu ale celou dobu mluvil o Rover 416 GSi Tourer ;-) ... a ten mel pouze Hondacky motor ;-) Za tim si stojim a porad se ti nepodarilo mi to vyvratit ;-) ..... hele ja te skadlim ;-) Hlavne se nenech vytocit :-) Dobrou noc preji....

Jo to GTi je masakr... uz jsem tu o nem nekolikrat basnil... kouknete na youtube na videa rover 416GTi... hotova formule.... No Fishmene mas recht. Prakticky nikdo, krom Hondy, v novejsich autech neprekonal atmosferickym motorem vykon Roverackych motoru... To rikam furt, prazakum ve starych Vochcavkach jsme trnem v oku...

Re: 416 Tourer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 21:15
od AnderN
Jeste treba Alfa sveho casu nebyla spatna ... v 90. letech taky drzela vykonem krok, ale za cenu dvou svicek na valec (z toho jedna spesl, takze cekem draha vymena) a o litr vyssi spotreby.

Re: 416 Tourer - palec rozdělovače

Napsal: pát zář 18, 2009 11:00
od Trunda
Ty jo, to slysim poprve :shock: Jake to melo parametry?

Re: 416 Tourer - palec rozdělovače

Napsal: pát zář 18, 2009 11:28
od Tommi_82
Ty se moc o italský auta nezajímáš, co? http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo ... ark_engine

Jinak alfy jsou auta pro týpky, co chcou pravidelně lehat pod auto a pak si honit trika před babama jakou maj skvělou káru.

V pondělí jsem viděl dvě plešky(ti měli plešky dobrovolně) jak stáli se dvěma stříbrnýma 156kama u stojanů na benzínce, otevřený kapoty(víka motorovýho prostoru) a honili si tam brka nad těma jejich krásnýma motorama. Měl jsem sto chutí jim říct něco ve stylu: Hele plešky, jděte si ty svoje italský m*r*d*k*y tunit někam na vrakoviště a nezdržujte tu provoz. Vzhledem k jejich tělesné konstituci jsem to však přešel bez komentáře. :D

Re: 416 Tourer - palec rozdělovače

Napsal: pát zář 18, 2009 12:37
od AnderN
Bohuzel, auto si majitele nevybira. U Roveru se s timto jevem setkavame taky velice casto. Takova R800 je prostorne levne auto, pred smrti je jeste levnejsi, takze v nekterych mestskych castech ji lze taky potkat ve sluzbach nekterych nasich kocovnych kmenu, stejne jako stare BMW 5/7, Mercedesy E, Opely Omega apod.

Alfy obecne bych nezatracoval, svym predchozim prispevkem jsem chtel spis vyzdvihnout Rovery. Alfa jinak byvala velmi dobre auto, dnes je to spis prevleceny drazsi Fiat (stejne jako Lancia, nebo Audi v kontextu s VW). Kazdopadne aspon jsou ta auta stale velmi krasna.

Re: 416 Tourer - palec rozdělovače

Napsal: pon zář 21, 2009 10:28
od runner001
Hezky ste to tu zaspamovaly :-D
Tak když už jste u těch motorů, 83kW u 1,6 mělo v 90letech ještě Mitsubishi Lancer a známej měl Mitsu - Galant 2.0 V6 a 110kW, výbornej tahoun ... Ale evropa na tom byla vždycky bídně, můj brácha říká: co je od F tak nebrat, třeba Ford, Fiat nebo Francouz :D Jenže já vím, že každý auto chce to svoje a ojetina se jednou prostě posere.