Stránka 2 z 3

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pon led 25, 2010 10:19
od Hombre
To je celkem běžné, když kapalina teče jen za studena - po zahřátí se netěsnost vlivem tepelné roztažnosti materiálu ztratí. Může to být pumpa, špatná spona na hadici, děravý chladič, to už musíš zjistit sám, stékající kpalina většinou zanechává i po zaschnutí barevnou stopu, tak lehni s baterkou pod auto a hledej.

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pon led 25, 2010 16:29
od kinder
prave som bol v servise s tym istym problemom a je to tesnenie pod hlavou....nastastie nezmiesala sa voda s olejom....voda mi unikala pod zvodmi vyfuku a rovno sa vyparovala...takze jedinou stopou bol zapach z kurenia....

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pon led 25, 2010 19:49
od Pitrs82
kinder píše:prave som bol v servise s tym istym problemom a je to tesnenie pod hlavou....nastastie nezmiesala sa voda s olejom....voda mi unikala pod zvodmi vyfuku a rovno sa vyparovala...takze jedinou stopou bol zapach z kurenia....
To si myslim, ze muj problem nebude. Voda utece jen tehdy, kdyz je auto nenastartovane venku pres noc v teplotach hluboko pod bodem mrazu. Treba pres den (dneska bylo u nas asi -8 stupnu) neuteklo nic. No, zkusim se donutit a zjisti o vikendu, kudy to tece (moc se mi ale do te zimy ven nechce).

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pon led 25, 2010 20:00
od Tommi_82
Jojo pitrsi, to je jiná situace. Ale zas to třeba pomůže někomu jinýmu..

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pon led 25, 2010 20:34
od Vilém
Kdo hledá-najde.

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pon led 25, 2010 22:28
od René
Přidal bych se k názoru Hombreho,při těch nízkých teplotách se tyto netěsnosti projeví nejvíce právě když je
auto v klidu tak kapalina mizí.

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: čtv led 28, 2010 19:04
od Pitrs82
Tak, "louzicka" dnes rano pod autem byla a bylo to u praveho predniho kola smerem k motorove casti doleva a lehce dopredu od nej. Mylim se, nebo tam je prave vodni pumpa? Nejsem clovek aut znaly, tak se ptam. Abych pocital, co to muze byt a kolik by to mohlo stat.

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: čtv led 28, 2010 19:13
od Tommi_82
Podle mě se nemýlíš...

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: čtv led 28, 2010 20:30
od F.i.s.h.men
podle me se taky nemyli, pokud to bere z pohledu, že stoji pred autem.

A ted pačešsky: Ja si taky myslim, že se nemyli, pokud . . .

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: čtv led 28, 2010 20:57
od Tommi_82
když budu stát před autem a koukat na motor tak rozvody jsou po levé ruce, tudíž i pumpa je po levé ruce. (U motoru Honda je to tuším obráceně, ale žádnej jsem naživo neviděl)

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: čtv led 28, 2010 21:24
od F.i.s.h.men
aha. tak to jo. no ja je mam kdyz stojim pred autem napravo.

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: čtv led 28, 2010 21:41
od Pitrs82
Stojim pred autem, koukam na nej zepredu a louze je vedle leveho kola smerem do motorove casti a je vice vpredu. Tak me to utvrdilo, ze to bude asi vodni pumpa. Tak ted ji objednat a nechat ji nekde vymenit.

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: čtv led 28, 2010 21:52
od klevis

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pát led 29, 2010 5:56
od Tommi_82
A co rozvody? Když už je budou stejně muset sundávat...

Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)

Napsal: pát led 29, 2010 6:55
od Hombre
ještě nic neobjednávej, nevíš, jestli je to opravdu pumpa. Na té straně může téct i zpod sacího potrubí, nebo z nějaké hadice. Tu vodní pumpu můžeš potvrdit tak, že sundáš víko rozvodů a posvítíš si přímo na tu pumpu, jestli pod ní bude nějaká stopa po chladící kapalině. Taky ta pumpa nemusí být špatná, ale jen ten gumový kroužek mezi pumpou a blokem, což by odpovídalo tomu, že to teče jenom studené. Ale jestli máš na rozvodech najeto víc jak 60 tis. a je to ta pumpa, tak bych to vyměnil všechno.