Stránka 2 z 2

Re: Oprava chladiče, světla a lehké srovnání plechů...

Napsal: stř pro 30, 2009 21:46
od Roman620ti
rower píše:A jaký je v tom vlastně rozdíl? Mezi růžovým a modrým? :-D teda kromě té barvy...
Jak píše Tommi, červenej je na delší životnost a u mě vede hlavně vzhledem, přece jen je hezčí 8) Třeba ta G12plus už je i mísitelná s tím modrým sajrajtem, ale proč by to někdo dělal, že? :D Cenovej rozdíl neni nijak závratnej.

Jinak k tomu chladiči, taky sem to lepil dvousložkovejma sajrajtama a dokud se to pořádně nezahřálo, bylo to OK. Pak to vždycky povolilo. Nakonec sem měl nejlepší úspěch sw syntetickým kovem, je to pryskyřice s kovovým tužidlem. To mi vydrželo až 3 měsíce, pak následovala kapička a pak už to tam brečelo. To už by byl lepší ten z té toyoty, pokava´d si je teda podobnej a přes zimu se ti to stejně uchladí vpohodě :mrgreen: :D

Re: Oprava chladiče, světla a lehké srovnání plechů...

Napsal: stř pro 30, 2009 21:58
od rower
Tekutý kov jsem zkoušel a vypadá to dobře, ale cestu po dálnici bych s tím neriskoval. Zítra tam napasuji zřejmě ten chladič z Toyoty, protože má dobře umístěné packy na usazení. Jen budu muset nějak posunout vrch čela o centimetr zpátky, jinak se tam nevleze :/ Teď sedím nad světly a tak mě napadlo, když už jsou rozdělaná jestli lze nějak jednoduše vyšistit / vyleštit polykarbonátový kryt? :) je to jen kosmetická věcička, ale když už to mám rozdělané, rád bych toho využil a zkusil jim trochu zlepšit průhlednost.

Re: Oprava chladiče, světla a lehké srovnání plechů...

Napsal: stř pro 30, 2009 23:39
od Vilém
rower píše:Tekutý kov jsem zkoušel a vypadá to dobře, ale cestu po dálnici bych s tím neriskoval. Zítra tam napasuji zřejmě ten chladič z Toyoty, protože má dobře umístěné packy na usazení. Jen budu muset nějak posunout vrch čela o centimetr zpátky, jinak se tam nevleze :/ Teď sedím nad světly a tak mě napadlo, když už jsou rozdělaná jestli lze nějak jednoduše vyšistit / vyleštit polykarbonátový kryt? :) je to jen kosmetická věcička, ale když už to mám rozdělané, rád bych toho využil a zkusil jim trochu zlepšit průhlednost.
Jdou rozdělat, už jsem je čistil. Papírovej kapesník nasucho, jinak bys mohl setřít pokovení paraboly. Radši si to zkus někde nakraji. Kryt pak kartáček a jar.

Re: Oprava chladiče, světla a lehké srovnání plechů...

Napsal: čtv pro 31, 2009 1:04
od rower
Paraboly jsou Ok :) jen musím vyčistit ten polykarbonát (a nejlepší by bylo jej i vyleštit nebo podobně, protože má v sobě hodně mikroskopických prasklinek - ale na to teďka není čas :)) Jediné co mě docela překvapilo, byl vysušený pavouk v jednom světlometu :lol:

jinak vysunutou tyčinku serva ve světle jsem nakonec taky vyřešil - nevěděl jsem totiž jak ji mám nasunout zpátky do paraboly. Řešením je vyjmutí "černého plastu z reflektoru" (je to takový důlek s pacičkou, která jej drží na parabole), jeho nasazení na bílou tyčinku od serva naklápení světel a následně to celé stačí nastarčit zpátky a zacvaknout do paraboly. Nejdříve jsem nevěděl jak to funguje, takže jsem tu tyčinku s kuličkou nakonci cpal do důlku a čekal že se to nějakým způsobem spojí. Nestalo se a kdybyste to takhle někdy zkoušeli, určitě zlomíte tyčinku serva a máte "vyděláno" ;) Je to drobnost, ale pokud se někdo bude hrabat ve světlech, může mu to pomoci..

Zítra mě čeká chladič - snad nebude pršet ani mrznout :P

Re: Oprava chladiče, světla a lehké srovnání plechů...

Napsal: čtv pro 31, 2009 9:41
od rower
Tak je to v háji :/ u tuláka není dost místa na to abych do něj nacpal cokoli jiného než tam patří :/ Rozhodl jsem se tedy zalepit pořádně ten stávající a risknout, že mi někde po cestě povolí, což doufám neudělá.

Re: Oprava chladiče, světla a lehké srovnání plechů...

Napsal: čtv pro 31, 2009 10:56
od Roman620ti
Škoda,kdysi dávno sme převáželi bouraný Garde a díky rozmlácenému čumáku sme improvizovali a nastavili hadice z jiného vraku a chladič nechali před rozmlácenou maskou auta, kterej držel jen na těch hadicich...to byl pohled, ale 200km dojelo vpohodě :D Jó to byly tenkrát časy :(

Jinak jestli to budeš lepit na té plastové části, tak to určitě hodně zdrsni šmirglem, nebo pilníkem, aby nebyl povrch lesklej, pak budeš moct jen doufat, že to bude kdyžtak utíkat pomalu, abys najednou nebyl bez vody a neuvařil motor, to už by pak byla asi opravdu KONEČNÁ... :?

Re: Oprava chladiče, světla a lehké srovnání plechů...

Napsal: čtv pro 31, 2009 13:41
od donutil
Já jsem si nechal odborně opravit chladič,stálo to 800 set a stejně rosil.Když jsem zjistil že v Jeseníku je za 15set málem mě vomejvali.Zkrátka dvojí práce .