Topeni a světla
Re: Topeni a světla
Tak zase roviny to úplně nejsou,je to tak 60/40 rovina,kopec,no vic to točit moc nechci,když je to tak studené,
vím že u jiných dieselů pak právě kvůli toho odcházelo těsnění pod hlavou,nevím zda Rovřík je na tom podobně,a nechci
mu ubližovat,když nemusím..
K těm ventilátorům nic?
vím že u jiných dieselů pak právě kvůli toho odcházelo těsnění pod hlavou,nevím zda Rovřík je na tom podobně,a nechci
mu ubližovat,když nemusím..
K těm ventilátorům nic?
R 400 SDI 99
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topeni a světla
Vic to tocit nema smysl, studenemu motoru by to spis uskodilo. Znova to tady napisu: diesel ma vyssi ucinnost, nez zazehovy motor => nizsi spotreba => male odpadni teplo ... navic diesel pracuje s vyssimi tlaky, potrebuje robustnejsi konstrukci nez benzin => je tam vic materialu, ktery se musi prohrat ... jak ho jednou zahrejete, tak zase pak po zastaveni trva podstatne dele, nez vychladne ... diesel proste nikdy nebude topit tak rychle ... jestli vam pri techto teplotach hreje kolem 10 km, je to uplne normalni. Pri jizde do kopce to jde rychleji i bez vysokych otacek, protoze pri tech 2000 rpm mate vic seslapnuty plyn => poustite tam vic paliva => vic odpadniho tepla.
K tem zarovkam -- OSRAM Nightbreaker moc nevydrzi, ty jsem zkousel taky ... s ohledem na pomer svitivost/vydrz se mi osvedcily OSRAM SilverStar, ale PHILIPS nebo NARVA budou taky urcite dobre. Samozrejme ty Silverstar maji taky zvysenou svitivost => snizenou zivotnost, to je u vsech.
K tem zarovkam -- OSRAM Nightbreaker moc nevydrzi, ty jsem zkousel taky ... s ohledem na pomer svitivost/vydrz se mi osvedcily OSRAM SilverStar, ale PHILIPS nebo NARVA budou taky urcite dobre. Samozrejme ty Silverstar maji taky zvysenou svitivost => snizenou zivotnost, to je u vsech.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topeni a světla
Jak píše Andern, svatá pravda. Víte za jak dlouho topí Octavia TDI? Aby se ručka na budíku pohla, je to minimálně 10km. Fabia SDI je na tom o něco lépe, tam je ten vlažný vzduch cítit dřív.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Topeni a světla
Nevím, jestli jsem rozmazlenej, ale v porovnání s jinými benzíňáky topí málo. Možná mám přicpaný radiátor, už to neřeším. Třeba otcovo R-19 topí, že by se daly na výdechách smažit vejce, to samý u tchánova clia. Jezdím s teplotou na max a je to teplý, ne horký. Ono mi to stačí, jen mě trochu štve, že to není jako u jinejch aut. Trochu jsem študoval jak to je s rozvodem vody a radiátor je vlastně paralelně s motorem. Nebo se pletu?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Topeni a světla
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Topeni a světla
To Seba: dík za snahu, ale to už mám dávno za sebou.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Topeni a světla
Mě to třeba topí dost, až nepříjemně, ale když chci ubrat a venku je zima, tak musím jenom o kousíček, jinak je to zase studený. Připadá mi, že se tam kromě zavírání kohoutu zároveň otvírá nějaká klapka na studený vzduch. Tak jestli ty klapky vy co vám to netopí ani naplno nemáte nějak špatně nastavené
Re: Topeni a světla
Tak jak píše Vilém, je to teplé,né horké,ve srovnání třeba s Golf diesel.
Při větších mrazech to interiér nevytopí ani po 30km,když do auta vlezou třeba tři lidé a zamlží se okna,
tak skoro není šance se tohoto zbavit,s vijímkou předního okna,asi to lepší nebude...
Při větších mrazech to interiér nevytopí ani po 30km,když do auta vlezou třeba tři lidé a zamlží se okna,
tak skoro není šance se tohoto zbavit,s vijímkou předního okna,asi to lepší nebude...
R 400 SDI 99
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topeni a světla
U predchozi 620SDi jsem s tim nemel problem. Muselo byt -20, abych mel topeni na max. Pri teplotach kolem nuly jsem mel topeni tak nastavene tak na polovinu. Ani nasi s benzinovou R25 si nestezuji, taky to topi dobre. Fakt to nemate spatne odvzdusnene, prip. jiny problem, o kterych se tady mluvi?
Re: Topeni a světla
Při -20 bych to snad nevytopil vůbec,vše mám dané na max.na polovični nastavení nemam šanc.
Obě hadice od motoru k radiátoru stejně teplé,termostat funkční.Tak snad už jedině nějaké ty klapky vzduchu jak
tady zmińujete,ale do toho fakt nevím kde hrábnout,někde pod palubovkou?na to asi nebudu mít dost odvahy.
Taky už jsem si říkal jestli třeba tak jako u starších aut,tak i u Rovříků býval v v okruhu vzduchu namontovan
nějaký odporový člen který vlastně přitápěl než se prohřal vodní okruh.Pamatuju to ze starých Fiatů a Źigulů,
škoda že to tam není,asi by to taky pomohlo
Obě hadice od motoru k radiátoru stejně teplé,termostat funkční.Tak snad už jedině nějaké ty klapky vzduchu jak
tady zmińujete,ale do toho fakt nevím kde hrábnout,někde pod palubovkou?na to asi nebudu mít dost odvahy.
Taky už jsem si říkal jestli třeba tak jako u starších aut,tak i u Rovříků býval v v okruhu vzduchu namontovan
nějaký odporový člen který vlastně přitápěl než se prohřal vodní okruh.Pamatuju to ze starých Fiatů a Źigulů,
škoda že to tam není,asi by to taky pomohlo
R 400 SDI 99
Re: Topeni a světla
Já kdyz mi to nefungovalo tak jsem skrabal namrazu i ze vnitr za jizdy:-D:-D
Ja to dnes nafotim trochu a dam to sem ..
Ja to dnes nafotim trochu a dam to sem ..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topeni a světla
A co chceš fotit sebo když máš šestikilo s benzínovým motorem a on má čtyřkilo s naftovým? To mi chceš přidělávat práci a dávat sem fotky který sem nepatřej?
Re: Topeni a světla
Námraza zevnitř? To musí u vás teda pořádně mrznout nebo máž v autě vlhko. Ještě k tématu: r400 máještě klapku studený/teplý vzduch, je vidět od pedálů. Já ji mám žlutou. Lanko od ovládání jde na ni a pak jde další do motoru na kohout. Ještě je pořeba ověřit, jestli lanko ovládá kohout do maximálníh poloh, je na plechovým držáku a když se trochu ohne, tak to nedovírá. Už vymejšlim, že bych trochu upravil okruh, ale ještě jsem neměl dost času se tomu pořádně věnovat. Nemyslím, že bych byl chytřejší než výrobce, ale u těsnění pod hlavou se hoši v Anglii taky moc nepředvedli.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Topeni a světla
Ja mam zasa ten problem ze zo stredu a z vrchu na palubovke mi fuka len studeny vzduch.Teply ide len na okno a z krajnych fukarov.Nemam sajnu ako je to robene a rozoberat koli tomu palubovku nebudem.Hombre píše:Mě to třeba topí dost, až nepříjemně, ale když chci ubrat a venku je zima, tak musím jenom o kousíček, jinak je to zase studený. Připadá mi, že se tam kromě zavírání kohoutu zároveň otvírá nějaká klapka na studený vzduch. Tak jestli ty klapky vy co vám to netopí ani naplno nemáte nějak špatně nastavené