Stránka 2 z 2

Re: 416

Napsal: čtv bře 18, 2010 21:21
od Vilém
Většinou na to nekoukaj, hlavní je rozměr pneu. Vím o případu, že ho vyrazili kvůli ráfkům. Záleží na koho narazíš.

Re: 416

Napsal: čtv bře 18, 2010 21:29
od max80
.

Re: 416

Napsal: čtv bře 18, 2010 22:08
od dogman
taky si to myslim...
tak diky moc za poradu!

Re: 416

Napsal: čtv bře 18, 2010 22:47
od AnderN
Přidávám se ... navíc když jsou to originály, nebudou mít důvod sundávat kolo, aby to porovnali. Žádný technik na STK nemá ponětí, jestli je to ráfek určený pro R400 nebo R45. Hodně jich vůbec nepozná rozdíl mezi těmi auty.

Re: 416

Napsal: pát bře 19, 2010 7:49
od Hombre
To se nám opravdu nechce kontrolovat, jedině, když je to do očí bijící, že bys třeba na ráfek 6J.. nasadil pneu 165/70.. :lol:
Ještě je důležitý zális - aby kolo moc nevyčnívalo ven, nebo naopak v rejdu nedrhlo o podběh. Ale když to vypadá normálně, tak se rozměr ráfku většinou nekontroluje.

Re: 416

Napsal: pát bře 19, 2010 8:14
od dogman
Hombre, ty pracujes na STK?
Tak to jsem se zeptal na spravnym miste.)). Pekna trefa!
Nebude problem s rozmerem pneu, kdyz je rafek o pul palce sirsi? asi blbost...ale ptam se....

Re: 416

Napsal: pát bře 19, 2010 10:50
od Hombre
Myslím, že ne, hlavně aby rozměr pneu byl přesně podle TP

Re: 416

Napsal: pát bře 19, 2010 12:01
od dogman
jojo...
no uvidim, jestli ty disky vubec koupim...ani ne tak kvuli fajnovosti, ale aby byly na kazdou sadu pneu jedny

Re: 416

Napsal: pát bře 19, 2010 23:03
od Vilém
Hombre: Jak se díváte na laďáky? Samozřejmě ten co mám nemá žádnou homologaci.

Re: 416

Napsal: sob bře 20, 2010 8:11
od Hombre
Tak to ti můžu napsat, jak zní část kontrolního úkonu 802 - výfukové potrubí - stav:
U vozidel starších 10. let není-li na trhu k dispozici originální díl a je použit neschválený tlumič výfuku....závada A - lehká (nemá vliv na platnost TP)
ale je tam taky:
Výfukové potrubí nebo tlumič výfuku jsou prasklé, nebo z jiných příčin netěsné, takže spaliny vnikají do prostoru pro cestující nebo náklad, nebo je zdrojem nadměrného hluku......závada C (vozidlo nezpůsobilé provozu)
Takže pokud tam máš laďák, co nedělá kravál, a je to auto starší než 10 let, neemělo by to vadit. Otázka je, jak technik posoudí ten hluk, každej laďák je hlučnější, než originál výfuk.

Re: 416

Napsal: sob bře 20, 2010 22:19
od Vilém
Hombre píše:Tak to ti můžu napsat, jak zní část kontrolního úkonu 802 - výfukové potrubí - stav:
U vozidel starších 10. let není-li na trhu k dispozici originální díl a je použit neschválený tlumič výfuku....závada A - lehká (nemá vliv na platnost TP)
ale je tam taky:
Výfukové potrubí nebo tlumič výfuku jsou prasklé, nebo z jiných příčin netěsné, takže spaliny vnikají do prostoru pro cestující nebo náklad, nebo je zdrojem nadměrného hluku......závada C (vozidlo nezpůsobilé provozu)
Takže pokud tam máš laďák, co nedělá kravál, a je to auto starší než 10 let, neemělo by to vadit. Otázka je, jak technik posoudí ten hluk, každej laďák je hlučnější, než originál výfuk.
Dík za info, vzhledem k určitým známostem na STK bych neměl mít problém.

Re: 416

Napsal: pon bře 22, 2010 18:48
od René
Zdravím,tak Řezňovi už jede motor jak pila.Potvory káble ke svíčkám to dělaly,asi trochu probíjely či co,ale vyměnili
jsme je a je to OK :P :P :P

Re: 416

Napsal: pon bře 22, 2010 23:07
od rezna
Jo jo. je to tak. A po úporné dřině a zlomení 3 klíčů jsem úspěšně vyměnil i svíčky Unipart za NGK. :-D

Re: 416

Napsal: úte dub 20, 2010 16:39
od Romis65
Na svojí 416Si mám taky litá kola a širší pneu než jsou v TP. Pokud jsou na STK rozumní, tak se dá domluvit ve stylu - mám ještě jednu sadu se zimními pneumatikami se správným rozměrem. Alespoň u nás to tak funguje, ale všeobecně moc rozměry nekontrolují, jen když to moc bije do očí.