Stránka 2 z 3

Re: Vstřikovače

Napsal: čtv říj 13, 2011 19:29
od lenham3
Na benzinove striky mame masinu,prvni se vycisti v ultrazvuku a pak se napoji na masinu a cisti specialni kapalinou .....

Re: Vstřikovače

Napsal: pát říj 14, 2011 5:37
od Hombre
donutil píše:Tak z toho vás chlapi vyvedu.Taky jsem to tak udělal,protože se to zde nikde neřešilo,ale vím že u autobusu se trysky kontrolovaly po 50 tis.km.A kolikrát nechtěly ven.Takže vy co máte přes 200 tisíc bez vydělání trysek,střezte se jejich poruchy.Protože jsou tak zarezlý,že je zkrátka nejde dostat ven.Až budu mít opravu hotovou,napíšu obsáhlý elaborát.Ale kdybych dnes koupil auto třeba se sto tisíci km hned bych se je snažil vydělat a zkontrolovat,stojí to litr když jsou dobrý a pak s nimi zpět,aby se zase po dalších sto tisících daly vydělat.Páč jinak to je peklo.
Jojo, to je pravda, jednou nám visela IFA ve vzduchu na jeřábu za vstřikovač a nechtěl ven :mrgreen: . A myslím, že vyzkoušet vstřikovače, jestli neuchcávají ve 100 000 km není na škodu, zkoušečku má ještě v dílně každé JZD, nemusíš to zrovna nosit do servisu za litr, stačí jen si připravit vhodnou redukci.

Re: Vstřikovače

Napsal: pát říj 14, 2011 8:48
od lenham3
Ale se vstrikama z 75 asi v JZD nepochodis :D chtel bych videt jak by to udelali kdyz je primy strik a tlak je uplne nekde jinde :-D

Re: Vstřikovače

Napsal: pát říj 14, 2011 9:05
od Hombre
Jako kde jinde? Přímý vstřik mají i Liazy, Karosy atd už od 60tých let. Proč bys nepochodil? Pokud je to mechanický vstřikovač, mělo by to jít. Zkoušečka natlakuje v pohodě na 400 bar.
Obrázek

Re: Vstřikovače

Napsal: pát říj 14, 2011 10:20
od Tommi_82
Bavíte se o benzínech. Takže asi jo. Common rail u R75 v naftě má přes 1300 bar.

Re: Vstřikovače

Napsal: pát říj 14, 2011 14:25
od AnderN
Přidám se -- už o chvíli později použitý motor 2.0d u BMW (110 kW/150 PS, od r. 2001) má common-rail druhé generace s tlakem kolem 1600-1800 bar a současné turbodiesely se systémem common-rail třetí generace pracují s tlakem kolem 2000 bar, čtvrtá generace má pak mít tlak až 2500 bar ;)

Re: Vstřikovače

Napsal: pát říj 14, 2011 14:55
od donutil
Já myslím že je řeč o naftě.Je sice hezké že znáte hodnoty,ale je to k ničemu,sami s tím stejně nic neuděláte a musíte to zavézt na pracoviště kde na to mají mašinu,třeba PAS Zábřeh,nebo tak nějak se to jmenuje, půl milionu prej stála ,tam vám to změří,případně zrenovují.Ale hlavní problém je trysky vyndat.

Re: Vstřikovače

Napsal: pát říj 14, 2011 17:26
od Hombre
Bavíme se o naftě, pokud vím, řeč byla původně o SDI, common rail samozřejmě v žádném JZD nezměří, kromě toho, že je tam tak vysoký tlak, je tryska otvírána elektricky. Jen jsem chtěl upozornit, že přímý vstřik se automaticky nerovná common rail.

Re: Vstřikovače

Napsal: sob říj 15, 2011 17:41
od walkerik11
Ku SDi vstrekovacom.....da sa zohnat len tryska bez drziaka?...pripadne ta sa ta tryska nahradit nejakou od koncernu?

Re: Vstřikovače

Napsal: pon říj 17, 2011 20:00
od walkerik11
zdravim...viete niekto zohnat nove trysky do SDi?... Oznacenie DSLA 145P682

Re: Vstřikovače

Napsal: úte říj 25, 2011 8:41
od walkerik11
Tak oprava...neidu tam trysky DSLA 145P682(tie su do Freelandera), ale DSLA 145P446 (0 433 175 073 ) a v BOSCH katalogu je nahradne cislo 2 437 010 085. NEVIETE NIEKTO ZOHNAT TIETO TRYSKY?

Re: Vstřikovače

Napsal: úte říj 25, 2011 15:51
od donutil
Už mám hotovo a najeto asi 100 km a jezdí zatím dobře.Teď k problému.Začalo to jít při volnoběhu na 3 válce,tak jsem se rozhodnul to nechat prověřit u kamarádů,co se se mnou učili,respektive jejich synové dělají diesely.A jak jsem tu před pár kapitolami brečel,největší problém byl vydělat trysky ven.První šla po těžké námaze,druhá se musela rozšroubovat,třetí se zalomila a na čtvrtou musel navařit páku,když předtím rozštípal ventilové víko a ta se zalomila taky.Hlava musela dolů,ty zbytky trysek odfrézovat,sice nevím jak,neviděl jsem to,ale věřím tomu.Musel jsem přikoupit dvě trysky z Jeseníku a tam mě potvrdili,že trysky jdou někdy blbě ven a že se jim podařilo i zničit hlavu.A taky ventilové viko jsem zapoměl napsat.Trysky co vydělali chcali a tak je nechali renovovat všecky čtyři za devět tisíc celkem.A to jsem mohl být rád že mají tyto konexe,protože v BMV by se s tím nepárali a dali nové za 9800 kus.A kdoví jestli by pasovaly,páč tam 85 kw motor přece nedělali.Ty moje byly zkorodované po celé délce dobrej milimetr do hloubky,v porovnání s těmi co jsem koupil to byla katastrofa,řek bych na vyhození,ale mechanik řekl že to bude dobré.Jo a žhaviče nešly ani jeden.Takže suma sumárum:Trysky-opravené,nové těsnění pod hlavu,šrouby,simerinky ventilů,žhaviče,těsnění pod víko ventilů,olej 5w-40,nebo 30,teď nevím,filtr oleje,dvě trysky z Jeseníku+víko ventilů,práce- 24 000 Kč.Najeto mám 208 tisíc.No nekupte to za ty prachy.

Re: Vstřikovače

Napsal: úte říj 25, 2011 16:17
od AnderN
Slušná cena, za to všechno.

Re: Vstřikovače

Napsal: pon říj 31, 2011 8:22
od René
No potěš koště :roll: ,snad toto nebudu muset ještě hooodně dlouho řešit,ale dobrá zpráva to moc není :?

Re: Vstřikovače

Napsal: pon říj 31, 2011 20:43
od J0hny
Fotr má 620 SDI, najeto 230 000, celý auto vrak, motor na tom nebude o nic líp, ale nic mu necvaká, jede na 4 válce, všude sice teče olej, ale jezdí :lol: