Rover 400 Diesel

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od rOMAN007 » úte zář 21, 2010 7:03

400 SDI ma kotouce vzadu (alespon ta moje jo)
a 200 sdi ma v zadu bubny (alespon ta moje ma :) )
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od René » úte zář 21, 2010 7:19

No vidíš, moje SDI ma vzadu bubny :)
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od walkerik11 » úte zář 21, 2010 8:31

Tak som si vyhliadol jednu 400ku Sdi, r. v. 1999, ABS, 150 000 km, no majiteľ mi tvrdí, že jemu sa to auto zdá lenivé, tak mi skúste skusenejší povedať, či sú tieto Sdi živé agregáty a ako sa prejavuje u Rovra 600 tento agregát (myslím ťah). A sú tie turba intercoolery? Diky
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od rOMAN007 » úte zář 21, 2010 9:34

v 220, 420, 620 SDI jsou uplne stejne motory.. takze 420 sdi by podle me mela tahnou jeste vic pac si teda myslim ze je lehci :) a myslim si ze to taha pekne neni to tak divoke jako koktavka TDI ale ta zase konci v 2600otacek a rover taha dal.
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od walkerik11 » čtv zář 23, 2010 13:23

Podľa čoho montovali do roverov 400 predne svetlá s oranžovou alebo s čírou smerovkou okrem roku vyroby a ci v roku 1999 montovali 63 kW turbodiesle.dik
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od AnderN » čtv zář 23, 2010 19:24

Hmm, otázka na historiky ... osobně mám za to, že 63 kW diesely montovali až do konce výroby řady 400, tedy do roku 2000, kdy došlo k modernizaci na řadu 45. Tam už se slabší diesel určitě nedostal. Stran té směrovky nevím, ale mohlo to souviset taky s úrovní výbavy. V každém případě jsou světla zaměnitelná, takže pokud se ptáš na tohle, tak auto po opravě nabouraného předku může mít blinkry čiré, přestože z výroby dostalo oranžové. Kdybych se pletl, tak mě někdo opravte, nejsem znalec R400.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od René » čtv zář 23, 2010 19:33

Taky bych to tak viděl,jinak já mám čiré.
R 400 SDI 99

Odpovědět