Stránka 2 z 2

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: úte zář 21, 2010 7:03
od rOMAN007
400 SDI ma kotouce vzadu (alespon ta moje jo)
a 200 sdi ma v zadu bubny (alespon ta moje ma :) )

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: úte zář 21, 2010 7:19
od René
No vidíš, moje SDI ma vzadu bubny :)

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: úte zář 21, 2010 8:31
od walkerik11
Tak som si vyhliadol jednu 400ku Sdi, r. v. 1999, ABS, 150 000 km, no majiteľ mi tvrdí, že jemu sa to auto zdá lenivé, tak mi skúste skusenejší povedať, či sú tieto Sdi živé agregáty a ako sa prejavuje u Rovra 600 tento agregát (myslím ťah). A sú tie turba intercoolery? Diky

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: úte zář 21, 2010 9:34
od rOMAN007
v 220, 420, 620 SDI jsou uplne stejne motory.. takze 420 sdi by podle me mela tahnou jeste vic pac si teda myslim ze je lehci :) a myslim si ze to taha pekne neni to tak divoke jako koktavka TDI ale ta zase konci v 2600otacek a rover taha dal.

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: čtv zář 23, 2010 13:23
od walkerik11
Podľa čoho montovali do roverov 400 predne svetlá s oranžovou alebo s čírou smerovkou okrem roku vyroby a ci v roku 1999 montovali 63 kW turbodiesle.dik

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: čtv zář 23, 2010 19:24
od AnderN
Hmm, otázka na historiky ... osobně mám za to, že 63 kW diesely montovali až do konce výroby řady 400, tedy do roku 2000, kdy došlo k modernizaci na řadu 45. Tam už se slabší diesel určitě nedostal. Stran té směrovky nevím, ale mohlo to souviset taky s úrovní výbavy. V každém případě jsou světla zaměnitelná, takže pokud se ptáš na tohle, tak auto po opravě nabouraného předku může mít blinkry čiré, přestože z výroby dostalo oranžové. Kdybych se pletl, tak mě někdo opravte, nejsem znalec R400.

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: čtv zář 23, 2010 19:33
od René
Taky bych to tak viděl,jinak já mám čiré.