Stránka 2 z 2

Re: Za studena na tři válce

Napsal: sob led 01, 2011 12:39
od J0hny
AnderN píše:Jen technická -- ty kombinačky by taky neměly být obyč. staré ocelové bez izolace, jinak tě to pokope úplně stejně. Osobně jsem to dělal vždycky kombinačkama nebo hasákem zaizolovaným, ten jsem držel v hadru a ještě jsem měl rukavice, jinak jsem dostal pecku :-D
Já to dělám ručně a když jsou kable v pohodě nemělo by ti to nic udělat met:

Re: Za studena na tři válce

Napsal: sob led 01, 2011 13:13
od Vilém
Nesmíš se opírat o kastli, jinak to opravdu kope.

Re: Za studena na tři válce

Napsal: sob led 01, 2011 13:49
od J0hny
Tak to ani nevim jestli jsem se přitom opíral nebo ne ale většinou se opírám, při sví dýlce se musim dost sehnout, nevýhoda blbá!

Re: Za studena na tři válce

Napsal: ned led 02, 2011 15:01
od Hombre
Stačí se dotknout třeba palcem té samé ruky víka ventilů, jiskra skočí do prstu a palcem projde do kostry. Sice to jejde přes celé tělo, ale kopanec to je stejný. Proto jsou dobré ty kombinačky, to už se pravděpodobně nikde nedotkneš, protože máš ruku 15cm od motoru.

Re: Za studena na tři válce

Napsal: ned led 02, 2011 15:57
od Roowi
Taková rozsáhlá debata o "kopancích" :)))... Je dobrý to vědět, já bych si pak asi izolovaný kleště ani nebral, chytnul bych to ruky a pak bych se asi divil :D... To s tou izolací byl jen dotaz, jesli to prorazí i přes, nehádám se a nebudu to pokoušet :)... napadá mě že by asi stačili dielektrický rukavice z rozvodny (že bych si je v práci vypůjčil :D) nebo ne? :)... Tak nebo tak je to jen teorie, protože auto zatim jezdí jak hodinky, takže svíčky ani kabely to nebyly :)

Re: Za studena na tři válce

Napsal: ned led 02, 2011 23:53
od AnderN
Ty rukavice asi nebudou na škodu ...

Re: Za studena na tři válce

Napsal: stř led 05, 2011 0:20
od Roowi
Tak abych taky napsal něco (pro někoho možná) užitečného. Včera už mi to nedalo a po několika málo litrech dolité nemrznoučky do chladiče, za posledních pár dní, jsem to odvezl do servisu. Dneska už je auto doma a výsledek. Výměna těsnění sání. Takže ztrácející vodu i chytání na 3 válce + ten kouř přisuzuju tomuhle :)... Možná že ten Velfobin to zachránil jen dočasně a proto se to po něm uklidnilo :)... To já teda jen, kdyby někdo měl stejnej problém a náhodou nezakládal novej topic a hledal na foru, tak aby věděl .)