Rover 416si

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416si

Příspěvek od Roowi » úte bře 29, 2011 17:51

ALEX: To by bylo to nejmenší. Myslíš ale že by to dělalo jen při zahřátem motoru? :)
Above all it's a Rover

ALEX
Příspěvky: 157
Registrován: úte úno 17, 2009 16:35

Re: Rover 416si

Příspěvek od ALEX » stř bře 30, 2011 17:01

To mi delalo když byl zahřaty motor,chvilami jelo chvilami skakal,když slapal na plyn tak umiral,pak jsem dojel k elektrikařovi ten mi dal auto do pořadku,znamy ma taky 416 jemu cukal tak on mel ten samy problem palec a viko.

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416si

Příspěvek od Roowi » stř bře 30, 2011 21:22

Občas mi příjde, že se to snad furt zhoršuje. Takže nějak vyřešit by to chtělo a musim uznat, že tohle neni položka, která by mě zruinovala :)
Takže fakt dík moc a až se dostanu k výměně, dám vědět, jestli pomohlo :)
Above all it's a Rover

Noobsz DJ
Příspěvky: 155
Registrován: pon dub 27, 2009 8:16

Re: Rover 416si

Příspěvek od Noobsz DJ » čtv bře 31, 2011 21:42

Roowi je to tak s tým palcom a hlavou rozdeľovaču. ja som mal presne ten istý problém. ani na jednom diely nebolo vidieť, že by bol nejako poškodený alebo opotrebovaný. skúsil som to aj šmirgľom vyčistiť ale nepomohlo to. ono aj keď som stál na mieste s naštartovaním motorom a počúval som výfuk, tak bolo jasne počuť vynechávanie motora. ako keby niektorý valec neodpaľoval. kúpil som palec a aj hlavu rozdeľovača, vymenil som to (trvalo mi to asi 15 minút) a mal som po probléme. investícia na 15€.

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416si

Příspěvek od Roowi » čtv bře 31, 2011 22:25

Chystám se na to, hned jak budu mít chvilku čas. Teď moc nejezdím, jsem od rána do večera v práci. Dám potom vědět jak to dopadlo :)...
Jde ten palec dobře dolu? A je tam taky ta drážka aby to nešlo pootočit? Nerad bych to nějak rozhodil nebo tak něco. Předtím jsem měl sundané jen víčko a to je jenom na dvou šroubech, tak tohle jsem ani nějak nezkoumal.
Above all it's a Rover

Noobsz DJ
Příspěvky: 155
Registrován: pon dub 27, 2009 8:16

Re: Rover 416si

Příspěvek od Noobsz DJ » čtv bře 31, 2011 22:39

nepamätám si presne, na koľkých skrutkách tá hlava rozdeľovača je. pamätám si ale, že som musel dať dole kryt vzduchového filtra, nakoľko mi zakrýval jednu skrutku tej hlavy. a ten palec je zrejme na nejakej drážke. už si to presne nepamätám. som to menil tak vyše rok a pol dozadu. inač ide to veľmi rýchlo vymeniť. ja som to vtedy videl prvý krát v živote a v pohode som to spravil :)
a aby som nezabudol. keď budeš meniť tú hlavu rozdeľovača, nepomýľ sa pri pripájaní zapaľovacích káblov. mohlo, teda určite by to robilo potom problémy a to by si nechcel :). ja som mal na hlave rozdeľovača číselne označené, ktorý kábel kam ide.

ALEX
Příspěvky: 157
Registrován: úte úno 17, 2009 16:35

Re: Rover 416si

Příspěvek od ALEX » pát dub 01, 2011 20:20

Sundaš vzd.filtr ten kryt filtru daš na bok,to viko rozdelovače zašroubovano na dva šroubky,ten palec nasunout na polumesic a zašroubovan šroubke pod 8 klič,je to jednoduche,mel jsem už sundane nekolikrat.

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416si

Příspěvek od Roowi » stř dub 06, 2011 20:48

Tak a je to :)... V pondělí jsem byl v Autokelly objednat nové víčko a palec, v úterý ráno to tam bylo, cena dobrá, jednání dobré, kdo je z Mostu, s ledovym klidem můžu doporučit... Výměna cca 10 minut a to mě zdrželo poctivé značení kabelů, abych je neprohodil a z auta už je zase dravec :) Všem tady velké díky... A hurá na brzdy :P
Above all it's a Rover

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416si

Příspěvek od Roowi » stř úno 08, 2012 20:54

Abych zas nezakládal novej topic, tak to napíšu do toho, kterej jsem si stejně založil já :)... Dneska mi po několika marných pokusech dobití stávající AKU přišla nová Varta Silver Dynamic 54Ah (na doporučení Trundy, který jsem tu našel). Pasovala by krásně, ale po loňském ulomení oka na drátu co jde z mínus pólu na kostru auta jsem byl nucenej to o něco zkrátit a nalisovat oko nové. Na tu starou baterku to dosáhlo, ale ta byla menší a v držáku měla vůli, kdežto tahle je tam akorát, krásně do podstavce zapadne, ale nedosáhnu tou mínusovou svorkou na baterku. Pod tu bateriovou svorku je ale nalisovanej jak ten slabší (ten co mám krátkej) na ukostření tak silnější na startér, takže když jí ustříhnu, a budu chtít nalisovat novou s delším drátem na kostru, tak to vypadá, že zas bude krátkej ten na starter. Co je na druhý straně toho kabelu na startér? Obyč oko nebo nějaká spešl koncovka? Já abych to neodcvak a pak nemusel bůh ví kde něco hledat a být celou tu dobu bez auta :)

Předem díky za odpověď Roowi
Above all it's a Rover

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416si

Příspěvek od Roowi » sob kvě 19, 2012 11:57

Něco už se tu řešilo, ale nenašel jsem přesně to, co zajímá mě. Drakouš se pomalu vykresluje a ze všech těch vad (ať technických nebo kosmetických) už toho moc nezbývá, takže teď řeším prkotiny :) Jde o palivoměr. Nešlo by nějak "zmenšit" jeho citlivost? Ukazuje teda jak má, ale trochu mi vadí to nadměrné "ulítávání" ručičky podle náklonu auta. Při půlce nádrže je tam z (né nějak moc prudkého) kopce už jenom čtvrtka a do kopce zas třičtvrtě. U jiných aut to tak rychle nekolísá, nešlo by s tím něco udělat?

Pokud ne, nebo jen nějak složitě, zas tolik mě to nežerea, ale pokud by to šlo nějak rozumně, určitě bych za to byl rád. Díky za odpovědi Roowi
Above all it's a Rover

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416si

Příspěvek od Trunda » pon kvě 21, 2012 13:31

Obavam se ze s tim nic udelat nejde, vzhledem k tomu, jak je tenhle system vymysleny....
... ja uz to nejak neresim. Vim, ze kdyz stojim z kopecka, tak ze tam je o neco vic benzinu nez kolik ukazuje, ale ja se spis ridim najetyma kilometrama... mam tak nejak stabilni spotrebu. Jen kdyz je rucicka vic nahore, tak zkusim najez vic km. Obcas mi nizkou hladinu indikuje zachrochtani cerpadla pri prvnim startovacim nabehu cerpadla...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416si

Příspěvek od Roowi » sob kvě 26, 2012 12:35

Myslel jsem si, že s tím nepůjde nic dělat, ale nedalo mi se nezeptat. Je fakt, že když už je tam na skoro na dně, tak občas místo toho tichýho bzučení mi to taky zarachtá, tim líp, že je to teda normální. Holt se s tím teda budu muset smířit :)
Above all it's a Rover

bronak
Příspěvky: 1
Registrován: čtv čer 07, 2012 17:00

Re: Rover 416si

Příspěvek od bronak » čtv čer 07, 2012 17:05

Ahojky tenhle problém jsem měl taky a přestalo mi to dělat po výměně svíček a kebelů zapalování
:wink:

Odpovědět