klepání v motoru 414
Re: klepání v motoru 414
Jo jo, taky mi klepával... Většinou na volnoběh za studena. Poradil mi pan Hampl z Bratřejova ať zkusím vyměnit olej za kvalitní a přitom motor propláchnout, šance na uzdravení je 50%. Poradil Castrol Magnatec 5W40 (5 ltr za 1049Kč) a propláchl jsem STP aditivum pro čištění motoru (olejservis.cz za 157Kč). Po proplachu se dává nový olejový filtr. Opravdu zvuk motoru byl o hodně klidnější i za studena, měl příjemný zvuk. A rachot ventilů nadobro přestal po nějakých 200 km. Takže za asi 1500Kč jsem motoru udělal velikánskou službu, a já mám o problém míň.
Re: klepání v motoru 414
Nevím, jestli je dobrý mu dát plnou syntetiku, když má doporučeno polosynt.radim píše:Jo jo, taky mi klepával... Většinou na volnoběh za studena. Poradil mi pan Hampl z Bratřejova ať zkusím vyměnit olej za kvalitní a přitom motor propláchnout, šance na uzdravení je 50%. Poradil Castrol Magnatec 5W40 (5 ltr za 1049Kč) a propláchl jsem STP aditivum pro čištění motoru (olejservis.cz za 157Kč). Po proplachu se dává nový olejový filtr. Opravdu zvuk motoru byl o hodně klidnější i za studena, měl příjemný zvuk. A rachot ventilů nadobro přestal po nějakých 200 km. Takže za asi 1500Kč jsem motoru udělal velikánskou službu, a já mám o problém míň.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: klepání v motoru 414
Ano, doporučená je polosyntetika. Ale já jsem to bral jako by dát staršímu pánovi viagru - a bude se cítit jako za mlada. Motor jede jako nový. Ale uznávám že olej pídí o něco více než u polosyntetiky. V kanystru bylo 5 litrů, do motoru vlezlo asi 4,5 l., takže mám z čeho dolívat. Najeto 3tis.km a na měrce oleje o jeden křížek míň.
Re: klepání v motoru 414
jen aby to nezačlo klepat ještě víc, což by byl normální jev po rozpuštění tzv. kladných usazenin, které vymezují určité vůle v motoru. Asi tak nějak se to stalo i mně
Re: klepání v motoru 414
Tady to člověk čte a začne se víc bát, než aby si pomohl
Klepu taky, v záběru, nebo když pustím plyn. Když nezabírá neklepe. Jenže někdy se pomalu rozdíždím, nic se neděje přejde to přez 2200 otáček a začne klepat, dojde k 2800 a klepat přestane...
Navíc jsem to klepání nikdy nevnímal, a až potom co jsem tady něco přečet, sem to začal poslouchat. Bohužel ve stejnou dobu, jako jsem vyměnil olej. I když jsem tam nalil ten co předtím. přidal jsem ještě nějakej sajrajt proti opotřebení, asi 150-200mm za nepěkně velkej peníz... navíc tam mám ten sportovní filtr, přez kterej je vše víc slyšet...
Takže nevím asi se nic nezměnilo, a klepalo to trochu vždycky. Protože ono je to tichounké klepání.
Klepu taky, v záběru, nebo když pustím plyn. Když nezabírá neklepe. Jenže někdy se pomalu rozdíždím, nic se neděje přejde to přez 2200 otáček a začne klepat, dojde k 2800 a klepat přestane...
Navíc jsem to klepání nikdy nevnímal, a až potom co jsem tady něco přečet, sem to začal poslouchat. Bohužel ve stejnou dobu, jako jsem vyměnil olej. I když jsem tam nalil ten co předtím. přidal jsem ještě nějakej sajrajt proti opotřebení, asi 150-200mm za nepěkně velkej peníz... navíc tam mám ten sportovní filtr, přez kterej je vše víc slyšet...
Takže nevím asi se nic nezměnilo, a klepalo to trochu vždycky. Protože ono je to tichounké klepání.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: klepání v motoru 414
Eny: co je to za sajrajt proti opotřebení?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: klepání v motoru 414
No kouknu dma na název. Ale je to na bázi oleje, s tím že sou tam nějaké extra částice, který se přímo vážou na kovoné části a vytvořej na nich jakejsi povlak. Na něco podobného byla přen nějakejma rokama reklama v TV shopu, kdy jim posléze auto jezdilo 14 dní po okruhu, uplně bez oleje...
Mě to doporučil kámoš, jinak bych to nekupoval, zas nějak extra tomu nevěřím.
Mě to doporučil kámoš, jinak bych to nekupoval, zas nějak extra tomu nevěřím.
Re: klepání v motoru 414
A pomohlo ti to? Mě to klepe taky, už jsem to sem psal, jezdím, ale sere mě to.Eny45 píše:No kouknu dma na název. Ale je to na bázi oleje, s tím že sou tam nějaké extra částice, který se přímo vážou na kovoné části a vytvořej na nich jakejsi povlak. Na něco podobného byla přen nějakejma rokama reklama v TV shopu, kdy jim posléze auto jezdilo 14 dní po okruhu, uplně bez oleje...
Mě to doporučil kámoš, jinak bych to nekupoval, zas nějak extra tomu nevěřím.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: klepání v motoru 414
Vy jste se úplně zbláznili, lít do motoru takový sračky. To typuju na Militec, DuraLube, Slick 50 nebo Prolong. V Americe dávno zakázaný svinstva, které obsahují sloučeniny chlóru a způsobují korozi. A ten televizní pokus? To si děláš srandu, že věříš Tv reklamě. To auto mělo dvojtou vanu. Doporučuju si o tom něco přečíst na internetu.
Re: klepání v motoru 414
No je to Prolong...
Tý televizní reklamě jsem se smál, a nikdy tomu nevěřil. No ale tomuhle bych i věřil.
Jinak na otázku, zda to pomohlo... nepomohlo. Dělá to vlastně od chvíle, kdy to dostalo novej olej.
- Těch možností je ale více:
- olej je do půl měrky, předtím byl po vršek. = menší tlak oleje ?
- může to bejt nekvalitním benzínem = příště beru jinde než vždycky.
Tý televizní reklamě jsem se smál, a nikdy tomu nevěřil. No ale tomuhle bych i věřil.
Jinak na otázku, zda to pomohlo... nepomohlo. Dělá to vlastně od chvíle, kdy to dostalo novej olej.
- Těch možností je ale více:
- olej je do půl měrky, předtím byl po vršek. = menší tlak oleje ?
- může to bejt nekvalitním benzínem = příště beru jinde než vždycky.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: klepání v motoru 414
No myslím, že tím sajrajtem to klepání nebude...nejsi první, komu to klepe poté co vyměnil olej a poravdě řečeno se toho trochu bojím, proto se ptám, jakej olej tam nalít, co je odzkoušené?
Mě to klepe opravdu jenom za studena...stačí aby motor běžel 5min a pak už nic nepoznám, byl bych teda rád, aby to tak zůstalo i po výměně oleje.
Mě to klepe opravdu jenom za studena...stačí aby motor běžel 5min a pak už nic nepoznám, byl bych teda rád, aby to tak zůstalo i po výměně oleje.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: klepání v motoru 414
No myslím že se u tebe to bude jen ta různá roztažnost materiálu, u mně to je vyloženě nějaká mechanická vůle.Fujitsu píše:No myslím, že tím sajrajtem to klepání nebude...nejsi první, komu to klepe poté co vyměnil olej a poravdě řečeno se toho trochu bojím, proto se ptám, jakej olej tam nalít, co je odzkoušené?
Mě to klepe opravdu jenom za studena...stačí aby motor běžel 5min a pak už nic nepoznám, byl bych teda rád, aby to tak zůstalo i po výměně oleje.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: klepání v motoru 414
Taky klepe,ale jen do zahřátí.Olej Mobil1 10W-40 nyní vyměněn za ELF sti 10W-40.Je to to samé po zahřáti už hydra neklepou.
Re: klepání v motoru 414
Že se ta debata o klepání vůbec začínala... protože do té doby jsem si toho nevšiml
Předpokládám že to tady nevyřeším, a budu muset povozit nějakého technika. No ale...
lehce jedu, a je slišet pravidelné cvakání. Myslím na 100% ventily. Pak to na sekundu přišlápnu do záběru, a pustím. A klepání je pryč.
Jakmile to nějakej čas jede zase volně, tak se klepání vrátí Takže kvíz za 10 bezvíznamnejch bodů zní: Co je to ?
Předpokládám že to tady nevyřeším, a budu muset povozit nějakého technika. No ale...
lehce jedu, a je slišet pravidelné cvakání. Myslím na 100% ventily. Pak to na sekundu přišlápnu do záběru, a pustím. A klepání je pryč.
Jakmile to nějakej čas jede zase volně, tak se klepání vrátí Takže kvíz za 10 bezvíznamnejch bodů zní: Co je to ?
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: klepání v motoru 414
Tak zrovna tohle bych viděl na ty hydroštely: Když jedeš navolno neni velkej tlak oleje, po přišlápnutí plynu se tím olejem naplní a nějakou dobu v nich tlak zůstane. Pak povolí a pořád dokola...Eny45 píše:Že se ta debata o klepání vůbec začínala... protože do té doby jsem si toho nevšiml
Předpokládám že to tady nevyřeším, a budu muset povozit nějakého technika. No ale...
lehce jedu, a je slišet pravidelné cvakání. Myslím na 100% ventily. Pak to na sekundu přišlápnu do záběru, a pustím. A klepání je pryč.
Jakmile to nějakej čas jede zase volně, tak se klepání vrátí Takže kvíz za 10 bezvíznamnejch bodů zní: Co je to ?
Kdyby mi to klapalo jenom takhle, byl bych šťastnej člověk...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND