Stránka 2 z 2

Re: vymena motoru

Napsal: pát dub 27, 2012 14:34
od Trunda
To vymenit urcite jde, ale takovy konverze bych nedelal... takovi mutanti vetsinou dobre nevypadaji.... to tak leda vymenit i narazniky a listy.... jinak auto ma i tuzsi podvozek.... a nevim jestli nema i strmejsi rizeni.... a ZS 180 ma vetsi brzdy...

Re: vymena motoru

Napsal: pát dub 27, 2012 14:47
od Rudy
Však ano, já to porovnával a je jinej přední nárazník a maska, světla a blatníky jsou stejný, takže by to šlo a auto by hned vypadalo jinak. Mlhovky jsou snad taky stejný. Říkal jsem si, kdybych časem nevěděl, co s penězma, tak bych to udělal + dovnitř ZS sedačky. Ale to teď neřeším.
Jak se dá najít nějaké téma, když do vyhledávače můžu dát minimálně 4 znaky? Potřebuju se něco dozvědět o LPG nebo E85, jestli už se to tu probíralo. Určitě nejsem jediný, kdo chce jezdit na plyn. Chci vědět, jestli to nemá nějaké negativní následky pro motor.

Re: vymena motoru

Napsal: pát dub 27, 2012 15:21
od Trunda
O Ethanolu se tu temer nepsalo... kdosi tu psal akorat ze kupuje jakysi spesl svicky.... o LPG tu sem tam neco je, ale jen v tom smyslu, ze musi byt sekvencni... coz uz je dneska asi standard.... jinak tu na tom asi nic jineho nevykoumas....

Re: vymena motoru

Napsal: pát dub 27, 2012 16:26
od slavomir25
ja jazdim na etannol ale zatial len v testovacom štadiu ale predtim som jazdil na nissane cca 150 000km a ford Ka asi50 000km ale každy motor potrebuje aj špecialne upravy hlavne potrebuješ večši kompresny pomer idealni je 11 az 12,5 kedže etanol hori chladnejšie aby si zbitočne do toho netlačil na plyn a potom sa čudoval alebo skonštatoval že sa neoplati jazdit na etanol :-D kedže to žerie ako zbesile vzek: je to všetko o tom najst spravny pomer v možnostiach motora a použiti spravnych uprav.asi najlepšia počiatočna investicia je poriadne sviečky ja obiednavam z USA kedže u nas som nikde nenašiel . http://www.youtube.com/watch?v=fYh_qiMKZ3k zakladom je aby všetko palivo vo valci vyhorelo kedže etanol je tahši a je ho potreba viac do valca. tie sviečky stoja cca 60 dolarov ale maju životnost 100 000mil tak sa cena vyplati. weed: dalej potrebuješ poriešit but RJ alebo pridavnu trebarz i tu- http://spechato.cz/inzeraty/sada-pro-up ... D6n3H.html nieje zla ale teraz chcem skusit pozhanat lepšiu ktora bude lepšie spolupracovat s originalnov RJ je toho vela čo pisat tak sa račej pitaj nech sa tu nerozpisujem hi:

Re: vymena motoru

Napsal: pát dub 27, 2012 18:58
od lenham3
Na to modre jsem volal a ptal jsem, se na slevu,a rekl jsem ze za ty prachy s motorem v kufru to neproda a majitel me rekl ze co se staram a z cenou dolu nepujde byl pekne arogantni,Jinak maska predelat jde a mam ji doma :D

Re: vymena motoru

Napsal: pát dub 27, 2012 22:47
od Rudy
Teda fakt chudák ZS, je odsouzenej k hnilobě, ale je jasný, že shnít si zaslouží jeho majitel.

Téma o palivech by bylo fajn rozjet samostatně.

Re: vymena motoru

Napsal: čtv kvě 24, 2012 10:09
od Rudy
A co takhle nacpat do MG ZS rovnou motor z 620Ti? :-D Asi by se tam vlezl, práce by to teda bylo ještě víc než s implantací 1,8VVC, ale teď mi jde hlavně o to, zda je to vůbec legislativně možné. Je mi jasné, že si do auta nemůžu nacpat motor jakej chci a do ZS se tento motor, pokud se nepletu, nikdy nedával, takže by mi na to asi nikdo papíry nedal, co? Nějak mi ten šestivál nepřijde jako bůhvíco :lol:

Re: vymena motoru

Napsal: čtv kvě 24, 2012 10:15
od Trunda
No to bys mel hodne slozite legalizovat.... muselo by se to resit individualne a homologovat to... a to je opravdu beh na dlouhou trat, navic dost financne nakladny.... To si myslim ze uz je lepsi implantovat 1.8 turbo... pricemz tato varianta se pouzivala i pro specialy jezdici zavody cestovnich vozu... motoro je o dost lehci, na druhou stranu zvyseni vykonu nad puvodnich 150 koni bude taky drahy spas....