Stránka 2 z 3

Napsal: pon pro 03, 2007 9:57
od Fujitsu
Tak mám nové poznatky: Svíčky dávají jiskru dost velkou, v motoru cvaká alarm (pokud je to alarm - na levém tlumiči), cvaká i bez klíčku a v intervalu asi 20s. Kontrolky na palubce svítí tak jak mají, tzn po chvilce všechno zhasne a svítí jen baterka a olej. Snahu chytnout (blafne to) to má jen po očištění ulitých svíček, pak už ne. Ještě co se týče pojistek, v motoru (vpravo nahoře když stojím před autem) je tam pojistka se znakem klíčku, neví někdo k čemu přesně slouží? Ona totiž při proměření vede, ale na pohled vypadá jako spálená - soudě podle vedlejší pojistky která spálená je. Při připojení baterky něco cvakne v řídící jednotce a zavrčí asi motorek na klapky v sání... to je asi tak všechno co o tom vim... už 14 dní se nad tím po víkendech trápíme a pořád nic... :(

Napsal: stř pro 05, 2007 13:29
od Pribis
Dikec za radu,ta pojistka tam byla a muj Rouvrik uz jede ale jak na svinu se mi kousla brzda na strane spolujezdce.Pist se nechce zastrcit.Nemate nekdo na prodej???

Napsal: sob pro 29, 2007 11:59
od Fujitsu
Takže další co jsme zjistili je, že alarm i imobilizér je deaktivovaný, s tím problémy nejsou. Cívka hází jiskru jako blázen i na 3cm, svíčky jsou vyměněny. Problém je pořád stejný, měřili jsme tlak paliva a ten se zdá být také dobrý, přez 3atmosféry. Teď asi začneme zkoumat kvalitu paliva, jelikož auto stálo dost dlouho (skoro rok). Může mít takto starý benzín vliv na start a samotný chod motoru? Ono to přestalo startovat zhruba jak přišly první větší mrazíky.... A ještě jedna otázečka, kde by se dali sehnat hodnoty k čidlům co řídí chod motoru? Prosím o rady a zároveň všem děkuji.

Napsal: sob pro 29, 2007 19:46
od ppp341
tak skus naliat do nadrze trochu liehu,mozno tam mas nakondenzovanu vodu ak auto dlho stalo.niekedy som mal favorita a ked dlho stal v zime mal som taky isty problem,tym som to vyriesil

Napsal: ned led 13, 2008 10:43
od thor
Mne sa stala taká vec, vymenil som baterku pôvodne 44Ah, podarilo sa mi napratat 55Ah, síce natesno ale vošla. Ale podstatné je, že odvtedy sa mi rovera niekedy nepodarí naštartovať, keď chytí tak pri rozjazde trhá,škube a v otáčkach motor skape, niekedy kolíšu otáčky,
Záhada je že sa mi to stalo ráno, sadol som do auta, rozbehol som sa ale na prvej križovatke pri rozbehu motor skapal, točil som dosť dlho kým naskočil, ale ani potom nemal výkon, pri zošliapnutí plynu skapal. Poobede zavolal som známeho mechanika, ten sadol do auta a bez problémov sme jazdili po meste. Večer som ho skúšal ja, a tiež bez problémov.
Na druhý deň to isté, ráno auto síce naštartovalo ale pri rozbiehaní v otáčkach motor skapal, neskôr nechcel ani natočiť, sem tam motor zapálil zmes čo bolo počut, ale nerozbehol sa. Neskôr okolo obeda opäť prišiel známy, sadol naštartoval a auto no problem. Večer som zase behal ja.
Na tretí deň to isté...nerobí to pravidelne len ráno, a mne. už som blázon z toho.
Má Rover 416Si 1996 niekde pri spolujazdcovi na podlahe, nejaké LED diódy, ktoré vyblikajú chyby?

Napsal: pát led 18, 2008 13:01
od Fujitsu
Tak benzín vyměněn a pořád nic. Jen to mělo snahu chytnout, ale nechytlo.... :( Teď už mi zbývá jenom diagnostika. Za elektrikářem co jsem byl tak říkal že má diagnostiku pouze na nověší Rovery. Chci se teda zeptat, má řada 400 i 45 stejné zásuvky na diagnostiku?

Napsal: pát led 18, 2008 14:54
od Eny45
No určitě sou stejný... dyť ty auta se krom nárazníků a světel vůbec nelišej...

Napsal: pát led 18, 2008 18:37
od thor
Už som asi prišiel na ten problém, čo som písal minule. Keď som vymienal batérie mal som otvorené dvere, tak som ju ešte raz vyskúšal odpojiť a zapojiť pri zatvorených dverách, a potom zamykať imobilizerom. A odvtedy som nemal horespomínané problémy (motor skapínal, nevedel sa rozbehnúť, výkon žiadny.) teda zatiaľ, nechcem to zakríknuť že ráno sadnem a nerozbehnem sa. Bol som aj na diagnostiku v DSV nenašli nič, len mi hovoril že Testbook niečo so škrtiacou klapkou, tú len vyčistil handrou.
Spomenul som im odpojenie batérie, podľa servisu to nemá vplyv.
Ale mne to pomohlo, tak neviem.

Edit
Dnes ráno sme skoncili aj s Roverom. Nastartoval som bez problemov presiel 2 km, motor zhasol a dalej len toci toci, ale nenaskocí...
Vyskusam vymenit sviecky, vycistit rozdelovac, dajú sa nejak odmerat kable ci su dobre?
Ked som sa vracal peso domov komplet nas voduv ospliechal autobus.... Mam stastie

Napsal: sob led 19, 2008 12:42
od Fujitsu
Eny45 píše:No určitě sou stejný... dyť ty auta se krom nárazníků a světel vůbec nelišej...
Tak to jsem si moh zrovna koupit předek ze 45 místo ze 400 když už jsem to měl nabořený... hned by to vypadalo luxusněji. :wink:

Napsal: sob led 19, 2008 16:44
od Fujitsu
Tak konečně jsme se pohnuli... auto běží, sice se muselo opatrně na pětku roztáhnout, ale zatím to běží a chytá, ale jen na 3 válce :( . Tak doufám, že to nebude nic vážného....

Napsal: ned led 20, 2008 18:38
od thor
Dnes sme pozerali komplet elektrinu, iskru hádže, vstrekovače fungujú tiež. Motor len točí a točí, ale záhada je semtam sa chytí, raz odpáli a dalej nič. Nechce naskočiť.
Vie niekto poradiť?
Nemohla by pomôcť výmena riadiacej jednotky?
Dá sa vôbec vymeniť ECM, netreba to potom dať na testbook?

Napsal: ned led 20, 2008 21:44
od Fujitsu
Takže motor se už dneska rozjel normálně, na všechny válce, asi bylo teba ho protáhnout... při zkušební jízdě dobrý až do doby než se ohřál. Pak s autem už nejde jet, při jakémkoli přidání plynu se zadusí a chcípne. Ale nastartuje vždycky. Otáčky po ohřátí spadly. Co by mohlo být příčinou? Poradťe někdo prosím...

Napsal: pon led 21, 2008 14:23
od Eny45
Fujitsu píše:...
A když přidáváš plyn postupně jak auto zrychluje, nechcípá a dostaneš se až do vysokejch otáček ?
Né že bych ti poradil, ale to samé nám dělá žigulík i čtyřkolka s motorem z Javy. :roll:

Dle mě tam je něčeho hodně. Buď vzduchu, ale spíš paliva.
Jinak co klapka v sání ? nebo vzduchovej filtr, jsou zkontrolovaný. ?

Napsal: pon led 21, 2008 16:13
od Hombre
Taková ta hadička co vede zezadu ze sání a vůbec všechny hadice kolem sacího potrubí jsou v pořádku? Pak mě napadá ještě potenciometr škrtící klapky - měl by jít proměřit multimetrem když odpojíš jeho zásuvku tak by se měl při přidávání plynu plynule měnit odpor mezi dvěma kontakty (mezi kterýma už musíš zjistit sám), a nebo když je zapojený tak z něj jde myslím kolem 3,5V a při přidávání plynu se to plynule zvedá na 6 nebo 7 V, při plném plynu.

Napsal: pon led 21, 2008 23:36
od Fujitsu
Eny45: ať přidávám plyn jak přidávám, tak s teplým motorem se to okamžitě zadusí a studený se mi trápit ve vysokých otáčkách nechce.

Filtry se zdají být čisté, stejně tak i hadice kolem sání... zítra se půjdu zeptat na diagnostiku tak uvídím.