R.A.m.m.P.a. Rover 45

max80

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od max80 » čtv čer 19, 2008 13:34

.

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Eny45 » čtv čer 19, 2008 13:49

nato mě napadl krásný slogan. : "Vyhoďte ženu, snížíte spotřebu" :lol:

Ale dost už toho, chci třistakonové auto na vodík, a čepovat ho litr za 6,50Kč :lol: A pak bych se vytahoval největší spotřebou, a říkal jak nato brutálně šlapu... To by byl život.

cbx
Příspěvky: 103
Registrován: stř kvě 21, 2008 20:50
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Rozdíl 400 a 45

Příspěvek od cbx » čtv čer 19, 2008 18:14

Co je třeba vyměnit na 400, aby vypadala jako 45? Řekl bych, že to je jen nárazník a jiná světla, příp. ještě maska. Kapota a blatníky jsou stejné jako u 400, ne? A pak, 45 už má uvnitř trošku jiný budíky, ale je stejná budka? Tzn., šly by budíky z 45 do 400? A jak by se dal vyřešit ten digitální tachometr, když ve 400 je ještě analog?

45 se mi zepředu moc líbí, asi bych to svojí 400 i udělal, pokud by to nebylo moc náročné. Díky za odpovědi.
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.

cbx
Příspěvky: 103
Registrován: stř kvě 21, 2008 20:50
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl 400 a 45

Příspěvek od cbx » čtv čer 19, 2008 18:19

cbx píše:Co je třeba vyměnit na 400, aby vypadala jako 45? Řekl bych, že to je jen nárazník a jiná světla, příp. ještě maska. Kapota a blatníky jsou stejné jako u 400, ne? A pak, 45 už má uvnitř trošku jiný budíky, ale je stejná budka? Tzn., šly by budíky z 45 do 400? A jak by se dal vyřešit ten digitální tachometr, když ve 400 je ještě analog?

45 se mi zepředu moc líbí, asi bych to svojí 400 i udělal, pokud by to nebylo moc náročné. Díky za odpovědi.
aha, tak podle fotek koukám, že i kapota by se musela měnit, protože má masku v sobě.
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Tommi_82 » pát čer 20, 2008 7:41

jojo jenže já jsem zjistil že když jedu pod otáčkama tak musím stát na plynu uplně stejně aby auto nespomalovalo než když jedu o stupen niž. Když víc točím tak si můžu dovolit na rovince pravidelně pouštět plyn protože motor má obrovskou setrvačnost oproti tomu když točíš jen 2000. Tím pádem jedeš určitou část cesty bez plynu a ušetříš palivo (Tím vlastně kompenzuješ to, že se při vysokých otáčkách vstříkává palivo znatelně častěji než při nízkých). Každopádně jezdím rozhodne pod 7,5 litrů na 100 km ale jezdím mimoměsto trasy 5-25km tak to asi proto.
Z mírnýho kopce samozřejmě točit nemusím(to jezdím taky na 2500 otáček bez plynu) ale na rovinku je 3000 otáček ideál. Nechtělo se mi tomu věřit ale u mýho auta to tak prostě je.
Jinak samozřejmě do křižovatek a obcí dojíždím bez plynu, cestovní rychlost mívám do 80km/h a pokud mě nechytne chuť tak zrychluju taky jen šimráním plynu. Občas ale když vidím prázdnou cestu tak si zadivočím ale to jen když jedu sám. Když jezdím s manželkou a s malou tak ne.
Nechci tvrdit že když jedu 3000 otáček tak mám opravdu nižší spotřebu než při 2000 ono se to těžko posuzuje, asi bude nepatrně větší, nicméně pro motor, svíčky, lambdu, emise atd je lepší když se točí kolem 3000. Toť můj názor. Doporučuju každýmu vyzkoušet a rozhodnout se sám. S tímhle typem motoru se dá obrovsky experimentovat aniž by se to projevilo na spotřebě.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Tommi_82 » pát čer 20, 2008 7:47

Jiank je jasný že to pravidlo 3000 rpm neplatí vždy, to záleží hodně na situaci ale ve městě jezdím 3000 rpm protože motor má o malinko větší dynamiku.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Eny45 » pát čer 20, 2008 9:34

No říká se, že ideální je jezdit při té rychlosti, kde se kříží křivka výkonu a točivého momentu. A to je někde kolem 3000.
Nadruhou stranu ta spotřeba je výrazně ovlivněná odporem vzduchu. Z toho taky vychází 5,8l při 90km/h a 6,8l při 120km/h. Přitom při 90ti točí tuším asi 2300. A to je na rovinky už dost v pohodě.
Taky je fakt že jak sttoupaj otáčky, stoupá i sála motoru, a ten odpor vzduchu by měla vlastně smazat. No ale není tomu tak, i když nevím proč. Možná ten odpor vzduchu stoupá víc než síla motoru.


Jinak předělávat 400ku na 45ku se ti dle mě nevyplatí. poněvač i ty nový blatníky, přední + zadní, těžko seženeš a pokut, tak přídou nejmín na 10k... Ono na 400ku je hromada dílů, hlavně různě po vrakáčích, ale na 45ku není skoro nic.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Tommi_82 » pát čer 20, 2008 10:25

No každopádně když jedeš nějakou rychlostí a točíš 3000 tak je motor míň namáhanej než když jedeš tou samou rychlostí a točíš 2100. Takže těžko hledat argumenty proč nejezdit 3000 (teda kromě hluku). Spotřeba je skoro stejná a všechno ostatní kromě hluku je lepší. A ten hluk je taky spornej je sice vyšší ale není to takový dunivý, je to spíš takovej vyšší příjemnější tón(oproti tomu "jakoby dunění").
U mě prostě poměr pro točit/netočit je 70% točit a 30% netočit (točit = 3000 rpm). Nemluví se o jízdě na dálnici tam musej točit všichni.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Eny45 » sob čer 21, 2008 9:44

Tak jako máš pravdu, když se na to zaměřím, tak do 1800 duní jak nafták pod votáčkama :) nad 1800 se uklidní a jen se lehce klepe, a cca od 2400 je ten projev hodně hladkej. Tady to ale bude i o uchycení motoru, a tam budou asi nějaké rozdíly, třeba mezi 200 a 400 roverem.
A co jsem jel s 75 1,8 tak jsem si to schválně zkusil. A tam to je jiné kafe (pochopitelně) 1500 otáček vytváří dunivej zvuk, ale naprosto bez vybrací. A jak přejde na 1800 už není slyšet. Kolem 3000 slyšíš něco jako zaplej ventilátor, kolem 4000 se ozve příjemnej lehce sportovní ton, a ten v tichosti drží až na 6000 otáček. Pak se mi blbě přesedalo zpátky :? Ale to už odbočuju...

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Tommi_82 » sob čer 21, 2008 21:37

:-)) to by se každýmu těžko vracelo.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

max80

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od max80 » ned čer 22, 2008 8:59

.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Roman620ti » ned čer 22, 2008 18:07

tak tak, vždy si člověk musí sednout do vraku a pak si zase chrochtá v tom čem jezdí obvykle. Do lepší třídy je vždy nebezpečné sedat, to pak může mít za následek rychlý a "velmi výhodný" leasing...a pak jen splácet a splácet :D
Teď mě zase potěšil Tobiáš. Setkali jsme se v Přelouči a když jsem viděl tu elegantní nizoučkou ŠESTISTOVKU, jak se přede mnou hezky nese, hned bylo po myšlenkách po němčourským Supu 8) Anglán je prostě Anglán :P :P :P
2x Rover 620ti

max80

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od max80 » ned čer 22, 2008 18:38

.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Roman620ti » ned čer 22, 2008 19:00

No jó, viděli křidélko, velké kola a ten znáček na zadní haupně a hned si připadali jako na okruhu :D Takové mám nejradši, zrovna včera se mi povedlo vycukat jednoho vocasa s nějakým Subarem v kombíku. Nejdřive jel jako vemeno nalepenej za kamionem a když mohl, tak nepředjížděl, jen byl za ním nalepenej. To už za ním jeli další dvě auta a my. Tak sem předjel obě auta za ním a jeho a pak jsem se začal ředit mezi něj a ten kamion. To asi neunesl a při odbočením jsem viděl, jak to za mnou rozvášnil a po chvilce mě před obci předjel. Najednou tomu šlapal na krk, tak jsem si jel pěkně za ním a pak sem se do jedné zatáčky ze srandy za něj dotáhl a jako trhnul volantem do leva. Ten vocas se ani nepodíval jestli může předjíždět a hned dal bliknu, vyrazil do boku a chtěl jít před auto před sebou, jenže tam zrovna jelo auto v protisměru. :lol: Tak jsme se tak pousmáli co jezdí po silnicích za vemenátory...
Každopádně Oktávky mě nikdy moc nelákali, ten interier je takovej divnej, i ty roky po 2000, sedačky sou takové nepěkné. Ale vzhledově se mi ten Sup celkově líbí i když by mohl bejt trošičku nižšší...
2x Rover 620ti

Xvas
Příspěvky: 509
Registrován: stř bře 19, 2008 14:59
Bydliště: Jihlava

Re: R.A.m.m.P.a. Rover 45

Příspěvek od Xvas » ned čer 22, 2008 23:18

no myslim ze tema skodovky sme tu uz rozebiraly.to ja jel ze znojma a nemohl sem z jednoho skopcaka.nejenze mi vlitnul do pruhu kdyz sem ho predjizdel ale aby si vykompenzoval poslapany ego tak me zacal pak znova predjizdet i kamion co byl predemnou a vubec mu nevadilo ze ma pred sebou horizont.zaradil se az za nim.tam jet auto tak sou vsichni mrtvy.to hasil nejmin 160.hovado jedno.si to vemte ze si takhle jedete do kopecka pres horizont a.....

Odpovědět