Stránka 12 z 22

Re: Palubní počítač

Napsal: pát dub 17, 2009 17:54
od Fujitsu
Ach ty Trundo.... jednou si se svezl, a už ti to nedá spát a pořád hledáš nějakou záminku 8) .

Re: Palubní počítač

Napsal: pát dub 17, 2009 18:27
od Trunda
Hehehe :-) No, to ani neni tak o tom ze jsem se svezl... spis, ze proste vidim ten rozdil mezi 416kou a 75kou co se tyka pohodli pri rizeni... a ja mam fakt hruzu z toho, ze bych s ni mel treba co 14 dni jezdit takovou streku... uz jsem nekolikrat jel hodne dlouhe vzdalenosti a mam zkusenost, ze cim horsi auto, tim v mnohem horsim stavu se z neho vypotacim....
Stejne v tom ale nemam jeste jasno.... az budu mit praci jistou, zabydlim se a nejak si usporadam zivot, tak pak budu schopny posoudit, jakou cestou se vydat se ctyrkolym milackem ;-) Jo a taky mozna ze kdybych si poridil zenskou, tak bych pak treba prestal vymyslet kraviny s autem.... priznam se, ze pravdepodobne ted mam auto jako dudlik :-D

Re: Palubní počítač

Napsal: pát dub 17, 2009 19:42
od Tommi_82
:D

Re: Palubní počítač

Napsal: sob dub 18, 2009 9:21
od Eny45
Hele já si zase říkám, že když se mi podařilo sehnat 45ku v tak skvělém stavu, i dkyž měla najeto 109 a teď má 135. Tak bych těžko scháněl i tu 75ku v tak skvělém stavu. a ty máš labutku taky zachovalou.
a to pohodlí jak ty říkáš nebude zas tak velkej rozdíl. Spíš je to estetické pohodlí, že máš kolem sebe utulnějc a víc tam zapadneš. Ale i tak už 400ka je plavba a né jízda :) Dyt to má značně lepší podvozek než Oktavia Tour.


Jinak k tématu, do práce to mám 5km, a klasickou jízdou si to veme 0,3 litru. A 0,3 zas domu. Tak sem to dneska celou jízdu sledoval. A přičetlo mi to jen 0,1 :) přišel jsem nato, že můžu 50% cesty jet na neutrál, a vyjde mě to líp než jet na čtyřku po ěmstě a brzdit motorem před kruháčema.
Jinak v 30km/h si neutrál bere 5na100. Ale v 60ti už si bere jen 2,5... A to ten průměr pak leze pěkně dolu.

Re: Palubní počítač

Napsal: sob dub 18, 2009 10:28
od Tommi_82
Tak pěkně študuj a pak budeš na nějakým sraze vyučovat ekonomickou jízdu. :-D

Re: Palubní počítač

Napsal: sob dub 18, 2009 11:41
od Trunda
Vy jste fakt srandisti! :-D Ty abys Eny pri sledovani spotreby nesejmul nejakou babku na prechodu ;-)

Ty jo Eny, ty teda ale s tim moc nejezdis... ja za ty necele tri roky mam najeto pres 50000 km! Jako ona Labutka jezdi dobre a podvozek je supr, ale jde o to, ze to auto je velmi slabe odhlucnene a vsude strasne profukuje... uz jen tohle dost ubira z komfortu....

Re: Palubní počítač

Napsal: sob dub 18, 2009 13:50
od Fujitsu
Trundo, tak každej neshání práci po celé republice, a nemá příbuzné v Anglii ;).

Jinak s tím hlukem v kabině, to je další fáze úprav... 8) .

Re: Palubní počítač

Napsal: pon dub 20, 2009 14:37
od Eny45
Tak do práce to nemám 5 km, ale slabé 3. Takže i když se hodně snažím a kus jedu i na neutrál tak stejně jezdím do práce a z práce za 9 na sto.
Jinak dost se teď mluví o aerodinamice, a jejím snižování. a tím samozřejmě snižování spotřeby. jednou z hlavních věcí, na kterou se při tvorbě auta zaměřujou, je i hladkost podvozku. tak aby vzduch pod autem prošel a nebrzdil auto. Tak mě napadlo že třeba já u 45ky mám zadní blatnik asi 25cm od auta, v podstatě je dutej a zespodu do něj strčím i havu :mrgreen: jednou se tam ztratila i kočka :) Tam to musí dělat pěknej vzdušnej vejr. No motor je zespod zakrytej asi do 1/3, ale tam zas musí proudit vzduch, kterej nalétne dovnitř přední maskou. každopádně když jen vzorek kol dokáže udělat +- 0,3l na sto (dle posledních testu časopis TEST) tak podvozek může do spotřeby taky promluvit.
Takže odhlučnujte :) a já si pudu vlést pod auto. Tam zjistím že s tím stejně nic neudělám :) Ale at máme o čem psát.

Re: Palubní počítač

Napsal: pon dub 20, 2009 17:48
od Trunda
Tak to je ulet Eny :-D Ty z toho takhle za chvilku budes mit Batmobil :-D

Re: Palubní počítač

Napsal: ned dub 26, 2009 16:23
od bajticzek
Zdravím pánové, téma palubního počítače mě zaujalo již před delší dobou a teď se z dlouhé chvíle zamýšlím nad tím, jestli bych měl chuť si jej zkonstruovat celý komplet sám. S mikroprocesory mám docela dost zkušeností - proto bych si rád udělal sám všechno od píky. Mám 25ku v benzínu - 1.4 r.v. 2000. Potřeboval bych od Vás informaci, jak zjistím, jaký typ vstřiků konkrétně mám.

Pokud by se mi do toho chtělo, očekávejte zde v nejbližších dnech - týdnech nějaké informace ohledně mého postupu v programování a kompletaci mého vlastního PP.

Re: Palubní počítač

Napsal: ned dub 26, 2009 19:56
od Fujitsu
Ahoj, co se týká vstřiků, tak ty by měli mít všechny K-series stejný.... zjistíš to v autodatech, možná je to i v Rave, už si to přesně nepamatuju, odkud jsem to vytáhnul...ale i kdyby byly jiný, tak zásadní rozdíl v průtoku tam nebude, takže když si uděláš pográmek s nastavitelnou hodnotou vstřiku (to vřele doporučuju už kuli přesné kalibraci, protože každý auto má ty vstřiky jinak "opotřebený") a použiješ moji hodnotu průtoku, bude ti to sedět.

Jinak pokud si chceš udělat všechno sám, přesně podle sebe a nevyužít našeho odzkoušeného řešení, proč ne...fandím ti a jsem zvědavej na výsledek!

Re: Palubní počítač

Napsal: úte dub 28, 2009 20:40
od kwana
Tak jak tak na tohle tema koukam tak se mi myslenka vlastnorucne vyrobeneho (aspon z casti:) PP zacina zamlouvat:) Nemate nekdo konstanty pro Rovera 25 resp. motor 1.4 76kW, abych to nemusel merit, nebo se to zmerit musi stejne?

Re: Palubní počítač

Napsal: stř dub 29, 2009 10:21
od Fujitsu
Viz příspěvek nad tím tvým.... mělo by to být shodné, jak motor, tak převodovka.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř dub 29, 2009 10:35
od kwana
a jo... jsem slepej:)

Re: Palubní počítač

Napsal: pon kvě 04, 2009 15:10
od Hombre
Ahoj všichni, tak se po dlouhé době přidávám k ostatním, co mají palubní počítač, jelikož se mi ho dnes konečně podařilo namontovat. Taky jsem upravil podsvětlení přístrojů aby svítilo bíle a ručičky oranžově.Tak posílám nějaké fotky, pokud je budu umět vložit. Poznatky napíšu jindy, ještě jsem moc neujel, ale funguje to parádně. Ještě jednou tedy děkuji Fujimu, za celou tuto akci.
Obrázek
Obrázek
Obrázek