Stránka 16 z 22

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 19, 2009 10:44
od Trunda
Tezko rict... jako dle toho, ze ty mas stejny motor jako jsou v 75ce, ale nemas PP, tak bych si typoval, ze to PP je "skatulka" mimo ridici jednotku... Ale to fakt tezko rict.... Musel bych mit schema... Hele vis co mozna, zkus napsat SZ Undymu... on se docela v elektrice v 75ce hrabe, tak treba by ti k tomu rekl neco blize ;-)

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 19, 2009 11:08
od Petr.stefl
Kdyby to šlo jen přihodit,tak by to bylo moc fajn! :) Díky za Tip,už jsem mu napsal,tak uvidím :wink:

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 20, 2009 20:43
od Fujitsu
Trundo, možná jsi se spletl, nejedná se o tvé vysněné MG ZT, ale o MG ZS. Tam bych moc shod s R75 nehledal...

http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=374

Petře, nechceš přihodit více foto....moc pěkná kárka.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 20, 2009 20:53
od Trunda
To ja vim, Fuji... jde ale o to, ze to ma stejny motor jako maji 75ky... z toho jsem vychazel ;-)

Re: Palubní počítač

Napsal: pon kvě 25, 2009 5:21
od Fujitsu
Tak včera jsem si toho všimnul, myslím toho volnoběhu s klimoškou...je to asi o 0,5 l víc než normálně, tedy kolem 1,5 l/hod což potvrzuje Hombreho slova. Zajímavé ale je, že za jízdy to zase tak strašné navýšení spotřeby nemá, protože s průměrnou spotřebou to moc nehýbe.

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 26, 2009 10:37
od Eny45
Potvrzuji taky 1,5L s klimoškou. dneska sem jí poprve pustil, cvaklo to, hrklo to a fungovalo to :) Co mě udivilo, že mě v tu chvilku povolil brzdovej pedál, na kterém jsem stál. a sjel asi o centák dolu.

Jinak sem to zkoušel za jízdy na rovinkách, a je tam měřitelnej rozdíl tak 0 až 0,2l. S tím že v kopci bych opět řekl 0,5. Prostě bere si to pár koní z výkonu, aby to mělo dost elektřiny...

Jinak končím ted plnou nádrž, mám průměrnou spotřebu 8,3 :mrgreen: tak odpoledne tankuju a porovnám s PP.

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 26, 2009 11:04
od Hombre
Eny: elektřiny ne, ten řemen pohání přímo kompresor.
Jo a ještě mám jeden dotaz:
Když bude auto, které má podobné vstřikování jako my, takže 4 vstřikovače na comonrailu a to nich jde trvale + a kostra přes ŘJ dávkuje palivo a rychlost bude taky jako my měřit impulzy kostry ze snímače z poloosy (a takových aut je spousta), měl by tento PP na takovém autě fungovat, pokud se vejde do poměrně širokého rozsahu nastavení proměnných, které jsou v tomto PP k dispozici. Ta doba vstřiku se moc lišit nebude a množství vstřikovaného paliva taky ne, pokud je to motor se stejným počtem válců a podobného obsahu. A proměnná jde nastavit od 10.do 50., přičemž u mého auta je myslím nastaveno 37. Nebo je tam ještě jiný zádrhel? Každý kdo to vidí to totiž chce taky :D, naštěstí ho většinou odradím barvitým popisováním pájení blechovitých součástek a podobně.

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 26, 2009 11:20
od Fujitsu
Comon rail? Tím myslíš naftový motor? No trošku to poupravím. Rozsah nastavení je od 10 do 5O a to platí jak pro vstřiky (tam by asi nebyl problém se trefit), tak pro rychlost. U té je problém, protože třeba Primera (nechal jsem to udělat i kámošovi), posílá jenom polovinu pulzů než Rover (Honda). V číslech je to 2000 ku 4000 ale už nevím, na jakou to bylo měrnou jednotku, to je vcelku jedno. Takže to by se do tolerance určitě nevešlo. Muselo by se to předem pozjišťovat, protože spoustu aut má počet pulzů stejný.

Jinak pokud je to benzín, má 4 válce a vstřiky, podaří se sehnat údaje o vstřicích a pulzech z převodovky (nebo si to majitel lajzne), není problém to nechat udělat. V podstatě i na zakázku komplet celé zařízení. Ideální stav je, když jsou hodnoty pozjišťované a už se to přímo podle toho programuje, protože pak je to hned po namontování dost přesné a není potřeba velkých korekcí. Platí to při předepsaných pneumatikách, nebo pokud jsou pulzy předem naměřeny přímo na konkrétním autě s konkrétníma pneu, tak je to jedno.

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 26, 2009 12:32
od Hombre
Myslel jsem u benzínu, jako to potrubí spojující všechny vstřikovače a nalakované stálým tlakem (u nafty teda o několik řádů vyšším). Někdy se tento výraz používá i u benzínových motorů protože se to jmenuje podle té spojovací trubky, jinak správně je to K-jetronic, nebo tak něco, ale to je jedno. No o těch impulsech jsem nevěděl, tak aspoň se mám na co vymluvit, až zase bude někdo slintat. :wink:

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 26, 2009 12:46
od stepan.korba
Palubáci, je výhodnější jet na 3 po městě lehce přes dva tisíce nebo na 4 lehce pod.. plyn furt držim.. nepřidávám, neubírám

Re: Palubní počítač

Napsal: úte kvě 26, 2009 12:51
od Fujitsu
Pokud to jenom lechtáš a udržuješ rychlost, tak jsou vždycky lepší nižší otáčky, ve městě ale nastává problém, že jakmile musíš malinko přidat, na tu 4ku se to zbírá z 50ky hodně líně, a ještě k tomu si za to řekne víc benzínu. Takže na delší rovinky nebo mírně z kopce 4, na členitý terén 3. Obdobně to platí pro pětku, tam je ale potřeba jet alespoň tech 60.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 27, 2009 0:00
od cbx
Jak to teda vlastně doopravdy vypadá? Je už nějaká sada v nabídce?

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 27, 2009 6:37
od Fujitsu
No jestli to chceš, není problém to udělat.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 27, 2009 11:49
od cbx
Fujitsu píše:No jestli to chceš, není problém to udělat.
A co tedy udělat nějaký soupis věcí, co to udělátko teda umí, co za to a jak náročná je asi vestavba? Popřemýšlel bych, prvně sice přijde na řadu spojka, chladič a čepy, ale pak bych si zas mohlo být na řadě nějaký machrovátko :)

Re: Palubní počítač

Napsal: čtv čer 18, 2009 15:34
od Eny45
Tak se mě už povedlo párkrát podívat na spotřebu, když mám pedál na podlaze.
Z dvojky sem vytlačil 32 litrů
a z trojky sem vytlačil 21 litrů

Zajímavost je, že pedál na podlaze v 3000 otáčkách neřere tolik jako pedál na podlaze v 5000 otáčkách. Má to určitě nějakou logiku, jak s otáčkama stoupá výkon, stoupá lehce i spotřeba.

ta trojka mě docela překvapila, protože bych čekal více :wink: Ještě zůstavá vyzkoušet čtyřku a pětku, a pak taky tu jedničku :twisted:

Jinak sem začal jezdil spůsobem, kdy po městě jezdím 1,2 neutrál. A začínám se divit, že sem to někde nedělal dřív. sou totiž místa, který sou lehce z kopce, ale člověk si to nikdy neuvědomil. takže tam může bejt čtyřka a šolichat plyn s 5l na sto. a nebo neutrál a 2,5l na sto.