Stránka 20 z 22

Re: Palubní počítač

Napsal: úte úno 22, 2011 22:51
od Petr.stefl
na to,ale musíš mít zásuvku OBD ne? Tu asi nemáme.Nebo jak to chceš vykoumat?

Re: Palubní počítač

Napsal: stř úno 23, 2011 10:40
od AnderN
Přesněji mají na webu uvedeno, že auto musí být OBDII nebo EOBD kompatibilní. Jestli je R400 jedno z toho, nevím.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř úno 23, 2011 11:22
od Trunda

Re: Palubní počítač

Napsal: čtv úno 24, 2011 10:57
od walkerik11
Ja mám už R620 SDi...tam je...alebo sa mylim? :idea: Viem ze ho skúšali s Land Rover - Freelander '98 1,8B, ale kompatibilný bohužiaľ nebol. Zdá sa , že nieje kompatibilný s RJ Motorola MEMS...v SDi je BOSCH tak hádam pôjde...a keď nie, tak poskytujú 30-dňovú neobmedzenú záruku vrátenia peňazí ;)

Re: Palubní počítač

Napsal: stř dub 17, 2013 4:21
od Verald
jeden člen montoval z anglického fora
http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... 688&page=3 vyzerá to dobre kúpil ho odtiaľ :http://www.telwis.pl/uniwersalny-komput ... 308c7718b7 aj pekne mu to tam pasuje

Re: Palubní počítač

Napsal: stř dub 17, 2013 10:46
od AnderN
Hmm, hodně pěkné ...

Re: Palubní počítač

Napsal: čtv dub 18, 2013 19:47
od René
To by se mi taky líbilo :)

Re: Palubní počítač

Napsal: čtv kvě 02, 2013 22:08
od santox
Taky stavím jeden palubák, kdyžtak mrkněte na www.luta.7u.cz. Vyšlo mě to se vším do 400 (displej, součástky, 2x teploměr,...). Jen udělat dps byl zážitek (nikdy předtím jsem oboustranný nedělal). Zatím to mám doma postavené na stole a vypadá to dobře :)

Je tu někdo kdo má palubák, 14" kola a ví kolik pulsů od tachometru to dává na určitou vzdálenost? :)

Re: Palubní počítač

Napsal: pát kvě 03, 2013 5:19
od Hombre
Přibližně 2700imp/km.
Jinak velice podobný PP mám už asi měsíc namontovaný, zatím vychytávám mouchy.

Re: Palubní počítač

Napsal: pát kvě 03, 2013 14:06
od santox
Na ten jsem se taky díval, ale raději si věci stavím sám :). Ten tachometr si napíchl přímo z palubovky nebo je vyveden i jinde (třeba diagn. zásuvka) ?

Re: Palubní počítač

Napsal: pát kvě 03, 2013 14:10
od Hombre
Přímo z palubovky ze šroubku s nápisem "SP", jdou tam impulzy 0V-4,5V-0V. Ale právě s tím mán zatím problém, sbírá to nějaké rušení z motoru.
Já jsem si stavěl sám ten první, co je na začátku tohoto vlákna. Ale už mě to přešlo, kdo má ty blechy pájet.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 22, 2013 7:32
od santox
Narazil jsem na stejný problém, rychlost skáče a ukazuje i při zastaveném autě kolem 40imp (záleží na otáčkách). Možna nějak snížit citlivost vstupu nebo tam dát nějakou filtraci.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 22, 2013 8:49
od Hombre
Zkusil jsem odrušovací filtr na kabel se signálem od snímače těsně před PP. Ale tam jsem měl zase ten problém, že rychlost mírně kolísala - jel jsem třeba 80 a rychlost to ukazovalo 74-80. Pak mi vysadil i klasický tachometr, tak jsem filtr vyhodil. V současné době to řeší sám konstruktér toho modulu, slíbil mi nějakou redukci.
Taky mě napadlo použít DC/DC měnič 5V/5V, ale nevím, jestli by ho signál ze snímače zvládl napájet. Nebo pak měnič 14V/5V a optočlenem to spínat do PP, každopádně je třeba ten signál galvanicky oddělit od soustavy v autě. Napíšu, jak jsem dopadl s tou redukcí.
Ale je zajímavé, že se starým PP problém nebyl.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 22, 2013 10:01
od santox
Nestacilo by oddelovaci trafo do napajeni? Pripadne zkusit PP napajet z pb aku a jestli problem prestane nebo ne. Jinak nevim, jak je mozne, ze to tak blbe, mela by to fungovat tak, ze pri 0-2V je log 0 a vice jak 2V log 1. Nemeril si to osciloscopem jaky je tam prubeh?

Jinak jsem se dival na schema toho puvodniho PP a tam je to delane jinak.

Re: Palubní počítač

Napsal: stř kvě 22, 2013 11:02
od Hombre
Zkoušel jsem napájet PP z druhého aku, ale problém trval. Stejně tak při externím napájení snímače rychlosti, nepomohlo ani vést externí kabel ze snímače přímo do PP mimo svazek. :(
Osciloskop nemám, ale při stání, kdy je snímač v poloze log 0 mi to ukazovalo 0km/h, ale při pootočení koly na log 1 to ukazuje rychlost podle otáček motoru. No a při jízdě bez motoru ale se zapnutým klíčem to ukazuje normální rychlost. Takže v té poloze log1 to reaguje asi an nějaké impulzy z altíku, nebo motormanagementu. Ale to by chtělo ten osciloskop.