Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ložiska v převodovce

Příspěvek od Trunda » ned led 11, 2009 0:58

Welinko, dekuji, dekuji.... za spolupraci a podporu ;-)
Toz to sou zkusenosti, tak priste budu vedet ;-) Dam na radu... Jinak doufam, ze se Ti dari a ze si stihnes jeste letos tu hromadu snehu uzit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Bearings 2

Příspěvek od Eny45 » pon úno 09, 2009 11:27

pokračování z přesunutého tématu. A.


dej odkaz :)

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Bearings 2 pokr.

Příspěvek od R4ms3S » pon úno 09, 2009 11:48

no však na ebay koupíš tyhle věci za desetinu ne-li setinu ceny ;)

A poštobvné zjistíš tak, že si to přepneš pro sebe a u těch co posílají do zahraničí budeš mít cenu a u těch co ne tam budeš mít buď vůbec a nebo na zeptání ;)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: tuning :-D

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2009 12:20

Eny:
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-200-400-Gea ... 240%3A1318

Vypada to, ze by to mohlo byt ono... kdyztak si to porovnej s fotkama lozisek v me diskuzi k prevodovce... Vypada to teda, ze to mozna je jiny vyrobce, ale co uz... No jenze ty budes mit asi jinou prevodovku, ne?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: tuning :-D

Příspěvek od Eny45 » pon úno 09, 2009 13:58

tak jsem se registroval, a povedlo se mi vše nastavit. Ted eště proveřit tu převodovku.
Ted sem udělal výslech kámošoj, dle něj to je všechno stejný, osobně cpal z Rovera 114 GTI lořiska na Rovera 400. prej jinej obal, jiné převody, ale vnitřek stejnej...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: tuning :-D

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2009 14:02

Pockej, jako ze mas v umyslu koupit tu sadu? :-D Tak kdyz by sis opsal ty informace o tom, co je to zac, tak bys to sehnal i jinou cestou... ale kazdopadne ucet na eBay se hodi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: tuning :-D

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2009 14:13

Koukej, tady to nabizeji uplne normalne.... http://www.maintrainltd.com/rover-gearb ... dex-2.html
Uf, to me fakt omeje........ sedesat liber!!! Beeeeeeeeeeeeeeeeee!!! :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: tuning :-D

Příspěvek od Eny45 » pon úno 09, 2009 15:24

Tak jsem jim napsal, jestli se daj ty ložiska použít i na 45ku. :) Tak uvidíme, co se dovím.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: tuning :-D

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2009 16:43

:-) No jestli je to fakt ono, tak to na tom pekne usetris.... nechapu, jakto ze se jsem na to nenarazil, kdyz jsem to kdysi hledal.... pritom na eBay jsem to prochazel nekolikrat.... No uz bych z vlastnich zkusenosti mohl dat dokupy peknou prirucku, na co si dat u 416ky bacha a radeji preventivne vymenit.... Nastesti ty loziska odejdou postupne, ale to tesneni pod hlavou me teda zradilo dost necekane a ve velkem... i kdyz to ze to tesneni se ma preventivne menit jsem uz kdesi slysel, jenze vsichni meli priznaky postupny, tak kdo to mohl cekat? :-) No sranda....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Bearings 3 - ložiska v převodovce

Příspěvek od Eny45 » úte úno 10, 2009 14:20

a konečně 3 díl pokračování rozděleného tématu. Austin

The part is different for the Rover 45.

We can provide the rebuild kit £100 for all the bearings and oil seals.
If you could let me know how many you require I can arrange this for you.

Thanks

Harry


Takže eště někdo chce kompletní sadu ložisek pro převodovku do 45ky :) ? nebo do 400ky, aby se to objednalo společně ?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Bearings 3

Příspěvek od Trunda » úte úno 10, 2009 14:37

Tak to je mazec... porad je to skoro polovicni cena.... a budes mit prevodovku komplet... myslim si ze se to fakt vyplati, protoze co mi kluci rikali, tak krom lozisek to vsechno bylo v poradku...
Ja uz to nepotrebuju ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ložiska v převodovce

Příspěvek od Trunda » úte úno 10, 2009 14:41

Takze pridavam tu jeste dodatek - s Enym45 jsme objevili, ze se da z anglie objednat cela rebuild sada temer za hubicku - http://www.maintrainltd.com/rover-gearb ... dex-2.html
Tak aby to bylo hezky dohledatelne... snad to nekomu poslouzi.... at zije fulltext ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: tuning :-D

Příspěvek od Eny45 » úte úno 10, 2009 15:30

Ještě by mě zajímalo, jestli se dostanu dolu s hlučností ? jak to bylo u tebe ? mě to třeba silně hučí přez těch 80Km/h a při 120 už na sebe se spolujezdcem musíme mluvit dost nahlas :)
Defakto jinej problém než hluk nemám, tak doufám že tohle vyřeší právě hluk.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: tuning :-D

Příspěvek od Trunda » úte úno 10, 2009 15:44

No tak predevsim to bylo hlucne a na nicem jinem se to tak rapidne neprojevovalo... ale to poznas ze to je z prevodovky... proste je to takovy bzuceni jake je typicke pro vyzvejkana loziska... A jak jsem rikal, pri vyslapnuti spojky to prestane a intenzita roste spis s otackama na kvaltu nez na vystupu z prevodovky... Zkus se s tim projet a zanalyzovat si chovani toho zvuku v urcite situaci... Pokud by to bylo fakt tak, ze ten hluk roste s rychlosti vystupni hridele, tak to budou spis loziska na hnane hrideli... ja to teoreticky tedy musel mit spatnejsi na hnaci hrideli :-) Proste staci se nad tim zamyslet a pritom koukat na schema prevodovky :-)
Kazdopadne vymena lozisek problem zcela vyresila.... Jo a doporucuju ti, pokud je ten hluk uz fakt silny, auto radeji moc nedrazdit... bud nejezdit zbytecne rychle a agresivne a nebo radeji nejezdit vubec... at si zbytecne neoddelas i ozubi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: tuning :-D

Příspěvek od Trunda » úte úno 10, 2009 15:50

Jinak klukum jsem slibil, ze jim na nasem mini srazu ukazu, jak ty loziska vypadaji... opravdu to je uplny hnus, jakou maji vuli. A pak si predstav, co se v te prevodovce musi dit, kdyz tam ta hridel tak skace... asi nic moc :-( Jsou to pekne silne vibrace a logicky se to zhorsuje temer exponencialne ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět