ČIDLO TEPLOTY
Re: ČIDLO TEPLOTY
Chtěl bych se zeptat, čidlo teploty pro palubní desku (to spodní), má být se dvěma nebo s jednou zástrčkou?Já tam mám čidlo se dvěma zastrčkama.
Re: ČIDLO TEPLOTY
Tak to by mělo být čidlo pro jednotku. Jestli to druhé čidlo má jeden vodič, tak to je ono, můžou být mezi sebou přehozené, možná tam je stejný závit.Dawe píše:Chtěl bych se zeptat, čidlo teploty pro palubní desku (to spodní), má být se dvěma nebo s jednou zástrčkou?Já tam mám čidlo se dvěma zastrčkama.
Re:
Nemám sice diesel, ale vím, že třeba auta s motory TDi VW (oktávka, passat a spol) mají ten problém, že se motor zahřeje a začne topit v zimě až po asi 10 km jízdy. Sám jsem byl pak svědkem, jak Octavia, jedoucí při venkovní teplotě -12 s Ecce Homo dolů ma pětku brzdila motorem a ve Šternberku byl motor tak vychladlej, že to přestalo topit. Motory TDi mají velkou účinnost a zbytkového tepla je tak málo, že už na topení nezbývá. Tak jestli to nebude podobné i u Rovera.jufko píše:ahoj, mám takýto problém. vlastním rover 400, 2,0 tdi, r.v. 98. Nejdem zohriať motor na teplotu 90 st. ani po 60 km jazdy. V termostate to nie je ten som vymenil a nič. Na 90 st. ho zohrejem iba pri trochu športovejšej jazde. Trochu to cítíť aj v slabšom kúrení. prosím o radu. dík.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: ČIDLO TEPLOTY
Vznetove motory maji opravdu vyssi ucinost nez zazehove, a tak se pomaleji zahrivaji. U moji 620 SDi to taky trva kolem 10 km, kdyz mrzne. Nicmene na provozni teplotu se zahreje po 60 km jizdy zcela jiste. Nekde bude problem, chce to servis.
Re: ČIDLO TEPLOTY
Tak jsem dneska zjistil, že když otočím volantem nadoraz doleva, tak otáčky mi klesnou na 1000ot/min, jakmile to dám do normální polohy, otáčky se ustálí na 1500ot/min.
Re: ČIDLO TEPLOTY
Zdravim mam otazku ohledne čidla pro teploty chladici kapaliny pro řj,jak to čidlo promeřit a zjistit jestli je v pořadku dekuji
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: ČIDLO TEPLOTY
Vem si multimetr a promer
Re: ČIDLO TEPLOTY
nejlepsi si cidlo overit nekde na diagnostice, zaroven se muzou zjistit i jine zavady.
poskakovani motoru nebo klesani otacek muze znamenat jeste toto:
spatny rozdelovac nebo palec rozdelovace (nebo zoxidovane)
spatne zapalovaci kabely (nebo zoxidovane)
zaneseny palivovy filtr
zanesena klapka
spatne svicky
doporucuji proverit vsechny zastrcky na cidla a promazat je, byvaji skutecne extra zoxidovane a to vcetne zapalovacich kabelu, rozdelovace, kabelu ktery je napojeny na civku (vzadu za mororem dole)
pouzijte WD 40, nebo jeste velmi jemny smirgl papir, je to prace na cca 30 minut max. a temer zadarmo. Pokud ani to nepomuze, pak jedte na diagnostiku.
Vsechno tooo jsem jiz absolvoval v minulosti a vse jsem vyresil.
poskakovani motoru nebo klesani otacek muze znamenat jeste toto:
spatny rozdelovac nebo palec rozdelovace (nebo zoxidovane)
spatne zapalovaci kabely (nebo zoxidovane)
zaneseny palivovy filtr
zanesena klapka
spatne svicky
doporucuji proverit vsechny zastrcky na cidla a promazat je, byvaji skutecne extra zoxidovane a to vcetne zapalovacich kabelu, rozdelovace, kabelu ktery je napojeny na civku (vzadu za mororem dole)
pouzijte WD 40, nebo jeste velmi jemny smirgl papir, je to prace na cca 30 minut max. a temer zadarmo. Pokud ani to nepomuze, pak jedte na diagnostiku.
Vsechno tooo jsem jiz absolvoval v minulosti a vse jsem vyresil.
Re: ČIDLO TEPLOTY
mam otazku pro odbornik,jake jsou hodnoty toho čidla a při jake teplotě se to meři
Re: ČIDLO TEPLOTY
-10°C = 8,1-9,9 kΩ
0°C = 5,4-6,6 kΩ
20°C = 2,2-2,8 kΩ
50°C = 760-920 Ω
80°C = 290-350 Ω
0°C = 5,4-6,6 kΩ
20°C = 2,2-2,8 kΩ
50°C = 760-920 Ω
80°C = 290-350 Ω
Re: ČIDLO TEPLOTY
Potřebuju pomoc, byl jsem na emisích a neprošel sem díky 4x vyšším hodnotám CO než co bylo dovoleno, připojili mi diagnostiku která jim napsala chybu čidla teploty chladící kapaliny a čidla teploty vzduchu, kde ty dvě čidla najdu pod kapotou? Čidlo teploty kapaliny bych i našel a dokonce sem našel i na internetu za dobrou cenu nový ale čidlo toho vzduchu sem se nedopátral ani pod kapotou ani na internetu... Nemá kdyžtak někdo doma funkční? Chyby mi i smazal z jednotky ale nepomohlo to, že prý si motor myslí že je studený tak přidává víc benzínu jako bych jezdil se zapnutým sytičem.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: ČIDLO TEPLOTY
čidlo teploty nasávanýho vzduchu je na pravý straně (z pohledu zepředu do motoru) sání do 4 válce, je zelený, nějaký bych tu asi našel, ale myslím že to na ty emise takovej vliv mít nebude, hlavně to čidlo tep. chlaď. kapaliny...