Prosím o pomoc nebo radu

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Tommi_82 » pon kvě 18, 2009 5:11

Jojo servis BMW to je zoufalost, byl jsem tam teda jen jednou(v Renocaru když brácha kupoval auto a chtěl preventivní prohlídku), trvalo to teda zhruba 2,5 hodiny, ale problém byl v tom že tam byly průhledný dveře a stěny a (možná v tu dobu už nasranej zákazník) vidí že většinu času se tomu autu nikdo nevěnoval. Nejdřív tak polovinu času stálo před renocarem, pak ho teda zvedli. Bylo vidět že to auto už znají, protože zespodu ho teda moc důkladně neprohlíželi. Evidentně to nebylo nic co je zajímalo, tak tam nechali to auto viset a šli se věnovat jiným věcem. Až jsem se divil, proč tam to auto visí když už mezitím mohli opravovat dávno jiný auto. Při placení mi to došlo, cena byla asi 2200 CZK(byl v ní teda zahrnut výpis už promazané paměti závad - bazarník byl hold o krok před náma :-( ), a kdo by nechtěl dostávat takový peníze jen za to že zvedne auto a nechá ho tam viset. Hlavní je mít v servise dostatek zvedáků...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

svorka
Příspěvky: 4
Registrován: ned bře 08, 2009 13:28

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od svorka » úte kvě 19, 2009 7:06

Hibs píše:Zdravim tě, auto už mi taky jezdí. Čím jsi to opravil......napiš sem co jsi na tom udělal za opravy at mame pro příště nějaký návod. 8)
Člověče, ležel jsem v motoru dva dny a nemoh na to pořád přijít, když jsem to nakonec opravil, říkal jsem si, že kdyby mi to někdo řekl, vynadal bych mu do debilů a poslal bych ho někam :-) Nakonec to dělal zoxidovaný plusový kontakt na baterce. Teda ani ne tak kontakt, jako ty dva kabely, které jsou ke kontaktu přidělané pomocí oček. Na obou očkách byla asi tak milimetrová vrstva zelené zoxidované hmoty. To prostě nemohlo vodit. Očistil jsem kabely i samotný plusový kontakt, vše promazal vazelínou na kontakty a motor šlape jak novej.
Takže pozor na údržbu baterky.
Jo, a když jsem hledal příčinu toho chcípání motoru, vyměnil jsem jedno relátko, co je hned vedle řídící jednotky, a od té doby už mi neproblikává kontrolka airbagu. Takže jsem nechtěně opravil ještě jednu závadu :-)

carisma1
Příspěvky: 2
Registrován: pát črc 10, 2009 14:46

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od carisma1 » úte črc 14, 2009 19:23

Tak jsem v klubu taky...měsíc se hrabali v mém roveru 45dit....prostě mě chcípnul a nešel už natočit...podobný scénář, výměna čerpadla - nic, opět na diagmostiku a že to je imobilizer - opět nic...teď stojí už ve třetím servisu, tak snad...našli díru na sání a několik podezřelých konektorů...nadávaj jak špačci, že musej dávat dohromady prasárnu po jinech...tak se uvidí...jedno + u mě mají, rover je podle nich pořádný auto, držák...i když mě pěkně vypekl...jo a jinak tedy jak je s tím čerpadlem ? té diskuzi jsem moc nerozuměl :lol:

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Tommi_82 » úte črc 14, 2009 20:15

Ta diagnostika byla Rover 2xx/4xx/6xx/8xx kompatibilní? Nebo jen nějaká ta univerzál co se tváří že umí všechny auta?
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Austin » úte črc 14, 2009 21:52

Tommi_82 píše:Jojo servis BMW to je zoufalost, byl jsem tam teda jen jednou(v Renocaru když brácha kupoval auto a chtěl preventivní prohlídku), trvalo to teda zhruba 2,5 hodiny, ale problém byl v tom že tam byly průhledný dveře a stěny a (možná v tu dobu už nasranej zákazník) vidí že většinu času se tomu autu nikdo nevěnoval. Nejdřív tak polovinu času stálo před renocarem, pak ho teda zvedli. Bylo vidět že to auto už znají, protože zespodu ho teda moc důkladně neprohlíželi. Evidentně to nebylo nic co je zajímalo, tak tam nechali to auto viset a šli se věnovat jiným věcem. Až jsem se divil, proč tam to auto visí když už mezitím mohli opravovat dávno jiný auto. Při placení mi to došlo, cena byla asi 2200 CZK(byl v ní teda zahrnut výpis už promazané paměti závad - bazarník byl hold o krok před náma :-( ), a kdo by nechtěl dostávat takový peníze jen za to že zvedne auto a nechá ho tam viset. Hlavní je mít v servise dostatek zvedáků...
Není nic jednoduššího obrátit se na jakéhokoliv zodpovědného tam v showroomu nebo na příjmu, požádat o informace o standartech BMW ohledně úkonů objednaných, zda jsou certifikovaná společnost /jsou/ a co na to tedy říkají. NEmůžou Tě odbýt, musí se slušně chovat a musí to řešit. Není nic na tom chtít aby si uvědomili že ty jsi zákazník.
Při sebemenší stížnosti na certifikační společnost s podotknutím že nedodržují standardy, které si sami popsali, jim hrozí recertifikační audit /v ceně xxx.xxx Kč/ a to si fakt rozmyslí. Tímto lze rozpohybovat kdekterou společnost /kromě molochů ČEZ apod/. Osobně vyzkoušeno na Porsche Brno /tam jsme slavní-o tom ví až ve Wolfsburgu/, Robert Bosch, divize Blaupunkt /tam si mě pamatují fakt ostře/, Phillips /divize CarAudio/ a jiné nebohé.

Osobně v Renocaru znám několik lidí a není to tam tak hrozné jako jinde. Ale mají co zlepšovat....to vždy. No, chtělo by to delší krizi.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Hibs
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 21, 2009 18:10
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hibs » stř črc 15, 2009 21:40

carisma1 píše:Tak jsem v klubu taky...měsíc se hrabali v mém roveru 45dit....prostě mě chcípnul a nešel už natočit...podobný scénář, výměna čerpadla - nic, opět na diagmostiku a že to je imobilizer - opět nic...teď stojí už ve třetím servisu, tak snad...našli díru na sání a několik podezřelých konektorů...nadávaj jak špačci, že musej dávat dohromady prasárnu po jinech...tak se uvidí...jedno + u mě mají, rover je podle nich pořádný auto, držák...i když mě pěkně vypekl...jo a jinak tedy jak je s tím čerpadlem ? té diskuzi jsem moc nerozuměl :lol:

NO vyměnil jsem čerpadlo, seridili rozvody a rovřik mi jezdí opět jako žihadlo. Sliboval jsem tady nejak fota meho miláčka, ale jsem ted v haji s kolenem tak sedim na prdeli doma. Jak budu vpohodě tak sem určo něco šoupnu. Jo a jaké části o čerpadle jsi nerozumněl?

eltazar
Příspěvky: 92
Registrován: pát čer 13, 2008 12:17
Bydliště: okr. Příbram

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od eltazar » pát črc 31, 2009 7:09

zdar, tak včera mi Rourka provedla něco podobnýho. nevím, jestli mluvíte o dehtu nebo benzínu, každopádně meine 416Si si to včera dojížděla ke křižovatce na volnoběh, a najednou koukám, že svítí kontorlky oleje, baterky a snad i airbagu či čeho. tak zkusím prošlápnout plyn a nic :) tudíž stopka na křižovatce, blokace provozu, ale nastartoval na první otočení a jel jsem v klidu dál.

a pak ještě jednou večer, v podstatě to samé, ale na rovince - chtěl jsem dojet na volno a otočit se k bankomatu, když tu náhle zase to samé. chcíplo to, ale "kultivovaně", bez cukání či tak, prostě kdyby se nerozsvítily kontrolky tak o tom pomalu nevím.

stalo se to vždy po trochu delším dojezdu na volnoběh, s vyšlápnutou spojkou (zrovna jsem se chystal řadit). jinak dneska je zase v pohodě, ale radši jsem to moc nezkoušel, nerad pokouším osud. v otáčkách žádnej problém. nemá někdo tucha co to?
75 2.0 CDT

carisma1
Příspěvky: 2
Registrován: pát črc 10, 2009 14:46

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od carisma1 » pát črc 31, 2009 20:11

ale byla tam taková zmatená diskuze o systemu vstřikování....našel jsem všechno možný o tomto čerpadle, jak se opravuje, co tam odchází i cenu za opravu v Polsku (249Eur), jsem ještě bez auta, nemůžu pro změnu sehnat čerpadlo za slušnou cenu, vrakáče nic nemají...je hrůza navíc prostě není jisté , že to je čerpadlem...potřeboval bych to prubnout s jiným na 100% dobrým ...

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hombre » pon srp 03, 2009 11:30

eltazar: pokud jsou vpořádku svíčky (jako že tam nejsou moc dlouho), tak můžu poradit, abys odšrouboval krokovej motorek, co trčí tak šikmo ze sacího potrubí a sundal to velké koleno sacího potrubí před škrtící klapkou a celé to sání kolem škrtící klapky a díru po krokovém motorku a hadici, co tu díru spojuje se sacím potrubím (taková zakřivená) pěkně vyčistil. Můžeš použít technický benzín, nebo čistič brzd ve spreji a hadrem to pěkně vytři do sucha a zase slož. Bude tam asi dost oleje a svinstva. Když totiž jedeš se zařazenou rychlostí a bez plynu, klapka i krokový motorek jsou zavřeny a motor je hnán setrvačností auta zpětně přes kola převodovku a spojku. Po sešlápnutí spojky se musí okamžitě krokový motorek postarat o přísun vzduchu do motoru. Ale když je tam svinstvo, tak to někdy nestihne a motor zdechne.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Fujitsu » pon srp 03, 2009 13:13

Čeče, přesně to co popisuješ, Hombre, se mi stalo letos asi 2x - z toho naposled včera. Jedu, brzdím motorem, najednou rychlá reakce, mačkám spojku, a koukám, co mi to tam svítí červeného :). Ale vždycky to bylo se zapnutou klimou, tak jsem to přisuzoval větší zátěži, ono i tak je to s ní o zvyku, chce to víc plynu na rozjezdech atd, aby to nezdechlo. Nijak mi to ale nevadí, když to nedělá často, spíš to píšu jen tak ze zkušenosti. Spíš mi vadí, že když chce člověk z kopce brzdit motorem a má puštěnou klimu, tak mu ta potvora ještě přidává, chce za to kolem 4litru benzínu a naopak vůbec to nezpomaluje :lol: . Tak si hraju na řidiče autobusu, co z kopců používají (používali) pravou páčku vedle volantu, autobus změnil zvuk a začal víc brzdit....já mám místo páčky tlačítko na klimu :lol: .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hombre » pon srp 03, 2009 13:24

Vidíš, to je super nápad, brzdit klimou. To vyzkouším. Autobusy mají retardér, my máme klimatizaci :D .Možná by to chtělo dodělat nějak aby se to zapínalo automaticky. :D Akorát - chudák řemen.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Fujitsu » pon srp 03, 2009 13:28

Počkej počkej, já to myslím opačně... v poslední době jezdím s klimou téměř pořád, jinak to ani nejde..takže když chci z kopce smysluplně brzdit, musím ji vypnout, proto ta věta s tím čudlíčkem.... :).
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hombre » pon srp 03, 2009 15:11

Jo vlastně, ta klima přidává plyn, omlouvám se. Já když jedu s klimou tak dojíždím bez kvaltu, ale tvůj způsob určitě vyzkouším. Stejně mi u té klimy chybí něco, aby se občas vypnula, třeba včera jsme jeli v tom děsném vedru a klima byla zpočátku naplno, pak na III, pak II pak I, nakonec jsem ji přepnul na okna a ve finále mě přítelkyně požádala, jestli bych ji nevypnul :?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Fujitsu » pon srp 03, 2009 15:51

Já jsem včera coural sám, takže mi zima nevadila, ale když je to takový sporný, třeba je jenom dusno, tak do ni přimíchávám teplý vzduch. Výsledek je takovej, že se dá dobře dýchat, ale zároveň netáhne zima. Jinak mám vyzkoušeno, že u spolujezdce táhne opravdu víc, proto nám ty holky tak nařikaj :). Hold je to od větráku kratší vzdálenost. Jinak nevím jak ta naše klima, ale u ostatních aut se třeba odpojuje, pokud překročíš nějaké otáčky, kvůli předjíždění, aby jsi měl plnej výkon motoru.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od AnderN » úte srp 04, 2009 12:57

Hombre: od toho mas prece kolecko na nastaveni teploty ... kdyz je chladny vzduch z klimy moc ostry, da se to zjemnit nastavenim pozadovane teploty. Kdyz ji totiz vypnes, dostane se ti dovnitr jednak vzduch zvenku, ktery je mnohem vlhci, a taky vlhkost, ktera predtim zkondenzovala na vyparniku klimatizace, takze tam mas za chvili jak ve skleniku.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět