Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Silverstone
Příspěvky: 12
Registrován: pát zář 19, 2008 14:55

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Příspěvek od Silverstone » čtv čer 04, 2009 10:51

Zkus se podívat na stav pneu, jak moc jsou sjeté a jak rovnoměrně. Pak taky jestli nemáš bouchlý disk (myslím jeslti z něj není vajco po ksoku do díry). Ta druhá možnost by mohla být příčinou, pokud věci v řízení jsou OK :wink:

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Příspěvek od Vilém » čtv čer 04, 2009 23:18

Slovo do pranice: Kolikrát není na pneu nic vidět a dělá to tyhle problémy. Jednou jsem řešil, že auto táhne do prava. Daly se jiný gumy a byl pokoj. Přitom byly slušný vyvážený a stejně špatný. Vždycky je dobrý zkusit přehodit přední za zadní.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Příspěvek od AnderN » pát čer 05, 2009 10:18

Udivuje me, ze tady jeste nikdo nezminil serizeni geometrie podvozku (pokud ano, tak pardon -- neprocital jsem ted znova cele vlakno). Geometrie prece muze nadelat taky peknou paseku a byva jednou z pricin vibraci pri jizde urcitou rychlosti. Ano, projevila by se nerovnomernym sjizdenim pneumatik, ale to clovek nepozna za tyden ani za mesic, ale az najede vetsi mnozstvi km.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Příspěvek od sector » úte čer 09, 2009 10:08

AnderN píše:Udivuje me, ze tady jeste nikdo nezminil serizeni geometrie podvozku (pokud ano, tak pardon -- neprocital jsem ted znova cele vlakno). Geometrie prece muze nadelat taky peknou paseku a byva jednou z pricin vibraci pri jizde urcitou rychlosti. Ano, projevila by se nerovnomernym sjizdenim pneumatik, ale to clovek nepozna za tyden ani za mesic, ale az najede vetsi mnozstvi km.

psal jsem, ze geometrii jsem delal a je vse OK - takze tim to nebude a pneu se mi nezjizdi

Odpovědět