Stránka 3 z 3

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Napsal: čtv čer 04, 2009 10:51
od Silverstone
Zkus se podívat na stav pneu, jak moc jsou sjeté a jak rovnoměrně. Pak taky jestli nemáš bouchlý disk (myslím jeslti z něj není vajco po ksoku do díry). Ta druhá možnost by mohla být příčinou, pokud věci v řízení jsou OK :wink:

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Napsal: čtv čer 04, 2009 23:18
od Vilém
Slovo do pranice: Kolikrát není na pneu nic vidět a dělá to tyhle problémy. Jednou jsem řešil, že auto táhne do prava. Daly se jiný gumy a byl pokoj. Přitom byly slušný vyvážený a stejně špatný. Vždycky je dobrý zkusit přehodit přední za zadní.

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Napsal: pát čer 05, 2009 10:18
od AnderN
Udivuje me, ze tady jeste nikdo nezminil serizeni geometrie podvozku (pokud ano, tak pardon -- neprocital jsem ted znova cele vlakno). Geometrie prece muze nadelat taky peknou paseku a byva jednou z pricin vibraci pri jizde urcitou rychlosti. Ano, projevila by se nerovnomernym sjizdenim pneumatik, ale to clovek nepozna za tyden ani za mesic, ale az najede vetsi mnozstvi km.

Re: Vibrace volantu ve vyssich rychlostech

Napsal: úte čer 09, 2009 10:08
od sector
AnderN píše:Udivuje me, ze tady jeste nikdo nezminil serizeni geometrie podvozku (pokud ano, tak pardon -- neprocital jsem ted znova cele vlakno). Geometrie prece muze nadelat taky peknou paseku a byva jednou z pricin vibraci pri jizde urcitou rychlosti. Ano, projevila by se nerovnomernym sjizdenim pneumatik, ale to clovek nepozna za tyden ani za mesic, ale az najede vetsi mnozstvi km.

psal jsem, ze geometrii jsem delal a je vse OK - takze tim to nebude a pneu se mi nezjizdi