
Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Ja som nejazdil mesiac kym som prisiel na to ze je to v cievke.Najprv bolo len jemne trhanie a neskor to uz ani nenastartovalo.Kupil som novu a vydrzala 2 mesiace 

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Zdravim sehnal sem si....jinou zapalovaci inducku.... wv,audi......zapojil ......+ a i, a neškytla ani jiskru,zkusil sem připojit žárovku na vyvody + a - ktere vedo do civky a žárovka svítila, Pak sem zkusil dle pana Zakara vytahnout konec s rozdělovače který vede do cívky a přiložit centimetr od nějake kostry motoru a druhy kamarad startoval a opět ani jiskra...., Pak sem zkusil tu moji starou z mojeho Rovra ktera fungovala aspon davala jiskru a ,a tady tahle taky nedalavala žádnou jiskru, Ještě chci podotknout že sem ji neměl přichycenou na kostre motoru ..vadí to?......
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
hm tak sem tu puvodni zapalovaci civku ....přichytil originalně k motoru jak byla ...plus a minus zapojil konektor a ni jiskra žadne škytnuti....nemohlo se něco spalit...přerušit?
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
NIe.JEDNODUCHO JE TA CIEVKA ZLA!!!hapip píše:hm tak sem tu puvodni zapalovaci civku ....přichytil originalně k motoru jak byla ...plus a minus zapojil konektor a ni jiskra žadne škytnuti....nemohlo se něco spalit...přerušit?

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
přivod jde do civky obyčejnych 12 voltu?.......jestli jo tak fakt bude ta civka zlaa....no přijde mi nova nad to pujde-(
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
ano 12V.ale ak to chces merat tak najlepsie pri zatazi.to znamena ked startujes a zaroven meras.
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Potřebuji se jen zeptat jak to tam je řešené plovák jelikož se mi v tom předchozí majitel hrabal a ukazuje mi to špatně je to stale pod nulou i když mam plnou
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Cívka být přimontovaná ani ukostřená nemusí. Žárovkou tam nic nepoznáš, je tam 12V, ale přerušovaných tyristorem , který je v řídící jednotce. Když přivedeš do zapalovací cívky nepřerušovaných 12V, žádnou jiskru neuvidíš, musí to být jenom impulzy, při kterých se cívka nabíjí a po skončení impulzu vybíjí přeskokem jiskry. Takže nedělej žádné zbytečné pokusy, pečlivě (tím myslím tak, aby měla kvalitní kontakt - konektory nebo připájet) připoj zapalovací cívku (musí mít jen 2 kontakty, cívky s více kontakty se nazývají zapalovací trafa a systém zapojení je trochu jiný - proto doporučuju Š120), a pak buď zkus jiskru, nebo klasicky nastartovat.
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Před nedávnem jsem s tímto problémem také válčil. Auto začalo škubat, neustále se to zhoršovalo, při přidání plynu se dusilo, až jsem potupně skončil na odtahovce (byla páteční noc před velikonocemi) . Dva servisy si s tím neporadily, typovaly řídicí jednotku, čerpadlo atd. Závada byla jednoduchá - palec od rozdělovače. Zkus palec přeměřit multimetrem, měl by tam být odpor v řádu jednotek kOhmů.
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Tak tu cuvku co jsem koupil na autoburze sem byl vrátit,ještě než sem ji vratil pan mi ji osobně v autě vyzkoušel a byla špatna dal mi tedy jinou.....kterou ješte než mi dal vyzkoušel v autě...a fungovala mu....ja ji zapojil u mě v autě......a ani šrt žádná jiskra.....šahl sem na tu cívku a fest byla horká poradte prosímmm
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Takže abych to shrnul a nebyl v tom gulaáš, stěžoval sem si na cukani motoru..jako by docházel benzín, vyměnil čerpadlo a cukani bylo pořad stejne, tak ste řekli že by to mohla byt indukční cívka,moje indukční civka davala malou jiskru ale přece auto nastartovalo,ještě chci podotknout že kabel a svičky a palec jsou nove,tak sem sehnal jinou indučku ze škodovky jak ste mi poradili udělal sem konektory dva plus a minus, a zapojil,indučka fungovalala, auto nastartovalo ale opět cukalo asi tež nebyla v nejlepšim stavu, co si zajiskřilo u indučky, možna se mi nechtěně spojily kable plus a minus, a co si se zkratovalo nevim ale co, zkusil sme zapojit tu moji starou ktera podotykam fungovala ale špatně ale jiskra byla a ted už ani ona nedava jiskru,Nyní sem sehnal novou ,ale jiskra pořad nikde kde je zrada, dejte hlavy dohromady hoši moji zlatí,...protože ja už sem z toho černy, Eětě chci řict že po zapojeni civky plus a minus ze ta civka zahřivá!!!!
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Takto nelze poradit.Myslím,že kdyby jsi dal auto do servisu tak už jsi dávno jezdil.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
To, co radí Zakar, je pro Tebe nejrozumnější řešení - vzhledem k Tvé technické erudici. Nic ve zlém, každý máme buňky na něco jiného. Zatím jsi si pravděpodobně jen problémy přidělal.
Najdi si v okolí šikovného mechanika -. bude Tě to praděpodobně stát méně, než oprava svoupomocí. Karel
Najdi si v okolí šikovného mechanika -. bude Tě to praděpodobně stát méně, než oprava svoupomocí. Karel
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Na servis už je trochu pozdě...... Podle mě bude asi řidici jednotka v prdeli...
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Byl jsi s tím někde přečíst paměť uložených závad ?
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L