Stránka 3 z 10

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: sob črc 28, 2012 16:36
od 11AA
Ahoj, pustil jsem se do sundání tapece ze dveří. Přední v pohodě, ale vzadu mám kličky na stahování oken. Nezjistil jsem, jak ji sundat aby šel dolů i tapec - nechtěl jsem za nic zatím brát silou, ani na fóru jsem o tom nic nenašel.
Dík za radu.

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: sob črc 28, 2012 16:48
od lenham3
Je tam takova zavlacka musis si udelat z dratu hacek zasunout pod to kolecku u tapecu a potahnout ;)

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 6:14
od 11AA
1 - Nově nalepený tapec dveří je doma, dveře očištěné. Udělal jsem nové igelity (ty staré jsou už dost jeté a těžko by se mi vraceli). K tomu mám jeden dotaz - na zadních tapecích je našroubovaná taková krabička s příčkama, a v igelitu je vlepená výduť do dveří. Přijde mi to bez smysluplného využití, je to jen příprava na něco? na co?

2 - Šel jsem dnes do práce pěšky, aniž bych to předem plánoval. Doufám, že teď auto netroubí mezi baráky. Při koupi mi Karel říkal, že musí auto otevírat a zavírat klíčem, jinak blbne imobilizér. Při odjezdu od něj to tak i bylo, ale od té doby jsem s ním žádný problém neměl, a zavíral jsem DO... do dneška. Je fakt že stálo v noci na dost vydatném dešti, ale to nebylo poprvé. Odemknout šlo dálkovým, sednu, dám klíč do zapalování, nic, lehce svítí kontrolka mazání, zkouším mačkat na DO, nic, z imobilizéru se ozývá klapání?, snažím se znovu mačkat DO, nic, otevřu dveře, houkám :) sousedi vylézají z oken :-D . Zabouchnu za sebou dveře, mačkám DO, houkání končí, už na to nesahám a rychlím krokem odcházím do práce :) . Takže ... co až to odpoledne budu řešit? Může to být téměř vybitá baterka? Při pokusu o startování se neseplo čerpadlo, ani nesvítili nijak moc kontrolky, DO auto jen odemklo, ale už ne znovu zamklo.
- Ještě jedna věc k tomu - při zamykání auto nezabliká, nějak mi to nevadilo, a protože vše ostatní fungovalo, neřešil jsem to. Co diagnostika? Měla by něco ukázat? Nevíte jestli je někde v mém okolí? UFF...

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 7:54
od Trunda
1) vydut muze byt priprava na na elektricke stahovani okynek...

2) klasika :-) .... no je potreba udelat revizi kabelaze... dost casto jsou problemy s konektorama ve dverich... zkontroluj si tesnost stresniho svaru, jestli ti netece do B sloupku a do ultrazvukoveho cidla.... a pak spinac na kapote - ta kryci guma pres neho byva kolikrat rozpadla a do spinace zateka, coz zpusobuje takove nenadale problemy po desti :-) Ale byt tebou, tak bych se opravdu zameril celkove na kabely...
... jinak to ze auto pri zamceni/odemceni neblika nemusi nutne znamenat problem. Modely do urciteho serioveho cisla (tusim prelom roku 1997/1998) nemaji immo s indikaci na smerova svetla ;-) V RAVE si najdi schema immo, zrejme tam budou dve - jedno starsi, druhe mladsi a to starsi nebude mit zapojene blinkry na immo... samozrejme musis si zjistit skutecny rok vyroby auta....

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 10:00
od Jenda
to neblikání mám nějakou dobu v merku i u mého auta, uvažoval jsem jestli by nešel udělat nějaký modul, který by se dal mezi vypínač výstražného blinkru a zamykání dveří (kondík, relé) ... ale není čas.

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 10:22
od Trunda
.... a nebo vymenit ACU za novejsi verzi...

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 10:53
od 11AA
Tak mě osobně to nebliknutí nijak nevadí, načal jsem to spíš proto, že jsem nevěděl o dvou verzích a 420 mi bliká. Stejně má DO tak malý dosah, že vidím a slyším zámek ve dveřích.

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 11:15
od Trunda
Tak mi osobne to na Kupecku vadi dost.... obzvlast kdyz Labut mi blika... je to navikove. U Kupecka na rusny ulici cvaknuti neslysim, takze musim jeste kouknout jestli jsou cudliky zalezly. U Labute staci, kdyz periferne pri odchodu vidim zablikani a tak mam jistotu, ze je vsechno dovrene... nicmene s vymenou motoru v Kupecku pujde i ACU, ktery by melo mit blikani ;-)

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 20:01
od 11AA
Trunda píše:Tak mi osobne to na Kupecku vadi dost.... obzvlast kdyz Labut mi blika...
Tak jak nad tím tak přemýšlím, začíná mi to taky vadit :D

Ale, k věci. Závada byla, jak jinak, v kostře. Uklepalo se ukostření hned u baterie (ten kabel co je s okem ukostřen na karoserii).

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: úte srp 07, 2012 21:14
od Trunda
Opet klasika :lol:

Re: Rover 414Si Hatchback, 1998, Chuck

Napsal: stř srp 08, 2012 15:52
od mara00
to se nedavno stalo sestre na R200,vola ze ji prestalo auto jet,chciplo a ani nestartuje ...a ejhle ...uklepanej kabel ke kostre

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Napsal: sob srp 18, 2012 9:49
od 11AA
Jak ztuha má jít plynový pedál? Od začátku se sním trochu peru, myslel jsem si, že si na něj zvyknu, ale na předešlých autech včetně současné 420SDi jde zlehka, plynule sešlápnout. Nemám možnost porovnat se stejným (škoda, že jsem to včera nezkusil na prohlídce té 416).
Zkusím to lanko (strunu?) promazat, ale rukou se nezdá, že by to nějak drhlo.

Ještě poznámka - na plynovém pedálu je pružina. U 420SDi ji mám sundanou a je to OK, ale u 414 když jsem ji sundal, tak otáčky šli dolů pomaleji, než s ní.

Konečně jsem také sesumíroval historii údržby, kterou mi Karel dal.

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Napsal: ned srp 19, 2012 20:20
od Trunda
Zkus vypojit lanko z klapky a vyzkousej jak pujde klapka sama o sobe... nekdy byva zasvinena a muze byt zadrhnuta...

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Napsal: pon srp 20, 2012 15:03
od 11AA
A ještě taková drobnost se startováním. Na co se zaměřit?
1 - Studený start v teplotě okolí +- 12°C (ráno, odjezd do práce) perfektní, stačí škrtnout ,naskočí a jde hned pravidelně.
2 - Studený start v teplotě okolí +- 30°C (odpoledne odjezd z práce) musím držet startování déle (2 - 3 s ?) a první otočení motoru je takové neklidné (jako kdyby válce naskakovali postupně).
Svíčky jsou nové.

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Napsal: pon srp 20, 2012 15:59
od slavomir25
u mna je to podobne a prišiel som na to ze čidlo teploty je na takom mieste ktore sa ochladzuje najpomalšie a tak je tam vyšia teplota oproti motoru preto toči dlhšie kym sa voda precirkuluje od motora k čidlu a to zmeni spravnu hodnotu odporu a tym sa zviši davka paliva a naskoči je to predzvest toho že to čidlo odchadza alebo je zanesene vodnym kamenom na ploche merania teploty.je toho viac :mrgreen: napriklad som prišiel na to prečo tak rovery slabo topia .