Palubní počítač
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: ned dub 19, 2009 14:21
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Pokud nic z toho nepomohlo, tak leda nejak zmenit vyhodnocovani prave tech impulzu (ruseni pres napajeni je asi blbost, kdyz si zkousel i jinou baterku). Treba by pomohlo zvednuti vyhodnoceni log 0 na 0-4V a log 1 nad 4V. Ale zase nejsem programator, spis amater.
Re: Palubní počítač
Je to dost citlivé na rušení i z okolí, když jsem kablík odpojený z PP nechal jen tak ve svazku, taky to ukazovalo na volnoběh jakousi malou rychlost, ale když ho dám od svazku dál, je tam nula. Psal mi ten týpek, že zítra pošle tu redukci, tak pak napíšu, jak to dopadlo.
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: ned dub 19, 2009 14:21
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Zkousel jsem na vstup zapojit 3 diody za sebou, abych snizil ten vstup a probehlo lepsi vyhodnoceni, ale stejne to nepomohlo, tak dej pak vedet jak to dopadlo a ja jdu shanet osciloskop . Pak v tom bude snad jasno...
Re: Palubní počítač
To hombre: vždyť jsi měl PP už v autě hotovej, proč vymejšlíš jinej?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Palubní počítač
Ten starej už dosloužil, furt byly problémy s displejem a pak přestal ukazovat i spotřebu a neukládal do paměti najeté km.
Re: Palubní počítač
Tak vypadá to, že je to vyřešeno. PP jsem musel předělat na 12V logiku snímání rychlosti (původně tak byl a na 5V logiku jsem ho musel upravit propojením dvou míst na desce modulu), takže jsem to zase rozpojil a pan konstuktér poslal tajemnou nerozebiratelnou krabičku, která se připojila k + a- 12V, k signálu ze snímače rychlosti a ke vstupu do PP. Uvnitř je s největší pravděpodobností optočlen ovládaný signálem ze snímače, který otvírá těch 12V do PP. Zatím jsem ujel jen kousek, ale chová se to jak má, uvidím zítra.
Re: Palubní počítač
A co to vyšlo? Jak složitý to bylo namontovat?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: ned dub 19, 2009 14:21
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Tak to asi taky zkusím vyřešit přes nějaký optočlen, tak jako jsou tam udělány vstupy na vstřik. Zajímavé je, že Rover je opět ojedinělé vozidlo, protože podobný problém nikdo jiný neměl
Re: Palubní počítač
Montáž není složitá, nejsložitější je vyřezat do přístrojovky místo pro ten modul. Zapojení je jednoduché, 4 vodiče (+12V po zapnutí klíčku, kostra, rychlost, palivoměr) se připojí zezadu k přístrojovce pod šroubky, které tam jsou, jeden ke stálému proudu k pojistkám a jeden k řídící jednotce - impulzy do vstřikovačů.
Všechno ostatní na: http://veramon.czweb.org/pp_univerzal.html
Jen dodám, že po instalaci toho optočlenu to funguje perfektně. Později dám nějakou fotku.
Všechno ostatní na: http://veramon.czweb.org/pp_univerzal.html
Jen dodám, že po instalaci toho optočlenu to funguje perfektně. Později dám nějakou fotku.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Vidíš, na to jsem se chtěl podívat teď na BCOM a úplně jsem to zazdil. Tož zase příště.
Re: Palubní počítač
Takže, když jim napíšu, že to mám na Rovera, tak mi to myslíš pošlou už upravený?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Palubní počítač
No, když mu napíšeš do mailu, že máš Rovera a že tam je problém se snímáním rychlosti, asi už ti to pošle s tou redukcí, nebo možná nějak upravený. Celkem komunikuje, takže se s ním dá domluvit.
Pár fotek na ukázku:
Vpravo na displeji jsou dvě hodnoty na trvalo, které lze libovolně nastavit v menu (já tam zrovna mám palubní napětí a průměrnou spotřebu), vlevo je jedna rolovací, kterou lze za jízdy tlačítkem měnit.
Pár fotek na ukázku:
Vpravo na displeji jsou dvě hodnoty na trvalo, které lze libovolně nastavit v menu (já tam zrovna mám palubní napětí a průměrnou spotřebu), vlevo je jedna rolovací, kterou lze za jízdy tlačítkem měnit.
Re: Palubní počítač
Moc hezký, zas mám o čem přemejšlet.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Palubní počítač
Kdyžtak jsem ti k dispozici.
Ještě dvě věci mě potěšily: když jsem vyladil počítání km přesně podle počítadla km na tachometru, takže ukazují stejně s přesností na jednu promili, rychlost jízdy, kterou to teď ukazuje je přibližně skutečná, tedy podle GPS nebo radarů, takže se to dá využít jako přesný rychloměr. Ale to bude záležet na rozměru pneumatik.
Druhá věc - pokud máš připojené čidlo vnitřní teploty, jednoduše se to dá propojit s ovládáním manuální klimatizace a ta se spíná automaticky.
Ještě dvě věci mě potěšily: když jsem vyladil počítání km přesně podle počítadla km na tachometru, takže ukazují stejně s přesností na jednu promili, rychlost jízdy, kterou to teď ukazuje je přibližně skutečná, tedy podle GPS nebo radarů, takže se to dá využít jako přesný rychloměr. Ale to bude záležet na rozměru pneumatik.
Druhá věc - pokud máš připojené čidlo vnitřní teploty, jednoduše se to dá propojit s ovládáním manuální klimatizace a ta se spíná automaticky.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
mazec ...