Olej v převodovce
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v převodovce
Tohle bejvá právě a zejména špatným olejem.
Re: Olej v převodovce
V převodovce mám už třetí olej.U prvního origo byl náznak zhoršení proto jsem ho nechal vyměnit za total transmission BV(který jsem koupil a doufám,že ho tam dali)= zhoršení. Tak jsem nechal udělat výměnu u které jsem asistoval. Za BP olej pro typ převodovky R65 specifikace si nepamatuju jestli to byl 75W80 nebo 90. Dokonce jsem si nechal nalít do převodovky půlku Militecu-1 za pětikilo a žádná velká změna dokonce když je vedro tak je to ještě horší. Zkusím tam osobně nalít ještě ten Total ale myslím si,že porucha bude spíše mechanického rázu.Ty klouby zkusim prověřit,nebo spíš nechám prověřit. Škoda,že nemám ještě na chalupě udělanou jámu ani rampu omrknul bych to sám
Re: Olej v převodovce
dobrá, takže po zahřátí to špatně řadí, ale jak? Při podřazování? Nebo i když řadíš nahoru 2-3-4-5.
A co když zkusíš řadit s meziplynem? Je to lepší? Třeba to jsou synchrony.
A co když zkusíš řadit s meziplynem? Je to lepší? Třeba to jsou synchrony.
Re: Olej v převodovce
Bohužel to nemá vliv na styl řazení.Prostě to po pár minutách zatuhne a už potom pohnout s pákou je problém.Je to fakt divný,buď to bude uplná banalita někde v páce nebo je převodovka uplně v pytli,ale jak říkám za studena pohoda.Jako bych tam měl mezi kloubama hadr
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v převodovce
Není jen vychozené táhlo řazení?
Re: Olej v převodovce
To mě napadlo a někdo mi to i říkal,ale nebyl jsem si jistej jestli se mi to nezdálo:)Nějaká tyčka nebo táhlo před motorem.Teď ještě vědět kde to najít. Nemůžu najít žádné schéma dílů od řadící páky až po motor abych identifikoval ten předmět.Máte někdo nějaký nápad kde bych to našel na jakém místě?Pokud bude lehce přístupné tak se do toho pustím sám.
Re: Olej v převodovce
Ze spodu auta je k táhlům dobrý přístup, ale nenapadá mně o co by to tam mohlo dřít, je fakt že relativně blízko jde trubka druhého dílu výfuku
Při řazení 3-4 pracuje jen táhlo napojené na takovou tu větší páku na převodovce.
Při řazení na 1,2 ,5,R, kdy musíš vychýlit řadící páku do strany se používá současně ještě druhé táhlo na převodovce.
Nezbývá než, projet auto, zahřát a zespodu se podívat jak se pohybují táhla a páky na převodovce.
Jinak pokud bys v motorovým prostoru zkoušel rukou vzít za tu větší páku na převodovce sem a tam (z neutrálu na rychlost 3 a 4) tak by to mělo jít celkem snadno.
Při řazení 3-4 pracuje jen táhlo napojené na takovou tu větší páku na převodovce.
Při řazení na 1,2 ,5,R, kdy musíš vychýlit řadící páku do strany se používá současně ještě druhé táhlo na převodovce.
Nezbývá než, projet auto, zahřát a zespodu se podívat jak se pohybují táhla a páky na převodovce.
Jinak pokud bys v motorovým prostoru zkoušel rukou vzít za tu větší páku na převodovce sem a tam (z neutrálu na rychlost 3 a 4) tak by to mělo jít celkem snadno.
Re: Olej v převodovce
Kdyby to mělo někde dřít,tak by to bylo i někde vidět,si myslím a i tak,to nebude klást takový odpor aby šlo špatně řadit,na druhou stranu kdyby to tak bylo,tak by to byla výhra.berryj píše:Ze spodu auta je k táhlům dobrý přístup, ale nenapadá mně o co by to tam mohlo dřít, je fakt že relativně blízko jde trubka druhého dílu výfuku
Při řazení 3-4 pracuje jen táhlo napojené na takovou tu větší páku na převodovce.
Při řazení na 1,2 ,5,R, kdy musíš vychýlit řadící páku do strany se používá současně ještě druhé táhlo na převodovce.
Nezbývá než, projet auto, zahřát a zespodu se podívat jak se pohybují táhla a páky na převodovce.
Jinak pokud bys v motorovým prostoru zkoušel rukou vzít za tu větší páku na převodovce sem a tam (z neutrálu na rychlost 3 a 4) tak by to mělo jít celkem snadno.
R 400 SDI 99
Re: Olej v převodovce
Díky za podrobný popis Pokud tam jsou dvě táhla tak musejí být obě špatný nebo je závada na cestě před táhlama.Dnes jsem najel asi 100km a řadící páka skřípala jak rozvrzaná židle. Ach jo,budu si muset udělat chvilku a mrknout na to. Pravačku už mám naběhlou z tý řadící páky jak kulturista a začínám se bát abych brzy nevypadal jak nějakej hrdina z komiksu A nebo jako chlap,kterej je dlouho bez baby
Re: Olej v převodovce
Ještě jsem zapoměl. Už v neutrálu je cítit odpor a kolikrát si nejsem jistej jestli ho tam opravdu mám.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v převodovce
Já mám k neutrálu taky trochu odpor ... raději kvalt a plyn
Re: Olej v převodovce
Čoveče to mi věř,to mi taky schází Prohnat pořádně ty dlouhodobě šlechtěný koně.
Re: Olej v převodovce
Zdravím, chci si vyměnit olej a chci tam org.MTF 94, v blízkém okolí žádný servis Land Rover není,tak musím objednat
http://www.elandrover.cz/
http://www.znackoveoleje.cz/
má někdo zkušenost, s těmito, nebo tip, odkud opravdu pošlou MTF 94? Děkuji.
http://www.elandrover.cz/
http://www.znackoveoleje.cz/
má někdo zkušenost, s těmito, nebo tip, odkud opravdu pošlou MTF 94? Děkuji.
R 400 SDI 99
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v převodovce
Já jsem teda měnil olej v převodovkách u svých aut jenom dvakrát a pokaždý sem tam lil Castrol SMX S 75w-85, nikdy nebyl žádnej problém ani nic nezačlo téct, nevím jestli to bylo spíš pocitem ale u 114GTi se mi zdálo, že se řazení zlepšilo - zařadilo to vždycky za neuvěřitelně krátkou dobu i po vytočení do 7000 otáček, klidně z 1ky na 2ku, jo a ten sem měnil vlastně protože mi kvílela na pětku jak když letíš letadlem, ale po výměně to nepřestalo Jinak pokaždý co sem dělal třeba spojku nebo měnil převodovku tak sem lil zpátky ten co tam byl v domění, že je tam originál - taky nikdy žádnej problém
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v převodovce
http://www.millersoils.cz/ p. Vejvoda
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97