Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Odpovědět
donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od donutil » sob úno 21, 2009 10:56

Roman620ti píše::lol: Tak třeba se sen stane zkutečností :wink: Jinak rozdíl u 400ky a u 75ky bude akorát ten, že na 75ku to bude všechno ještě dražšší :D Né, dělám si srandu, je to hodně o štěstí, co za kus chytneš :)
Já myslím že tam bude hlavní rozdíl v jízdě.Jedeš jako PÁN.A ne ty vytřísadla od hondy.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » sob úno 21, 2009 11:12

To je tak pravda... i kdyz zas v 75ce si urcite nebudu moct hrat na F1 jako v 416ce ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od donutil » sob úno 21, 2009 13:31

Zvuk K motoru je o ničem až uslyšíš zvuk MG ZT 260.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » sob úno 21, 2009 13:45

Jj, to verim... V6ka (nevim co ma to MG za motor) to bude dobra pila :-) Kdyz jsem jel na posledni sraz, tak v jeden okamzik jsem slysel za sebou jakysi brutalni zvuk a v ten moment se kolem mne proritila V6kova petasedma :-) Ale zas co jsem tak pochytil, ten motor je spis ke vzteku... V anglii je nejlepe hodnoceny ten diesel....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » sob úno 21, 2009 13:50

Uf.... aha tak ted sem se podival co to ma za motor.... no tak to je ovsem jina pisnicka... to ale aby mel clovek doma ropny vrt a osobni servisni tym :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od donutil » sob úno 21, 2009 13:59

jj,v sobotu bude snad doma.Doufám že se dožiju a užiju.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » sob úno 21, 2009 18:54

lidi....

pomalu mi unika chladici kapalina, ta je v nadrzce ok ale objevuje se v oleji... uz mam maly sajrajt na vicku od oleje takove hnusny kapucinovy nanos :(

je lepsi koupit motor nebo vymenit tesneni pod hlavou ? - vydrzelo 162 tisic KM sakra


jake mate zkusenosti ? da se vymenit tesneni do 10 tisic ?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » sob úno 21, 2009 19:17

Zalezi jak to rychle unika... me takhle kdysi mizela voda nevim kde... musel jsem tak jednou za tri mesice trosku dolit. Pomohl na to takovy sajrajt, ktery se naleje do chladici kapaliny a ten pak ucpe drobne prusaky. Ale pokud ti leze do oleje, tak to bude evidentne zalezitost tesneni a to fakt radeji vymenit... Hele, ja ted za tu opravu dam asi sestnact tisic, ale mam to i se zvednutim vlozek, vymenou pistnich krouzku a rentgenem hlavy,tesneni,simeringy.... Takze pokud by ti menili opravdu jen tesneni, tak to si myslim nebude tak financne narocne... problem je v tom, ze kdyz uz to rozdelas, tak se asi fakt vyplati udelat i ty vlozky a krouzky, ale nemusis... ryskujes ale to, ze to budes muset rozdelat za pul roku znovu... ja za to platim tolik penez, protoze mi to ruplo fakt brutalne a tak je s tim vic prace a asi ten rentgen byl dost drahy, coz ty potrebovat nebudes.
Jinak osobne volim cestu repasu motoru, protoze novy motor tezko sezenes a kdyz uz tak hoooodne draho a spolehlivy z vrakoviste... to bys byl asi dost naivni verit tomu, ze bude v poho. Po repasu aspon budes mit jistotu, ze motor je uvnitr ok... navic ti ho muzou zkontrolovat komplet a pak ho budes mit jako novy...
A co se tyka financni narocnosti, uz jsme se tu o tom bavili... opravdu zvaz kolik do toho auta jeste vrazis. S dnesni cenou ojetych aut se urcite nevyplati ho udrzovat za kazdou cenu nazivu... At nedopadnes jak ja :-)

A kdyz to tak pozoruju, tak upozorneni pro vsechny v ramci preventivnich opatreni: po 150000 km VYMENTE TESNENI POD HLAVOU MOTORU!!!! (Plati pro K motory) :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » sob úno 21, 2009 19:36

no mi unika tak asi 1l. kapaliny za mesic :(

takze myslis, ze do 10 tisic bych se pri vymeni tesneni vesel ?

urdzovat auto prave nemuzu brutalne, kupoval jsem ho pred 2,5 lety za 120 tisic a nacpal jsem do nej asi tak 40-50 tisic dalsich.

ted prave potrebuji to tesneni, protoze potrebuji aby mi jeste nejakou dobu jezdilo, pak mi korozevi taky pravy zadni podbeh - takze na jare dalsich 5 tisic v haji

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » sob úno 21, 2009 19:46

Hmmm, tos za to dal tehdy dost penez.... No jako to se ti ted poveze vsecko... ted tesneni, na jare rez a co bude dal?
Rikam, pokud budes delat jen tesneni, tak se do peti tisic vejdes v poho... Ale nech si aspon zkontrolovat presah vlozek! A pokud to nebude dobre, tak neryskuj a nech to taky opravit at ti to neprofoukne tesneni jako me...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » sob úno 21, 2009 23:15

mno to bych prave do 5 tisic nevidel :(

srouby 2300,-
http://www.oblibene.biz/atsservis/?run= ... 5&ktg=1370

a ted jake tesneni z techto: http://www.oblibene.biz/atsservis/?ktg=1370

ktere asi bude taky stat 2500,-
olej 900,-
filtr 300,-

prace urcite 3500,-

celkem = 9500,- :(

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » sob úno 21, 2009 23:50

No tak jasny... ja rikal pokud budes menit jen tesneni... problem je v tom, ze s tim souvysi spousta dalsiho.... ty srouby to je vlastne dalsi vec.... No nic moc :-( Co si budeme povidat, kackovy motory jsou sice dobry na machrovani, ale kvalita nic moc :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » ned úno 22, 2009 0:18

no pravda, tesenni si ale prece jen samotne vymenit nemuzu... musim s komu pripocitat praci servisu, olej, srouby, filtr... snad ty krouzky budou ok... kdyz mi reknou cca 15 tisic tak to radsi najdu jiny motor s malo KM (nevim, placnu 60-100tisic km) za 20 tisic, ktery vydrzi dalsich 40-60 tisic - pak auto pujde na odpis

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » ned úno 22, 2009 0:51

No nevim, jestli nekde takovy motor sezenes se zarukou ze ma tolik najeto... navic myslim, ze kdybys vrazil tech 20000 do repasu, tak ten motor budes mit jako novy a najedes s nim klidne stovku ;-) Premyslej o tom ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » ned úno 22, 2009 10:05

motor mozna dalsi 100 tisic KM vydrzi, ale nevydrzi to vse ostatni, je potreba opravit rez v podbehu vzadu vpravo, celkove by to chtelo celou karoserii nektere tukance od dveri prekytovat a cele auto striknout: +35 tisic se zatavenim praskleho narazniku a uprava predniho narazniku, motor repas +20 tisic, originalni tlumice z roku 98 vymenit za nove, puvodni sice maji ztratu 25%, ale kdyz uz tak uz: +20 tisic, provozne veci jako jsou nove zapalovaci kabely, filtry, svicky, remeny, tesneni + 10 tisic

35+20+20+10 + celkova uprava ruznych veci co by chtelo na aute udelat + umyt interier poradne vcetne sedacek a stropu (ne ze by byly jako prase, jsou ciste, ale urcite jsou 5 let neprane - 5 tisic == 95 tisic za tyto penize budu mit urcite lepsi auto.

takze budu rad kdyz si udelam jen to tesneni (srouby, tesneni, filtr, olej, prace servisu) za tech 10 tisic + vymenim brzdovou kapalinu + tisicovka a na jare opravit rez, predat auto pritelkyni na dojezd - jeste tak rok dva vydrzi - akorad se nauci normalne ridit

Odpovědět