Stará konstrukce se dá použít, stejně jako "nová". Proto to prodávají, ať si zákazník rozhodne. LVB500190A nemusí být nutně vhodnější.
DMGRS to tam uvádí celkem dost přehledně, co a jak.
Ten motorář s letitou zkušeností je člověk s letitou zkušeností s motory Rover řady K?
Co na tom "podfouklo"?
Řešil stav materiálu hlavy válců? Tvrdost povrchu?
Test hlavy a bloku motoru
Re: Test hlavy a bloku motoru
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Test hlavy a bloku motoru
Rozdelat premerit presahy vlozek,vyzkouset ventilator zda jede a pokud to bude dobre tak pouzit jednoduche tesneni cervene ,pak uz jen vymenit motor a mechanika