Stránka 5 z 6

Re: Vařící voda

Napsal: stř říj 01, 2008 18:50
od Vilém
Že jsis to neudělal na zahradě? :D :D :D

Re: Vařící voda

Napsal: stř říj 01, 2008 18:55
od max80
.

Re: Vařící voda

Napsal: stř říj 01, 2008 19:14
od Vilém
Jsem si to taky dělal sám a srrovnání hlavy jsem vyřešil lišácky.

Re: Vařící voda

Napsal: stř říj 01, 2008 19:55
od radim
Tak pánové, myslel jsem že mám vyhráno s vodou, ale nemám. Při výměně termostatu nějaká voda utekla bokem, tak jsem dolil jen vodu. Víčko od nádrže je vyčištěno tech.benzínem. Bohužel jsem zjistil že opět voda uniká - ovšem už ne přes víčko, ale někudy přes těsnění v motoru. Při jízdě nějaká voda odkape, při stání kape taky. Mám pod motorem karton který v sobotu dám nový, a v neděli je na něm asi 10cm mokré kolo - od vody (o víkendu stojí v garáži). Kape to v místě spojení motoru se spojkou. Při zahřátém motoru hadice nejsou nafouklé. Odvzdušňoval jsem i přes šroub podle Viléma. A taky teďkom míň topí do interieru. Je to tím že v chlad. systému je téměř jen voda s trochou chladící kapaliny? Jinak v expanzce nemám olej. Předchozí majitel nechal přetěsnit hlavu i vanu, ale jenom tmelem. Občas musím čistit svíčky, je na nich zeshora olej. Vodu musím dolívat snad každých 50km, a to víc jak půl litru. Hlavu jsem kontroloval, ale prasklá nebude. Že by těsnění hlavy?

Re: Vařící voda

Napsal: stř říj 01, 2008 20:12
od Fujitsu
Vilém: čoveče přemýšlel jsem nad tím, ale hold nemám doma ani tu osmičku klíč, a to se mi nevyplatí ho kuli tomu kupovat, přece!

Max: tam už je mrtvo dlouho, čekám co se bude dít dál? :idea:

Re: Vařící voda

Napsal: stř říj 01, 2008 20:26
od Vilém
radim píše:Tak pánové, myslel jsem že mám vyhráno s vodou, ale nemám. Při výměně termostatu nějaká voda utekla bokem, tak jsem dolil jen vodu. Víčko od nádrže je vyčištěno tech.benzínem. Bohužel jsem zjistil že opět voda uniká - ovšem už ne přes víčko, ale někudy přes těsnění v motoru. Při jízdě nějaká voda odkape, při stání kape taky. Mám pod motorem karton který v sobotu dám nový, a v neděli je na něm asi 10cm mokré kolo - od vody (o víkendu stojí v garáži). Kape to v místě spojení motoru se spojkou. Při zahřátém motoru hadice nejsou nafouklé. Odvzdušňoval jsem i přes šroub podle Viléma. A taky teďkom míň topí do interieru. Je to tím že v chlad. systému je téměř jen voda s trochou chladící kapaliny? Jinak v expanzce nemám olej. Předchozí majitel nechal přetěsnit hlavu i vanu, ale jenom tmelem. Občas musím čistit svíčky, je na nich zeshora olej. Vodu musím dolívat snad každých 50km, a to víc jak půl litru. Hlavu jsem kontroloval, ale prasklá nebude. Že by těsnění hlavy?
Všechno vysuš a nastartuj a pozoruj kudy to leze. Já mám teď po tý bouračce problém, že mi voda ukapává ze sání, nechápu to, je to právě na týhle straně, kde voda sáním neprochází. Uvidím, až to sundám, zatím čekám na likvidátora.

Re: Vařící voda

Napsal: čtv říj 02, 2008 5:11
od Hombre
Jo, taky mi to kapalo ze sání, vede skrz něj voda u 1 a 4 válce, ale je to blbě vidět, někdy to vypadá, jakoby to kapalo z pod hlavy ale to je tím, jak se ta voda rozlévá po škvírce co je těsnění až dopředu.

Re: Vařící voda

Napsal: čtv říj 02, 2008 18:13
od Vilém
Ha, vidno si kulový pamatuju, u 4. válce jsem nevěděl, že voda taky prochází. Je divný, že to mám od toho nárazu. Že bych to zkusil taky na pojišťovnu?

Re: Vařící voda

Napsal: pát říj 03, 2008 5:13
od Hombre
No ona tam vlastně neprochází, jen tam to sání zakrývá díru v hlavě. Nevím proč :?

Re: Vařící voda

Napsal: pát říj 03, 2008 6:44
od Fujitsu
Tak jsem včera zkoumal staré těsnění pod hlavou, nikde nebyl proražený silikon, tak nevím kudy se dostala ta trocha oleje do vody. Mechanik říkal, že se hlava vždy nepatrně zkroutí a tam to někde uniklo. No každopádně jsem rád, že to mám za sebou.

Co se týče rozvodového řemenu, ten původní vypadá taky relativně zánovně, tak možná bude pravda i to, že předchozí majitel nedávno měnil rozvody. No kdyby měl někdo zájem postavit si z roveráckýho motru nějakou bugynu :lol: - do auta na normální ježdění bych si to asi netrouf dát, mám doma původní zachovalej řemen s kladkou, vodní pumpu, a řemen na servo, je mi líto to vyhodit, ikdyž uplatnění už to asi stejně nemá.

Re: Vařící voda

Napsal: pát říj 03, 2008 7:53
od Vilém
Třeba se chytí gardenman.

Re: Vařící voda

Napsal: pát říj 03, 2008 11:09
od Zakar
Ten těžko.Dělá teď do Fabií. :lol: :lol: :lol:

Re: Vařící voda

Napsal: sob říj 04, 2008 19:10
od radim
Takže motor jsem komplet odmastil, osušil a zahřál 4km jízdou.
Podotýkám že opravdu motorům nerozumím, ale dosud jsem byl přesvědčen o tom že pod černým krytem motoru je těsnění víka motoru, potom je mezikus silný cca 3cm, a pod ním je hlavové těsnění, pak hlava, a hlava končí hned pod výfukovými svody. Mohl by mě tedy někdo vyvést z omylu a popsat jednotlivé díly motoru?

Re: Vařící voda

Napsal: sob říj 04, 2008 19:58
od Vilém
To vypadá na olej, ne na vodu. Od vrchu: ventilové víko, těsněsní plechové, "klec" co drží vačky, bez těsnění, po rozebrání se dává tmel, hlava-jsou na ní svody a sání, těsnění hlavy, blok motoru, těsnění, vana. Jestli se ti něco valí ze svodů, tak závadu hledej nad nimi, může to stejkat úplně odjinud. Na svodech voda asi nebude-odpařila by se.

Re: Vařící voda

Napsal: pon říj 06, 2008 5:15
od Hombre
To těsnění, které je na fotce těsně pod výfukovými svody je těsnění pod hlavou. Ale ta kapka na matičce vypadá na olej, ale olej z pod hlavy v tomto místě téct nemůže (viz foto těsnění na 3. stránce tohoto tématu), tak si myslím, že ti to teče mezi tou klecí a hlavou (2.těsnění odshora) a protéká to pod těmi svody. Teče to tam na většině motorů, většinou ale víc vlevo.