Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
tak je to malá skříbrná nálepka, byla uplně černá, a jak sem jí umyl, tak sem umyl i ty písměna naštěstí to ale zůstalo čitelné. Stojí tam:
Rover Group
56/37/WUO 888 (ty osmičky můžou bejt i šestky, nebo pomíchaně)
No ale otázka zní, jestli je mi to na něco dobrý
Rover Group
56/37/WUO 888 (ty osmičky můžou bejt i šestky, nebo pomíchaně)
No ale otázka zní, jestli je mi to na něco dobrý
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
No to bude asi seriove cislo, ale nevim, jestli je nekdo schopny z toho zjistit typ... Jeste bys mohl zkusit tu prevodovku porovnat vizualne s tou, co je na 400... si myslim, ze kdyz se zameris na detaily,tak by v tom nekde rozdil byt mel... pokud ne, tak je to jasny...
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Nojo, to by mě někdo musel nafotit převodovku u R400, třeba pěkně zespodu.
Druhá věc je, že třeba R 100 a R 400 maj jinak vypadající převodovku, ale kámoš z toho vytahal ložiska a normálně je do té R 400 narval :/
S takovýmhle zásekem sem se u Roveru eště nesetkal. prostě vím co chci, mám od všecho čísla, a stejně se nic nedovím
No eště na tom budu dále pracovat.
Druhá věc je, že třeba R 100 a R 400 maj jinak vypadající převodovku, ale kámoš z toho vytahal ložiska a normálně je do té R 400 narval :/
S takovýmhle zásekem sem se u Roveru eště nesetkal. prostě vím co chci, mám od všecho čísla, a stejně se nic nedovím
No eště na tom budu dále pracovat.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Tak fotky prevodovky mas v Rave.... A jinak je fakt dost mozne, ze ac ta prevodovka je z venku treba jina, uvnitr ty loziska muzou byt shodny... Tezko rict... mozna bys to mel najistotu s tim zajet za nejakym Rover mechanikem... ten uz by to snat poznat mel.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Tak jsem to zkusil doma, tedy v Anglii. Napsal jsem dotaz, a první odpovědi mě více než potěšili. ještě počkám nějakej ten den...
http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... ost2992799
http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... ost2992799
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Hehe, ta nova prevodovka, co tam na ni odkazuje, stoji tolik co moje loziska..... na to je lepsi se ani nedivat! Problem je stejne ale s dopravou... ted jsem si nechaval z anglie posilat vetsi č kilovy balik a vyslo me to asi na tisicovku... takova prevodovka... to by se jeste pekne prodrazilo.... ale pravda, asi by to porad jeste byla supr cena.
Koukam docela sranda, jak se ti podarilo ty pismenda pomotat
Koukam docela sranda, jak se ti podarilo ty pismenda pomotat
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Nojo, sem to sotva přečet...
Ta nová převodovka mě samozřejmě zaujala, ale s cenou mé R 45 kterou s pláčem odhadnu na 70 tisíc. A to se eště přecenuju. (přitom před 4 rokama 175 tisíc) - no prostě nevím jestli je rozumný objednat novou převodovku. Samozřejmě nebejt jiná možnost, nebo bejt ložiska draší tak uvažuju jinak. Ale nemám důvod se domnívat že ložiska mi nebudou slouřit dalších 5 let, což je v mém případě asi 40 tisíc km.
Ale začínám k tomuhle fandovství bejt trochu skeptickej. A názor že mám vymazlené auto se mění na názor že mám jen užitkový předmět k dopravě. Hlavně v okažiku, když čtu třeba o novém motoru 1,6 v novém Mini cooperu, které má 213 koní A do roka tu máme auta s baterkama, a do pěti let se budou prodávat za 150 tisíc. Provozní náklady žádný, výměna oleje žádná, převodovka žádná, fiferenciál žádnej, řazení žádné, alternátor a rozvody žádné. jen malej motůrek co bude točit 0 až 30 tisíc otáček a hromada baterek s dojezdem 300 Km... no nekup to.
Ta nová převodovka mě samozřejmě zaujala, ale s cenou mé R 45 kterou s pláčem odhadnu na 70 tisíc. A to se eště přecenuju. (přitom před 4 rokama 175 tisíc) - no prostě nevím jestli je rozumný objednat novou převodovku. Samozřejmě nebejt jiná možnost, nebo bejt ložiska draší tak uvažuju jinak. Ale nemám důvod se domnívat že ložiska mi nebudou slouřit dalších 5 let, což je v mém případě asi 40 tisíc km.
Ale začínám k tomuhle fandovství bejt trochu skeptickej. A názor že mám vymazlené auto se mění na názor že mám jen užitkový předmět k dopravě. Hlavně v okažiku, když čtu třeba o novém motoru 1,6 v novém Mini cooperu, které má 213 koní A do roka tu máme auta s baterkama, a do pěti let se budou prodávat za 150 tisíc. Provozní náklady žádný, výměna oleje žádná, převodovka žádná, fiferenciál žádnej, řazení žádné, alternátor a rozvody žádné. jen malej motůrek co bude točit 0 až 30 tisíc otáček a hromada baterek s dojezdem 300 Km... no nekup to.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Po včerejším článkuEny45 píše:Ale začínám k tomuhle fandovství bejt trochu skeptickej. A názor že mám vymazlené auto se mění na názor že mám jen užitkový předmět k dopravě. Hlavně v okažiku, když čtu třeba o novém motoru 1,6 v novém Mini cooperu, které má 213 koní A do roka tu máme auta s baterkama, a do pěti let se budou prodávat za 150 tisíc. Provozní náklady žádný, výměna oleje žádná, převodovka žádná, fiferenciál žádnej, řazení žádné, alternátor a rozvody žádné. jen malej motůrek co bude točit 0 až 30 tisíc otáček a hromada baterek s dojezdem 300 Km... no nekup to.
http://auto.idnes.cz/se-superbem-za-pol ... _testy_fdv
co všechno jsou už hoši ve škodovce schopni vyrobit si myslím to samé Eny. Vývoj nezastavíš a našim Roverům přidá jenom to, že jsou neokoukné a že je máme čisté (většinou). Hold jsou to deset let stará auta, s tím nic neuděláš, chjo .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Presne tak Eny.... Ja ho udrzuju pri zivote uz taky temer jen proto, ze ho povazuji za temer unikatni kus.... ale po te uzitkove strance me to taky pekne stve.... Na druhou stranu, co se tyka aut, tak jsem extremne konzervativni a elektromobil bych si momentalne z principu neporidil... proste jak to nema komin, tak to pro mne neni auto Podobne jsem skepticky i vuci LPG upravam....
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Moje řeč trundo! Já bych také s autem na plyn nejezdil.Vyzkoušel jsem si to kdysi ve Škodovce a během roku byla hlava v háji.Další nevýhody zabere to moc místa,snižuje se ti značně užitečná hmotnost a to nemluvím o vysoké pořizovací ceně a zvýšené riziko poruch při zásahu do stávající elektroinstalace.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Zakar: tak tak Nejsme zadn slecinky, abysme nemohli mit zapraseny ruce od vazeliny a od benzinu a na oxidy uhlicite ve vzduchu kasleme "Globalni oteplovani" je stejne jen politicko-medialni pojem - strategie.
Jinak v pondeli bracha v UK podal balik, stal cca 30 liber a dneska mi odpoledne prisel domu To neni veru zle..... 7kg, 70x40x20, 25,99 liber plus 2 za cover, http://ezdelivery.parcelbooking.com pres DPD
Jinak v pondeli bracha v UK podal balik, stal cca 30 liber a dneska mi odpoledne prisel domu To neni veru zle..... 7kg, 70x40x20, 25,99 liber plus 2 za cover, http://ezdelivery.parcelbooking.com pres DPD
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Takže jsem provedl objednávku, malinko ryskuju s tím že ty ložiska nemusej pasovat. Ale dle toho co jsem kde zjistil, pasovat budou.
Objednávám dva kusy, a dopravu si rozdělíme. takže cena je nakonec 2440 kč za jednu sadu.
Sem na to zvědav
Platba zřejmě taky není problém, je to normálně platebním příkazem přez banku - money order, až přídou peníze, pošlou nám zboží. takže klasická platba předem.
Objednávám dva kusy, a dopravu si rozdělíme. takže cena je nakonec 2440 kč za jednu sadu.
Sem na to zvědav
Platba zřejmě taky není problém, je to normálně platebním příkazem přez banku - money order, až přídou peníze, pošlou nám zboží. takže klasická platba předem.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Naprosto zustan v klidu.... i kdybys je nemohl pouzit, tak tu ti za ne lidi utrhnou ruce
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Eny, kde jsi je objednával ? Nemáš odkaz ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
http://rover.odin-haller.de/files/Rover ... ebuild.pdf
No a ložiska podle čísel co sem se dočet an netu tak jsou obědnat nejspíš i normál ZKL nebo tak..A je to za pár šupů...Já je budu dávat až budu mít těch 400koní no:-DTak chci předělat an nejaké extra kvalitní tak si musim zjistit jaky to jdou.
No a ložiska podle čísel co sem se dočet an netu tak jsou obědnat nejspíš i normál ZKL nebo tak..A je to za pár šupů...Já je budu dávat až budu mít těch 400koní no:-DTak chci předělat an nejaké extra kvalitní tak si musim zjistit jaky to jdou.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.