Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » ned úno 22, 2009 12:18

Tak to ovsem meni situaci ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od donutil » ned úno 22, 2009 12:24

Hele,mám známýho v Anglii který mě nabízel,že až pojede domů na návštěvu že by přijel nějakým pravostraným angličákem za pár kaček (údajně)typ podle poptávky a tady by ho nechal.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » stř úno 25, 2009 12:22

uf to jsem si dnes oddychl

takze tesneni je naprosto ok... tlaky jsou taky ok a olej taky ok... emulze na vicku od oleje byla zpusobena zimou... pry u nich bylo cca 70 aut za toto obdobi co myslelo, ze maji vadne tesneni.

kapalina bude unikat jinudy a to pravdepodobne pres chladic kdyz se zahreje.

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Eny45 » stř úno 25, 2009 15:21

Si taky myslím, ve 160 tisících už musíš mít na 100% nové těsnění, které se tam muselo dávat v 90 až 110 tisících. Víc zřejmě nepřežije. No a nové těsnění, pokud vím, tak má nějakou upravu právě proti klasickému problému unikání oleje do vody. Tuším že problém starého těsnění je někde u prvního válce, kde je takovej tlak, že to proleze těsněním. Nové tam má nějakou díru, a olej odteče jinam. :)

ten chladič by to mohl bejt. Já mám auto z roku 2000 a 6 let nevidělo sůl, než ho přivezli do čech. a když přejedu chladiči přez žebra, tak se rozpadá. takže mě to brzo čeká. Než to někde praskne.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » stř úno 25, 2009 17:06

Hele, tak pokud nekde evidetne nevidis, ze ti z toho crci voda, tak zkus ten sajrajt do kapaliny.... me to fakt pomohlo....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » stř úno 25, 2009 18:21

tak me nenapada kdyz clovek pres zimu hodne topi.. neubyva chladici kapalina taky ?
chladic jsem projel okem a fakt nic nevidim... ale myslim si ze 11 let je na nej moc a urcite bude pekne zasvineny a uz hodne na mezich rozpadani.

auto jsem kupoval kdyz tam bylo 112-120 tisic KM - uz si to ted presne nepamatuji... pravdepodobne 112t km. tak nevi zda tam delali tesneni, ale jsem rad ze nemusim davat 10 tisic pryc... nechal jsem si dolit brzdovku protoze uz nejak bylo u minima... tak jsem nakonec s praci nechal 370,- v servisu

Míša:-)
Příspěvky: 9
Registrován: čtv led 15, 2009 21:23

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Míša:-) » stř úno 25, 2009 19:12

Ahoj kluci...taky se mi dostal olej do chladici kapaliny a ten samej postup...odeslo topení...ale to sem to neresil protoze jezdim asi 2 km do prace tak sem si rek ze je minus 10 tak to asi nestiha...ale jednoho krasneho rana sem jel pro pritelkyni do prace...a najednou zaclo neco smrdet...."asi sem chyt smrad od toho skopku predemnou"...ale škopek byl pryc a smrdelo to porad...no bohuzel mi došla voda ale ani teplomer nic nehlasil...takze milaček šel na servis a předběžná cena s tesnenim a novejma naplnema do 5000...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » stř úno 25, 2009 20:27

Sector: srajda do kapaliny to jisti ;-) Fakt to zkus! Ja tomu taky neveril, ale vysledek byl zazracny! :-)
Misa:-) : :-) ... kolik mas najeto kilometru? Hochu, jestli ti rekli pet tisic, tak to jsou chlapci asi pekni optimisti.... precti si celou tuhle diskuzi a uvidis co te ceka ;-) Hlavne nech zkontrolovat vse potrebne, protoze jen bezhlava vymena tesneni muze znamenat to, ze se tam za mesic vratis znovu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od KDB » stř úno 25, 2009 21:06

Se srajdami do kapaliny bych byl opatrnej...maximálně použít ty , co neobsahují žádné pevné částice. Jak v tom něco plave, je to poukázka na stav :teče míň, ale nechladí :roll: .
Buď ti teče chladič, topeíní, hadice, nebo těsnění pod hlavou a ve všech eventualitách je definitivní řešení jen výměna poškozeného dílu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » stř úno 25, 2009 22:51

bylo natlakovana soustava topeni nic, hadice ok, termostat jsem pred rokem menil je ok.
z radiatoru nic nekape...

tesneni je ok, olej je ok (emulze se udelala jen na vicku - pry zimou) - no budis

kam muze mizet kapalina? vyparuje se kdyz clovek v aute porad topi ? nebo ne ? muze se vyparit - litr nebo 1,5 litru mesicne chladici kapaliny ?

Jak zkontrolovat chlazic zda je fakt problem v nem nebo neni ? Pry muze to byt chladicem, ze kdyz se nahreje tak malo prosakuje.


:?: :arrow: :idea:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » stř úno 25, 2009 23:08

Ja si to taky tehdy nechal tlakovat a nic se nikde neobjevilo... dokonce jsem mel i novy chladic... A voda mizela... Odparovat? Odkud a kde? Te srajdy bych se zas tak nebal... Nevim teda presne co to bylo zac (klidne ti to zjistim, kdyz budes chtit), ale s chlazenim jsem pak problem nikdy nemel ani s nicim v chladici soustave... Ackoli teda jeden a pul litru mesicne, to uz by se nekde projevit melo... To se urcite odparit nemuze. Leda ze bys misto benzinu jezdil na vodu :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Hombre » čtv úno 26, 2009 7:08

Ještě může být vadné víčko expanzky. Tak zkus dát přes hrdlo v expanzce igelit a pak to zašroubuj víčkem, když to přestane ubývat, tak je to tím. A ten chladič by mohl jít poznat, pokud bys až bude sucho přijele zahřátým autem někam do garáže a dal pod chladič čistý papír. Druhý den ho vytáhneš a uvdíš, jestli tam budou fleky od chladicí kapaliny. Nejvíc to totiž kape, když to chladne - za tepla je ta díra zatáhlá vlivem tepelné roztažnosti materiálu, při chladnutí se ta díra zvětšuje a začne protékat voda, tím se ale do té díry dostanou i usazeniny, které to zacpou, takže to zase přestane téct.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od KDB » čtv úno 26, 2009 7:39

Potvrzuju, co říká Hombre. Takhle mě sáknul chladič, jakmile se to ohřálo a natlakovalo, ani kapka. Jakmile vychladl, někdy začal rosit, až téci v místě připojení bočních komor k voštinám. Spotřeba byla 0.3-2 litry za měsíc.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od sector » čtv úno 26, 2009 8:59

dobra, az bude sucho zkusim projet tak 100km a zjistit jestli teche chladic nebo ne.

protoze ubyvani kapaliny se mi zda tragicky, navic kdyz nevim cim je to zpusobeno.
kapalina stoji 130-170,- / 3 litry takze financne me to moc nezatizi, ale rad bych vedel co s tim je.

jsem rad, ze to alespon netece do oleje v motoru.

trunda.raspi - zjisti co to bylo za sajrajt, treba kdyz to bude chladicem, tak to tam naleju a kdyby ho to ucpalo cely tak, ze to prestane topit tak proste si poridim nejaky staro-novy z vrakace - tedy pokud bude stat alespon o 50% min nez novy z autokelly (2800,- s DPH)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2

Příspěvek od Trunda » čtv úno 26, 2009 10:04

Hmm, jeste me napadl jeden kuriozni duvod mizeni vody... nekde muze byt nejaka netesnost, ktera pusti vodu ven jen kdyz se auto hybe - mysleno tim jak se trese. Proto to nepoznas kdyz vylezes z auta... Mozna bys mohl zkusit ty hadice trosku promackat, ale asi opatrne, abys je tim neznicil totalne... muzou byt zpuchrele.
Jinak pod tou srajdou si nepredstavuj nejaky hnus ktery se pohybuje celou soustavou permanentne a zasira co mu prijde do cesty... je to jakasi velmi decentni emulze (naopak musi byt opravdu jemnozrnna :-)) ktera se rozpusti v kapaline a pokud je nekde nejaka drobna skvirka, tak se tam ty drobne castecky usadi... ale opravdu se jedna o setinky milimetru, takze urcite nehrozi to, ze by to ucpalo chladic...
Co to bylo konkretne uz zjistuju ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět