Stránka 6 z 7

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte črc 20, 2010 9:18
od sector
Hombre píše:Špatně jsi mě pochopil - netěsnost ventilů - laicky řečeno je mezi ventilem a sedlem skulinka, kterou uniká stlačovaná nasátá směsi zpět do sacího, nebo do výfukového potrubí (podle toho, který ventil je netěsný). Při zapálení směsi je tato málo stlačená a proto má i nižší teplotu, než v ostatních válcích a hoření je pak pomalejší.
To co jsi dělal je těsnění víka ventilů, kde se při netěsnosti neděje vůbec nic, kromě toho, že teče olej.
aha diky...

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte črc 20, 2010 9:19
od sector
Keksin píše:Otci cukal R75 1.8, tak vyměnil svíčky, kabely ke svíčkám, idukční cívky (nebo jak se to jmenuje) a Rover šlape jak novej. Vše bylo podle katalogu na MG/Rover.
ja jsem vymenil vsechno co se dalo, krome kabelu... ty promerim koncem tydne. nemam ted u sebe multimetr.

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte črc 20, 2010 21:40
od Noobsz DJ
písal som to už aj vyššie...keď som kúpil auto, tak ako prve som menil komplet filtre a náplne...potom som menil aj sviečky a zapaľovacie káble...auto mi ale trhalo...síce nie nejako extra moc, ale bolo to dosť cítiť...tak som vymenil palec rozdeľovača a hlavu rozdeľovača...a mal som po probléme...je to tak už asi 4 mesiace a všetko ide úplne super :)

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: stř črc 21, 2010 8:51
od hapip
Zdravím sem zde zpět.........Opravdu moji nepatrnosti.sem spalil tu řídící jednotku...moje chyba....sehnal sem starši....a k tomu ještě........zapalovaci civku......Namontoval.......a Ted auto chytne a hned zdechne........Pak Zakar radil že bych měl zajit na diagnostiku a seřídit řídící jednotku...

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: čtv črc 22, 2010 8:32
od sector
hapip píše:Zdravím sem zde zpět.........Opravdu moji nepatrnosti.sem spalil tu řídící jednotku...moje chyba....sehnal sem starši....a k tomu ještě........zapalovaci civku......Namontoval.......a Ted auto chytne a hned zdechne........Pak Zakar radil že bych měl zajit na diagnostiku a seřídit řídící jednotku...
To je logicky, s novou RJ musis na diagnostiku.

písal som to už aj vyššie...keď som kúpil auto, tak ako prve som menil komplet filtre a náplne...potom som menil aj sviečky a zapaľovacie káble...auto mi ale trhalo...síce nie nejako extra moc, ale bolo to dosť cítiť...tak som vymenil palec rozdeľovača a hlavu rozdeľovača...a mal som po probléme...je to tak už asi 4 mesiace a všetko ide úplne super :)
Hlava rozdelovace je tam asi rok stara a naprosto v poradku. zbyva mi jen promerit kabely. pokud budou OK... tak uz nevim co... do komplet predelavani, mereni a stylovani roznych dalsich veci jako jsou ventile atd se mi nechce investovat. to radsi odjezdim rok max. 2 a auto pujde na srotak. Rover 416Si dobry, ale chce to proste neco mnohem novejsiho, auto bez klimatizace a cestovani v nem na slunicku pri 40-45°C neni moc sranda, od toho je sauna. navic stary rozklepany interier a vse ostatni mi nedela moc dobre a penezence uz vubec ne. Proste bud nejaky posledni model Rover 75 nebo zcela jine auticko max 2-3 roky ojete :)

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 8:46
od hapip
Zdravim

Tak jsem vyzvedl meho Rovra ze servisu Land Rover
Bez vysledku
Tak sem se doto vrhl sam, sehnal sem si tlakoměr + ruzne připojky ktere byly potřeba
a spravne zapojil za palivovy filtr
ktery je podotykam novy,i svíčky

Po otočni kličku a na tlakovani čerpadla ,podotykam že sem kliček vypl a zapl, po ukonu zapnout se to natlakovalo vždy
o 0,2 bar, po nekolikate natlakoval na maximum 2,45 baru, vic ani prd

Nastartoval sem, motor jel v pohodě jak má tlak byl ale jen 2,45 baru,
Zkusil sem to projet , a jel v klidu po rovině a le do kopce uz to zacalo trošku cukat hned sem se šel mrknout na
tlakoměr kolik tam je a bylo tam 2,2 baru
tak sem to otočil a jel znovu ale motor pořad slabl a slabl, a skoro nejel kouknul sem opět na tlakoměr a bylo tam 1,9 baru což je hodně malo a motor pak
nejede jak má......

Motor sem vypnul a opět začal si hrat s kličkem zapnout vypnout a tim se tlakoval system , po asi 8 otočení a vypnuti
opět bylo na ručičce tlakoměru 2,45 baru

Jaký je Váš názor hlavně pan zakar se který sem to hodně diskutoval ?????


Dle mého názoru bohužel ale to se i stavá, sem koupil od pan Lenhmana špatné čerpadlo palivove, tím bych ho chtěl taky požádat
a poslání opravdu skutečně 100 procentně funkčního čerpadla. Pana Lenhmana sem o tom informoval a ví o tom.


Omlouvám se za chyby :D

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 12:09
od Hombre
Nevím, jestli jsi zkontroloval regulátor tlaku paliva - je to taková ta membrána na konci vstřikovací lišty, měla by k němu vést hadička ze sání. Není třeba prodřená?

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 12:45
od AnderN
Regulátor tlaku paliva by ukázala diagnostika ... někdy se vyplatí ji zkusit.

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 13:14
od hapip
Jo hadičku od regulatoru sem zkontroloval to bych i poznal......ta je v pořádku

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 13:15
od hapip
A ohledně te diagnostiky na ni sem byl nic jim neukazala,
Tady se už bavíme na urovni

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 13:25
od hapip
Zapojeni tlakoměru

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 13:26
od hapip
zapojeni

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 18:17
od Hombre
Zjistil jsem ti nějaké podrobnosti: tlak paliva ve vstřikovací liště na volnoběh je předepsaný 3 bar +- 0,2 bar. Takže 1,8 je opravdu málo. Čerpadlo má dávat 4,1 bar. Vadný regulátor tlaku diagnostika nepozná, Rover nemá žádný snímač tlaku paliva a regulátor je obyčejná mechanická součástka bez vazby na elektriku. Ten má právě udržovat tlak 3 bar a přetlak upouštět zpět do nádrže. Vyzkoušíš ho tak, že najdeš hadici, která odvádí palivo zpět do nádrže (ta druhá, co nevede přes filtr), zmáčkneš ji při nastartovaném motoru kleštěma a sleduješ tlakoměr, pokud začne tlak paliva stoupat, je to opravdu vadný regulátor. Pokud tlak zůstane nízký, je problém v palivovém filtru - ale ten máš nový, nebo nestíhá čerpadlo.

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 18:35
od hapip
Po rozhovoru s panem Zakarem je vadné to čerpadlo, ale zajímavá uvaha, zmáčknout kleště tu vyvodni hadici,
Když jí ale zmáčknu,tak podle mě tlak na tlakoměru stoupne nebo se milim, ???
Myslíš tím tu hadicí co je za vštřikovací lištou????

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Napsal: úte zář 07, 2010 18:44
od Hombre
No pokud stoupne tlak, je čerpadlo dobré. Ta hadice vede ze vstřikovací lišty zpět do nádrže. Je připojená někde pod palivovým filtrem (přes který nevede) k trubce zpět do nádrže. Tam je k ní dobrý přístup.