Rover 414 z Itálie

Odpovědět
Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 17, 2014 14:17

Rave manual asi nemam :oops:
No ja mam moznost mit pekne obe auta vcelku, postavit je vedle sebe a prehazet... Takze by zalezelo na mych pazourech :lol:
Kamarad strasil, ze by se snad musel tahat komplet cely cely ele svazek skrz celni stenu, co je na tom pravdy?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 17, 2014 16:58

Nemyslím si....
Jinak RAVE se dá stáhnout zde... je tam ale potřeba udělat jekési kejkle se systémovým datumem, aby to jelo http://uloz.to/xaTbrDp/raverover-iso
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Keksin » pon bře 17, 2014 17:40

Těma kejklema je myšleno, že na svém PC nastavíš rok 2001 a pak ten soubor otevřeš.

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od 11AA » pon bře 17, 2014 18:45

Keksin píše:Těma kejklema je myšleno, že na svém PC nastavíš rok 2001 a pak ten soubor otevřeš.
Mát to asi na 3 PC a ani na jednom jsem kejkle dělat nemusel (XP, W7 a W7 64bit)
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 17, 2014 19:32

Panove moc diky za manual a za rady, uvidime, jak to nakonec dopadne :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 17, 2014 19:46

No já mám origo CD, takže taky kejkle nedělám ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pát bře 21, 2014 17:45

Tak nic :?
Jak se svicky vymenily, tak auto prestalo cukat, pak zacalo zase trochu a ted cuka zase...... Nekdo nejaky napad?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Karel825 » pát bře 21, 2014 17:50

pokračuj dál kabely, rozdělovač :wink:
Projdi tohle vlákno :arrow: http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... %A1#p84956
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od AnderN » pát bře 21, 2014 18:19

Podobně se mi projevovala špatná cívka. Taky zprvu pomohla výměna svíček, ale jen na chvíli.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » sob bře 22, 2014 8:25

OK, panove mate nejaky tip, kde poridit vicko a palec rozdelovace? Pripadne i tu civku, ackoli doufam, ze nebude potreba... :roll:

Ale je to fakt divny, po vymene svicek se to chovalo jak jiny motor pak se to zase posralo... Myslite, ze bude pak potreba zase vymenit svicky? :?

Resp.: http://www.granex.cz/autodily/rover/400 ... zapalovani
Je to ono - palec=rotor? :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Karel825 » sob bře 22, 2014 10:13

Ano rotor rozdělovače laicky palec, ty svíčky už samozřejmě měnit nemusíš, tedy pokud si tam dal ty správné a mají předepsanou vzdálenost elektrod :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » sob bře 22, 2014 11:17

To jsem dal, ale situace mi nejak tak vnukava myslenky, ze kdyz po vymene svicek to bylo OK, tak jestli se ty nove nejak neposraly... OK tedy, vymenim vicko a palec... Jestli to nepomuze tak budu pekne nasranej, auto polyka prachy jak... :evil:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 13:42

No ale tu si nikdo nemyslel, že by ti to nějaké peníze nespolklo... tohle všechno jsou spotřební věci, které je stejně lepší měnit rovnou. Opravdu by stálo za to to vzít z gruntu, vyměnit palec, víko, kabely a možná i tu cívku. A jsou to věci, který budeš řešit na kterémkoli ojetém autě, pokud ho nekoupíš vysloveně od někoho, kdo se o auto pečlivě staral...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » sob bře 22, 2014 14:38

Tak jasny, tohle jsou drobnosti... Ono to pujde vsechno casem do cajku, ale momentalne resim k tomu spoustu dalsich veci, takze me tyhle drobnosti trochu stresujou :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 18:15

Njn, na to si zvykni.... taky žiju v permanentním stresu, ale dokud nebudu mít na to si koupit auto se zárukou, tak to tak bude i dál :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět