Stránka 7 z 10

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: stř srp 13, 2008 21:43
od R4ms3S
no zvuk to má opravdu parádní. tak jakej jsem nahrál tak takovej to má ;)
Motor je o hodně živější a kamarád uvažuje taky o koupi 200 :D

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát srp 15, 2008 10:34
od Redbull
tak to má ostrej zvuk ten kit taky přemýšlím o filtru mám tam danej tlumič výfuku remus racing a dělá to dost bordel když vytočím 3000 otáček tak začnou houkat některý auta :D s tím filtrem to bude rachot :D

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pát srp 15, 2008 11:06
od R4ms3S
koukám že jsi brňák, můžeme se potkat a kouknout na auta ;)
Rád se podívam na výfuk a ty můžeš na filtr ;)

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pon zář 15, 2008 10:54
od Eny45
Tak skoro měsíc jsem jezdil na jednu nádrž, řekl bych 30% město, a ostatní do 20km, větčinou rychlejší jízda za zákazníkama.
Výsledek je 7,1 / 100km

No a teď v pátek jsem vzal plnou, a jel do Rakouska a zpět, a cestou se ještě někde stavoval. Celkem 590km. Jel jsem tam i zpět pozdě v noci, bez provozu. Skoro pořád 80km/h a výsledek je 6,05 / 100Km

Dlouhodobě jezdím za 6,7. Takže bych řekl že sportovní filtr se spotřebou nehejbá. Je to jen na řidiči.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pon zář 15, 2008 19:36
od Vilém
Tak hoši, dnes jsem si taky nakostil kužel, zatím jen na zkoušku, dostal jsem ho zadarmo a pásnul mi na orig. hadici a válí se mi v airboxu. Ale to oživení motoru jsem fakt nečekal. Otáčky tam lezou o dost rychleji, nechá se víc vytočit a přijde mi, že zátah od spoda je lepší. Doteď mě přišel strašně línej. Jen v kombinaci s laďákem je to už pěknej bordel. Hele hoši, nedělá vám to problém, když to tahá teplej vzduch od motoru?

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pon zář 15, 2008 20:30
od Fujitsu
Vilém: Chová se ti to stejně jako Enymu, že pokud to nesešlápneš až na podlahu, tak ten filtr defakto neslyšíš? Hoši hoši, vy mě lákáte čím dál víc.... :)

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: pon zář 15, 2008 20:46
od Vilém
Ono to je u mě trochu jinak, přijde mi, že se mi rozeřval laďák. Takové to bylo rodinné auto...
Jsem měl před Roverem tohle:
http://img99.imageshack.us/my.php?image=p1000710wz1.jpg
http://img99.imageshack.us/my.php?image=p1000708rh0.jpg

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 5:54
od Fujitsu
Rodinné auto s laďákem? To mi teda moc nepřišlo, ikdyž do tech 3000 nebyl moc slyšet. Ale ten otevřenej filtr asi dost pomohl laďáku k většímu průtoku a tím i k vyšší hlučnosti.

Jinak ten Escord nevypadal nejhůř :) Máš fotky i vnitřku?

Eny: Ta spotřeba se mi líbí. Zkus popsat dojmy z jízdy jako takové, pocítění při předjíždění z nižších otáček, míň plynu při rozjíždění, pětka ve vsi :lol: ... ???

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 8:42
od R4ms3S
Fujitsu píše:Zkus popsat dojmy z jízdy jako takové, pocítění při předjíždění z nižších otáček, míň plynu při rozjíždění, pětka ve vsi :lol: ... ???
Sice to bylo na Enyho ale zkusím odpovědět i já ;)

Co se týče jízdních vlastností tak úplně super, chválím, chválím a chválím 8)
Předjíždění a kompletní rychlejší nárust rychlosti při nižších otáčkách je znát.
Ohledně méně plynu to si nejsem vůbec jist zda to něco ovlivnilo jen si myslím zkrátka že jde mnohem lépe do otáček :)

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 13:00
od Eny45
To předjíždění je dle mě stejný. Dycky si zařadím, abych měl tak 3000 a pak předjíždím, cca na 5000 řadím. No a pokud je dost času, předjíždím i na pětku, ale to nato stejně nešlapu, pač vím, že to nepojede... prostě žádnou výhodu tu nevidím. Krom skvělého zvuku, a důvodu ten zvuk vyrobit :)

Míň plynu při rozjíždění sem dával dycky. A dle mě je to pořád stejné.

Pětka ve vesnici, tam už nějakou změnu vidím. Po rovince to fakt jede na 1600 otáček a neprotestuje. To předtím nešlo, to hučel a klepal.

A ještě můžu potvrdit větší výkon cca do 2300 otáček. Tam bych ten nárůst fakt odpřísáh. Je to poznat. Při lehkém sešlápnutí plynu má auto větší sílu.


Jenže se obávám že natom budeš uplně stejně, když svůj starej zaprášenej filtr, vyměníš za novej...
Jo a že sportovní filtr mění zvuk laděného vejfuku mi říkal kámoš s R400 také. A zároveň je fakt, že když snížíš tlak v sání, chtělo by to doplnit taky laděnym vejfukem, aby klesnou tlak i na opačné straně. Jenže to třeba pro mě už je moc rámus...

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 13:11
od Fujitsu
Na předjíždění 3000 ot? To mi přijde dost málo, je to takové minimum, pokud to teda není na dvojku :). Jinak to většinou vytáčím víc, stejně mi přijde, že ten motor nikde výrazně nezatáhne, pouze že od tech cca 3500ot to táhne víc.

Filtr mám "bohužel" novej asi půl roku, s původním jsem ani nejel.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 13:23
od Eny45
No já ti to řeknu jednoduše, jestli tě to láká, tak to kup kůli zvuku, kterej to vydává když je to pod plynem, a sací klapka je víc otevřená.
Nic jiného bych v tom nehledal.

No a motor výrazně nezatáhne, to je právě výhoda benzínu bez turba. Má plynulej nárůst výkonu. Ale dobré je třeba jet do prudčího kopce, dát si tam dvojku, pomalu dojet na 4000 a pak dát nohu až na podlahu :mrgreen: To pak zatáhne...

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 15:00
od Fujitsu
Právě že kvůli zvuku (hluku) bych si to nepořizoval určitě. Jde mi pouze o to zvýšení výkonu v nízkých otáčkách, kde se jezdí nejvíce a tudíž se to nejvíc využije. Pak je ovšem otázka, jestli je to množství muziky adekvátní množství investice do ní vložené....teď do toho určitě nepůjdu, jestli někdy, tak nejdřív na jaře, teď jsou na pořadu dne jiné autoinvestice.

Jinak jen tak pro srovnání, nedávno jsem jel po dlouhé době v koktě 1.6 a ať si řiká kdo chce co chce, motor jsem prostě neslyšel, ani startování ani za jízdy....to u našich tuláků je ten motor podstatně víc slyšet....no ono to taky podstatně líp jede :), ale ten hluk mě trochu žere.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 15:27
od Eny45
Někde sem tu dával grafy testů z R214 s filtrem a bez. Tam je ten výkon v malejch otáčkách doloženej, ovšem končí někde kolem 2200 a mé strátu až do cca 3000. Je tam asi 5% propad. A to sou myslím otáčky v kterejch se nejvíc jezdí :( Nadruhou stranu pokud člověk nemá pedál na podlaze, tak ani těch 40 koní na 2000 otáčkách nemá. A pak se ani ty klady, nebo zápory ve výkonu neprojevěj.
Z toho hlediska radši ty 2000 investuj do benzínu :) A víc nato šlapej, tím zvedneš výkon víc než nějakej filtr :mrgreen:

A k motorům v Roveru mám svou teorii, která mě napadla, když mě povozili v závodu do vrchu, upravenou Fiestou. Zazněla tam věta že tyhle upravený auta s vyším výkonem neuměj jezdit pomalu, sou postavený na jízdu ve vysokejch otáčkách. A klasicky se u nich projevuje špatné startování, cukání v nízkejch otáčkách... A tak nějak mě příjde že sice K-serie Roveru je super motor, ale má těch 110 koní nahoněnejch trochu podobně, na ukor nízkejch otáček, kde snad každej motor cuká.
Taky má Rover maximum v 5500 a táhne až do 7000. To motor v koktě je o 1000 níž. A o několik let novější. A i přesto jak je novej, tak má "jen" 77 Kw. Zato je třeba tiší, a necuká.


A když jsme u ětch motorů tak poslední dobou skoro brečím... Když si vemu do nového Superbu (velké auto) rvou 1,4ku... jenže vona na to auto uplně stačí. Ve dvou tisících má krouták jak starší nafta, a s vyšíma otáčkama je to eště lepší... Ty motory udělali teď velkej skok... Hlavně komresor + turbo dohromady.

Re: Tuning ? - sportovní sání

Napsal: úte zář 16, 2008 15:31
od R4ms3S
Tak s kompresorem a turbem se to nedá srovávat ;)