Pořízení Rovera
Pořízení Rovera
Zdravím všechny,
sháním se po novém autě a Rover 45ka mě hodně zaujala. Protože značku moc dobře neznám a je to pěkná raritka, zajímalo by mě, na co především si dát při koupi pozor. Nabídek moc není, nejzajímavější mi přišla tahle: https://www.sauto.cz/osobni/detail/rove ... oFrom=list
Je to navíc moje první vlastní kára, tak uvítám všechny názory a rady do začátku. Díky.
sháním se po novém autě a Rover 45ka mě hodně zaujala. Protože značku moc dobře neznám a je to pěkná raritka, zajímalo by mě, na co především si dát při koupi pozor. Nabídek moc není, nejzajímavější mi přišla tahle: https://www.sauto.cz/osobni/detail/rove ... oFrom=list
Je to navíc moje první vlastní kára, tak uvítám všechny názory a rady do začátku. Díky.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pořízení Rovera
Vidím, že se toho nikdo zatím nechopil, tak zkusím začít. Podle fotek sis auto vybral hezké, což ale nemusí nic znamenat. Co vím, tak už je v nabídce nějaký ten pátek.
Když si prolistuješ fórum, tak zjistíš, jaké věci se na těchto autech nejčastěji řeší, vesměs je to podobné pro řady 200/25/400/45. Evergreen je těsnění pod hlavou, je dobré mít dva dálkové ovladače kvůli imobilizéru, čas od času se řeší věci jako zapalovací kabely apod. Rozhodně pečlivě zkontroluj korozi karoserie, zejména nosné části.
V každém případě než to auto koupíš, zvlášť jestli to má být tvoje první, zjisti si, kde ho budeš moct servisovat. Servisy, které Rovery neznají, snadno napáchají víc škody než užitku. Sice je to auto, jako každé jiné, takže základní úkony by měl zvládnout každý normální mechanik. Na něco jsou ale potřeba originální přípravky, diagnostika atd.
Hlavně nepočítej s tím, že koupíš za 40 tisíc auto staré 15 roků, které bude bez chybičky jenom jezdit. Nebude -- i zachovalé kousky v tomto věku a kilometrovém proběhu samozřejmě trpí nějakými neduhy, které bude potřeba řešit (brzdy, výfuky, silent bloky, čepy a ramena, atd. atd.). Není to nové auto (i když ani ty nejsou kolikrát vůbec bez problémů).
Když tomu autu ale dáš, co potřebuje, tak se ti bohatě odmění. Jízda v Roveru je totiž výjimečná a silně návyková
Když si prolistuješ fórum, tak zjistíš, jaké věci se na těchto autech nejčastěji řeší, vesměs je to podobné pro řady 200/25/400/45. Evergreen je těsnění pod hlavou, je dobré mít dva dálkové ovladače kvůli imobilizéru, čas od času se řeší věci jako zapalovací kabely apod. Rozhodně pečlivě zkontroluj korozi karoserie, zejména nosné části.
V každém případě než to auto koupíš, zvlášť jestli to má být tvoje první, zjisti si, kde ho budeš moct servisovat. Servisy, které Rovery neznají, snadno napáchají víc škody než užitku. Sice je to auto, jako každé jiné, takže základní úkony by měl zvládnout každý normální mechanik. Na něco jsou ale potřeba originální přípravky, diagnostika atd.
Hlavně nepočítej s tím, že koupíš za 40 tisíc auto staré 15 roků, které bude bez chybičky jenom jezdit. Nebude -- i zachovalé kousky v tomto věku a kilometrovém proběhu samozřejmě trpí nějakými neduhy, které bude potřeba řešit (brzdy, výfuky, silent bloky, čepy a ramena, atd. atd.). Není to nové auto (i když ani ty nejsou kolikrát vůbec bez problémů).
Když tomu autu ale dáš, co potřebuje, tak se ti bohatě odmění. Jízda v Roveru je totiž výjimečná a silně návyková

Re: Pořízení Rovera
Já bych tu doplnil jen info a to že mám pocit, že se tu někdo na tenhle kousek byl podívat a že v reálu to vyla celkem bída. Chtěl jsem to tu někde dohledat, ale nenašel jsem a ani si nevybavuji kdo o tom mluvil.
Nicméně stačí kouknout na odpadávající tapecy na dveřích a je jasné, že vlhkost v interiéru byla u tohohle kusu na denním pořádku.
Nicméně stačí kouknout na odpadávající tapecy na dveřích a je jasné, že vlhkost v interiéru byla u tohohle kusu na denním pořádku.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pořízení Rovera
Jsem si říkal, kdes to viděl, a ono je to na předním. Koukal jsem na zadní a ten vypadá OK. Já bych spíš řekl, že tam bude v těch dveřích jen porušená ta membrána proti vlhkosti. Ostatní interiér vypadá v pohodě. A má to hezkou barvu i výbavu. Samozřejmě otázka, jak to vypadá zespodu?
Re: Pořízení Rovera
No koukám, že tam má ještě Rovera 214i z roku 95 skoro za stejnou cenu, tak těžko říct, v jakym stavu opravdu bude. Ty dveře by jinak asi šly překousnout. 

Re: Pořízení Rovera
Trunda píše:Já bych tu doplnil jen info a to že mám pocit, že se tu někdo na tenhle kousek byl podívat a že v reálu to vyla celkem bída. Chtěl jsem to tu někde dohledat, ale nenašel jsem a ani si nevybavuji kdo o tom mluvil.
Nicméně stačí kouknout na odpadávající tapecy na dveřích a je jasné, že vlhkost v interiéru byla u tohohle kusu na denním pořádku.
Nevím o tom , že bych měl v autě vlhko Trundo, a ani nikdy se tapec nečistil na mokro a přesto se mi za poslední 2 roky tapec začal odlepovat skoro všude a to mám Rovra 9let. Je to jednak stářím (mluvím teď o svém voze, rv.99), ale hlavně a o tom jsem přesvědčen, je to vlivem vysokých teplot, kterým je můj stařík právě ty dva roky vystavován bohužel stále, poněvadž dojíždím do práce a jsem pryč vždy celý týden, auto je zavřený, nemůžu mu vyvětrat a tak v něm musí být neskutečný vedro po celou dobu, než se vrátím, bohužel, jinak to ale nejde. Takže je to pro lepidlo tapecu poslední morová rána a tapec leze dolů. Díky bohu za to, že tímto takhle umírá jen tapec.
R 400 SDI 99
Re: Pořízení Rovera
Můžu potvrdit, že na tohle má velký vliv i teplo. Moje 400 stála rok na zahradě, než jsem ji dal na ekolikvidaci, a tapec se odlepil skoro všude.

Rover 416 . Rover 75 2.0 CDT
Re: Pořízení Rovera
Tak jsem se na něj byl konečně podívat a asi to nebude taková sláva. Z vnějšku i v interiéru vypadal celkem zachovale. Bazarník se nejdřív tvářil docela ochotně, že není problém si auto projet a tak. Cena byla už na 35K a měl k tomu náhradní kotouče.
Pod kapotou už to bylo horší, motor byl celkem dost umaštěnej, barva oleje mi přišla skoro až černá a v chladičce jsem našel stopy oleje. Koroze pak uvnitř trochu větší, než bych čekal, výfuk taky nic moc. Po chvilce mě najednou vyhnal, že už nemá čas, ať kdyžtak přijdu jindy
Takže jsem to nakonec ani neprojel...
A taky jsem byl kouknout na tohohle zlatýho https://www.sauto.cz/osobni/detail/rove ... oFrom=list
Měl docela hodně kosmetiky a menší prasklinu na zadním nárazníku, ale pořád vypadal docela dobře. Celkem zrezlý byly pružiny pérování, jinak to docela šlo, spodek od oka slušnej, neměl jsem možnost vidět ho důkladně. Na druhou stranu vypadal celkem dost oježděně a zanedbaně. Mastnota u motoru tentokrát trochu lepší, ale v chladičce snad víc oleje než u toho druhýho. Bazarník se choval nechápavě, proč koukám pod ty víčka. Projet jsem se nemohl, prý jen těsně před koupí. A taky mi přišlo divný, že měl úplně vybitou baterku, musel mi jí tam jít nahodit.
Asi teda nic moc...nebo jak se to zdá vám?
Pod kapotou už to bylo horší, motor byl celkem dost umaštěnej, barva oleje mi přišla skoro až černá a v chladičce jsem našel stopy oleje. Koroze pak uvnitř trochu větší, než bych čekal, výfuk taky nic moc. Po chvilce mě najednou vyhnal, že už nemá čas, ať kdyžtak přijdu jindy

A taky jsem byl kouknout na tohohle zlatýho https://www.sauto.cz/osobni/detail/rove ... oFrom=list
Měl docela hodně kosmetiky a menší prasklinu na zadním nárazníku, ale pořád vypadal docela dobře. Celkem zrezlý byly pružiny pérování, jinak to docela šlo, spodek od oka slušnej, neměl jsem možnost vidět ho důkladně. Na druhou stranu vypadal celkem dost oježděně a zanedbaně. Mastnota u motoru tentokrát trochu lepší, ale v chladičce snad víc oleje než u toho druhýho. Bazarník se choval nechápavě, proč koukám pod ty víčka. Projet jsem se nemohl, prý jen těsně před koupí. A taky mi přišlo divný, že měl úplně vybitou baterku, musel mi jí tam jít nahodit.
Asi teda nic moc...nebo jak se to zdá vám?
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pořízení Rovera
Upřímně - takovíhle prodejci, ať jdou do prdele... Sorry.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Pořízení Rovera
Máš tu dva odkazy na dva rovery 45. Ale co se týká praktičnosti, jsou to úplně jiné auta. Popřemýšlej do budoucna, jestli se hodí víc delší sedan s velikým kufrem, nebo kratší 5tidvířko.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Pořízení Rovera
Na fotkách vypadají hezky.....
Tady (viewtopic.php?f=19&t=10566) je nějaká práce, ale vzhledem k ceně a stavu kastle.........
Tady (viewtopic.php?f=19&t=10566) je nějaká práce, ale vzhledem k ceně a stavu kastle.........
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Pořízení Rovera
Na moje potřeby by stačil i ten kratší...delší by se občas hodil, ale ne že bych ho extra potřeboval.
Jen aby to nebyl takovej vrak, ale to bych asi musel kouknout do zahraničí, tady si nemůžu moc vybírat.
Jen aby to nebyl takovej vrak, ale to bych asi musel kouknout do zahraničí, tady si nemůžu moc vybírat.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pořízení Rovera
Zase ten delší (kufrovej) má hezčí zadek a světla, měli jsme pětidvířko, a než se na ně dalo origo roveří křídlo, vypadal zadek dost fádně... Jinak u těch prodejců bych nekoupil nic už jen kvůli jejich šílenýmu přístupu k zákazníkovi. Kam se hrabe bazar Monte Carlo...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND