Přehlášení z něměckých dokladů

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Přehlášení z něměckých dokladů

Příspěvek od Fujitsu » čtv říj 25, 2007 12:23

Zdravim,

byl bych rád, kdyby mi někdo mohl osvětlit situaci, jak je to se zlegalizováním auta, co má německé doklady, tady u nás v čechách. Na kolik to zhruba přijde a co všechno to obnáší? Auto je 11 let staré a již je dovezené do ČR.

Díky za informace

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 10:29

Příspěvek od Dawe » čtv říj 25, 2007 14:22

Ahoj
Jelikoz mi privezl Rovera 416 z Nemecka znamy a vyrizoval taky on tak ti to zkusim trochu popsat.S vozem musis jit na technickou.POZOR na technicky by ti meli vyfotit VIN auta ktere by ti meli take vytisknout,ale myslim ze je to za nejaky poplatek.Ja osobne jsem si to fotil doma upravil jsem si to do cernobileho formatu A4 a vytiskl,musi jit hlavne zretelne videt ta cedulka.Cedulka se nachazi mezi dverma ridice a zadnich dveri.Pote pujdes na Mestsky Urad tam pozadas o formular ten vyplnis,dolozis technicak,VIN, pojistovnu(Povinne ruceni),ja sem zvolil Generali myslim ze je to solidni pojistovna a platim 4200 rocne za moji 1.6.Ja jsem osobne nic neplatil protoze jsem to kupoval za cenu ve ktere bylo uz vse zapocteno.Myslim ze na tu registraci budes cekat tak 14 dni.Snad ti to trochu pomuze.Cau

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fujitsu » pát říj 26, 2007 16:23

Díky moc, určitě mi to pomohlo. A jak je se clem - platí se nějaké, nebo vůbec s poplatkama, na kolik mě ten přepis přijde, a co ta spešl technická?

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 19:36
Bydliště: Val. Mez.

Příspěvek od Thomson » pát říj 26, 2007 23:07

No tak s tim dovezenim a vyrizenim je to asi tak. Zadne clo se neplati pokud bylo vozidlo privezene ze zeme unie pouze pokud bylo koupeno bez dane tak se doplaci zbytek u nas. S originalen nebo kopiji technicaku se udela technicka, emise a evidencni prohlitka. Se vsema papirama na dopravku k technikum podat zadost na prihlaseni. Vybrat si SPZ a nechat si rict cislo velkeho TP. Uzavrit pojistku na zjistenou SPZ a cislo TP kterou pak predlozis pri prebirani dokladu a SPZ. Takhle to chodi u nas ale muze se to kraj od kraje lisit. Vsechno to stoji do 5000,-

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fujitsu » sob říj 27, 2007 23:40

A co všechno je potřeba za doklady pro přihlášení v ČR? Slyšel jsem, že je potřeba německý velký TP, kupní smlouva a doklad o odhlášení. A s tím dokladem je právě problém, protože když původní majitel auto odhlašoval tak mu ho nedali a ujistili ho, že u nás v ČR to půjde normálně přihlásit. Tak kde je potom pravda??

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3427
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Příspěvek od Keksin » ned říj 28, 2007 18:23

Čau.
Osobně jsem auto nepřihlašoval, dělal to známej, bral si velkej a malej TP (německej), kupní smlouvu, prachy na poplatky a ofocenou občanku.

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » pon lis 05, 2007 7:46

11 let satré auto, dovezené z členské země EU lze přihlásit, pokud je v zemi původu (v Německu) typově schváleno a v dokladech a na výrobním štítku je zapsáno čislo typového schválení. Pokud máš starý německý TP , je to číslo na té poslední půlstránce zhruba uprostřed v kolonce označené jako "für den die Allgemeine Betriebserlaubnis unter Nr.", v novém je to pak kolonka K. Na štítku je to nad číslem VIN. Pokud auto nemá tohle čslo v dokladech, nebo není ze země eu, musí být staré max. 8 let. Originál TP z německa je nutný

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fujitsu » pon úno 18, 2008 10:22

Čas se naplnil a dneska jde auto na STK + ME. Postupuji podle tohoto návodu: http://www.honda-club.cz/view.php?id=149, bod 2. Chápu to teda tak, že po STK + ME zajdu s vyplněnou žádostí ke schválení tech. způsobilosti na inspektorát, na ono schválení budu několik dní čekat, mezi tím si tedy nechám auto pojistit na VIN, a nakonec zajdu podruhé na inspektorát s přihláškou k registraci vozidla. Je to tak? Nebo můžu vše spojit do jedné návštvěvy inspektorátu a předložit jim tam jak žádost k tech. způsobilosti, tak přihlášku k registraci vozidla včetně dokladu o povinném ručení?

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » pon úno 18, 2008 14:25

Doporučuji postup označený číslem 2. A pokud nebude k dispozici ZTP, pak je to v případě dovozu z německa možné dořešit pomocí návodu k obsluze. (stačí německý originál) V německém TP jsou totiž všechny údaje, povinně vyplňované do českého TP kromě spotřeby paliva a rozvoru, které však Rover uvádí v tom návodu. Jo a taky si myslím, že pojistku musíš předložit zároveň se žádostí. Pojišťovna ji sjedná i bez SPZ. Pak už si jenom dojdeš pro značky s nálepkama (vylepí úřad) a české doklady.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fujitsu » pon úno 18, 2008 14:38

Bohužel k tomu ten něměcký návod nemám....mohl by někdo opsat údaje o spotřebě a poskytnout mi je? Ten rozvor tuším někde dohledám, ale spotřebu nevím nevím.... díky moc.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » pon úno 18, 2008 15:25

Když napíšeš co je to za auto..... :D resp. jakej motor...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fujitsu » pon úno 18, 2008 15:59

Tommi_82: Vidíš, to by se skoro hodilo napsat, že :). Je to 416ka, 82kW, rv. 1997. A označení motoru je 16K4F??

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » pon úno 18, 2008 16:42

a když napíšeš celkovou hmotnost a zatížení náprav + datum 1. registrace, tak ti můžu zjistit, jestli existuje ztotožnitelné ZTP a poslat ti jeho číslo. Pak už návod netřeba, oni by ho stejně chtěli vidět fyzicky. Předpokládám, že VIN začíná: SARRTSWZ...

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fujitsu » stř úno 20, 2008 12:01

Tak STK + ME proběhly v pořádku, jen mne zaskočilo, že na to auto nejdou napsat 15" kola, ikdyž jsem je k tomu dostal, jsou to originály, tak nevím co si o tom mám myslet. Jestli tam minulý majitel "napasoval" kola ze 600ky, ale ty myslim nesedí, jak je to?

max80

Příspěvek od max80 » stř úno 20, 2008 12:08

.

Odpovědět