Stránka 1 z 1

Ztrata vykonu

Napsal: čtv říj 25, 2007 18:38
od Dawe
Zdravim Roveristy
Mam takovy problem,kdyz jedu a chci nekoho predject tak to hrozne trva nez se to rozjede i kdyz podradim,prijde mi to ze se dusi a ze uz to neni Rover jako driv.Ma to zvuk jak 5 litrovy Dodge Ram(chraptavy zvuk) ale vykon jak Felicia.Remen,olej,vybrus hlavy+tesneni vsechno nove akorat mi ted zacal piskat remen od alternatoru(nevim presne jestli remen nebo kladka),tak jestli na to nema nejaky vliv.Dekuji
Rover 416 Si 82kW

Napsal: ned lis 04, 2007 19:00
od hasaaak
Taky mam posledni dobou pocit jako by ten motor nebyl co byval..... Motor mam vlastne da se rict stejny, s tim zvukem to same :lol: Ted jsme akorat s kamaradem pristli na jednu vec, jak jde hadicka z palivoveho filtru fo vstrikovaci jednotky (teda aspon u me), je tam kovova spojka a 2 sroubky po stranach na utesneni,ja je mel volne a tekl mi benzin, nikdy jsem si toho nevsiml.Takze se domnivame,ze to skrz tuto netesnost nasavalo spolu s benzinem i vzduch. Zkousel jsem to pak a zda se mi to o neco lepsi, no uvidim. Jinak pri ztrate vykonu bych volil klasicky postup, vzduchovy filtr, palivovy filtr,mozna i ty svicky.... Jeden znamy mi jeste poradil,at zkusim na katalyzatoru povolit nejake sroubky,ze tim ho obejdu a bude to foukat mimo.Pokud se to o dost zlepsi, je ucpany KAT.

Napsal: čtv úno 14, 2008 14:47
od Striker
mel sem skoro stejny problem ...akorat sem nechal udelat generalku motoru...tzden to bylo v poradku a po tydnu podobny zvuk ale vykon mi prijde v poradku...akorat mam jeste problem ze se mi stane ze pri podrazeni mi auto proste chcipne(svicky jsou vycistene a dle techniku v poradku)zkusim jeste vymenit palivovy filtr a kouknu na ty rady co jsou tu psane :))

Napsal: čtv úno 14, 2008 16:47
od hasaaak
Jak jsem psal vyse, u me byl problem prave v tom katalyzatoru. Motor mi zral olej a jeho spalovanim se katalyzator ucpal, hazelo mi to chybu lambda sondy a motor v otackach netahal jak mel. Vytriskal jsem ven tu vypln katalyzatoru, cimz vznikl volny pruchod a vse OK

Napsal: pát úno 15, 2008 10:08
od AnderN
A jeje ... to pak na emisich asi bude problem, coz?

Napsal: pát úno 15, 2008 10:11
od Roman620ti
AnderN píše:A jeje ... to pak na emisich asi bude problem, coz?
A zajímalo by mě, kam přišel ten pro přírodu nebezpečný vnitřek katalizátoru. :lol: Legální emise už nebudou...

Napsal: pát úno 15, 2008 15:05
od hasaaak
Legalni nebudou no .... Pak mi to zacalo zrat olej jeste vice a pri podrazeni za mnou byl kour jak z traktora :lol: dlouho jsem nekontroloval olej a on se mi vsechen spalil a motora zadrel :( tak ted mam novy, olej nezere a vubec necmoudi :)

Napsal: pát úno 15, 2008 15:09
od Roman620ti
hasaaak píše:Legalni nebudou no .... Pak mi to zacalo zrat olej jeste vice a pri podrazeni za mnou byl kour jak z traktora :lol: dlouho jsem nekontroloval olej a on se mi vsechen spalil a motora zadrel :( tak ted mam novy, olej nezere a vubec necmoudi :)
A kolik měl najeto? To mě překvapilo, že bral olej, jak stará Škodovka. A jak to vypadalo v tom katu? Bylo to tam mastný? Když jsem měl vyndanej ten svůj, bylo skz něj vidět, doufám, že mi vydrží...

Napsal: pát úno 15, 2008 17:23
od hasaaak
Mohl mit najeto realne kolem 160tis, urcite byl totiz pretoceny tachometr. Mam to auto rok a ze startu olej nebral,jenze ja nezkuseny jsem tam zacal lit nejaky cesky nekvalitni olej a zrejme se mi zapekly pistni krousky (pozdeji mi kamarad rekl,ze japonske motory jsou na kvalitu oleje haklive). Byla mensi kompres a bralo to olej. Vlozka katalyzatoru byla cerna, vubec neslo videt skrz a kdyz jsem to profoukaval stlacenym vzduchem tak na druhe strane slo ven uplne malinko vzduchu, čili byl hodne ucpany...

Napsal: pát úno 15, 2008 18:23
od Roman620ti
hasaaak píše:Mohl mit najeto realne kolem 160tis, urcite byl totiz pretoceny tachometr. Mam to auto rok a ze startu olej nebral,jenze ja nezkuseny jsem tam zacal lit nejaky cesky nekvalitni olej a zrejme se mi zapekly pistni krousky (pozdeji mi kamarad rekl,ze japonske motory jsou na kvalitu oleje haklive). Byla mensi kompres a bralo to olej. Vlozka katalyzatoru byla cerna, vubec neslo videt skrz a kdyz jsem to profoukaval stlacenym vzduchem tak na druhe strane slo ven uplne malinko vzduchu, čili byl hodne ucpany...
Aha... No tak teď budeš mít zase na pár set tisíc km klid :) Díky za odpověď :wink:

Napsal: pát úno 15, 2008 20:24
od Dawe
Zdravím hasaaaku, už jsi vyřešil ten problém s těma otáčkama?Já ještě NE pořád se drží na 1500 :cry:

Napsal: sob úno 16, 2008 7:47
od hasaaak
Dawe píše:Zdravím hasaaaku, už jsi vyřešil ten problém s těma otáčkama?Já ještě NE pořád se drží na 1500 :cry:
Hochu nevim jak to rict,vyresil i nevyresil. Samo od sebe mi to prestalo delat. Restartpval jsem ECU podle tohoto navodu a nejak to prestalo http://forum.honda-club.cz/viewtopic.php?p=530#530
Tak nevim no, je to zahada,ale jsem rad, ze to ted nedela :)

Napsal: sob úno 16, 2008 11:59
od Dawe
Díky moc vyzkouším to :) No já jsem vyměnil čidlo teploty a místo kolísání 1200-1500ot./min už to kolísá konstantně 1500ot/min, a to je hroooozně moc a hrooozně velká spotřeba :(