Cukání při zátěži
Cukání při zátěži
Zdravím,
mám Rovera 416 a mám problém s cukáním motoru při vyšší zátěži - např. při rozjezdu na dálnici do kopce skoro na plný plyn apod., občas to hodně pocukává, jako by vynechával. Trochu je to cítit i na volnoběh, když je auto v klidu, motor občas trochu cuká.
Svíčky, palivový, vzduchový filtr jsou nový. Občas jsem tu četl, že do Rovera jdou jenom svíčky NGK, mám tam myslím Bosch, může to být tím...? Slyšel jsem už i tip na katalyzátor.
Chci do Land Roveru na diagnostiku (snad to bude mít smysl), ale stojí 1.500,-, tak chci dopředu vyloučit blbosti.
Dík.
mám Rovera 416 a mám problém s cukáním motoru při vyšší zátěži - např. při rozjezdu na dálnici do kopce skoro na plný plyn apod., občas to hodně pocukává, jako by vynechával. Trochu je to cítit i na volnoběh, když je auto v klidu, motor občas trochu cuká.
Svíčky, palivový, vzduchový filtr jsou nový. Občas jsem tu četl, že do Rovera jdou jenom svíčky NGK, mám tam myslím Bosch, může to být tím...? Slyšel jsem už i tip na katalyzátor.
Chci do Land Roveru na diagnostiku (snad to bude mít smysl), ale stojí 1.500,-, tak chci dopředu vyloučit blbosti.
Dík.
Re: Cukání při zátěži
Já tam mám Bosch a nemám problém. 1500.- za diagnostiku je dost.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Cukání při zátěži
Koukni na http://www.rover-club.net/cars_journal.php, tam najdeš diagnostiku v Brně za polovic.
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při zátěži
co za polovic za 500,-

CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: Cukání při zátěži
Takhle se chovaly odcházející svíce, ale jen u motoru Š 136. U Roveru to není tak markantní.
Svíce používám obyč Brisk a měním vždy, když to nechytne na první otočku, nebo stoupá spotřeba. Interval 15-30tis., při ceně 28.-/ks spokojenost.
Svíce používám obyč Brisk a měním vždy, když to nechytne na první otočku, nebo stoupá spotřeba. Interval 15-30tis., při ceně 28.-/ks spokojenost.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Cukání při zátěži
Díky za odkaz na tu diagnostiku, ale nějak mi nejde otevřít...
V každým případě se ještě zkusíme podívat na ten rozdělovač, svíčky mají ujeto cca 10 tis. km, cukalo to trochu i před tím, ale v poslední době se to myslím zhoršilo.
Po zkušenostech moc nevěřím diagnostikám neznačkových servisů, nevím, jak je to s Roverem, ale předtím jsem měl Clio a tam mi na závadu přišel jenom Renault a to stejný měl děda i s Fordem. V neznačkových servisech na diagnostikách nic nenašli.
V každým případě se ještě zkusíme podívat na ten rozdělovač, svíčky mají ujeto cca 10 tis. km, cukalo to trochu i před tím, ale v poslední době se to myslím zhoršilo.
Po zkušenostech moc nevěřím diagnostikám neznačkových servisů, nevím, jak je to s Roverem, ale předtím jsem měl Clio a tam mi na závadu přišel jenom Renault a to stejný měl děda i s Fordem. V neznačkových servisech na diagnostikách nic nenašli.
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při zátěži
No v Brně je značkový, rozumý tomu jako málo kdo v okolí 
Já když jsem auto koupil tak cukalo a cukalo, ale postupně jsem ladil ladil ladil, a potom co jsem dal nový NGK svíčky, nový kabely, přímý kit sání, a v poslední části výfuk, tak nejenže mi auto necukne ale tak mi klesla se spotřeby cca 10 litrů na 8 a to jezdím 70% v brně po městě

Já když jsem auto koupil tak cukalo a cukalo, ale postupně jsem ladil ladil ladil, a potom co jsem dal nový NGK svíčky, nový kabely, přímý kit sání, a v poslední části výfuk, tak nejenže mi auto necukne ale tak mi klesla se spotřeby cca 10 litrů na 8 a to jezdím 70% v brně po městě


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při zátěži
Jasný v Brně je to jasná volba, DS autoservis na Bratislavské, kéž bych tady na severu našel někoho kdo tomu rozumí aspoň z půlky tak jako do toho viděj u pana Švihálka.
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při zátěži
tak ty máš zase kousek vrakoviště, co já bych na vrakáči potřeboval 


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: Cukání při zátěži
Tak odkaz už otevřít šel, ten autoservis si určitě uložím.
Zkoušeli jsme o víkendu trochu proměřovat a vypadá to, že je špatnej palec v rozdělovači (asi odpor), takže zkusíme vyměnit a uvidíme. Jinak bude muset asi nastoupit ta diagnostika.
Zkoušeli jsme o víkendu trochu proměřovat a vypadá to, že je špatnej palec v rozdělovači (asi odpor), takže zkusíme vyměnit a uvidíme. Jinak bude muset asi nastoupit ta diagnostika.
Re: Cukání při zátěži
Takže to byl ten palec. Vyměnili jsme ho a jezdí to líp než když jsem to auto koupil:-) Cena opravy 120 Kč.
Re: Cukání při zátěži
Bezva..díky za zkušenost 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Cukání při zátěži
Umístil jsem podobný problém v tématu: auto sa "šklbe"