Stránka 1 z 3

SRS

Napsal: pon lis 17, 2008 11:10
od kocickam
Ahoj,
bohužel se mi objevil nový problém na 45 rv.2001. Po nastartování se rosvítí kontrolka airbagu SRS a svítí po celou dobu jízdy. Co s tím můžu dělat, má s tím někdo zkušenosti? V jiných fórech (600) jsem se dočetl, že je nutné promazat nějaký kontakt pod sedadlem řidiče?
M.

Re: SRS

Napsal: pon lis 17, 2008 21:19
od Trunda
O tom uz se tu mluvilo opravdu hodnekrat... mne to teda nepotkalo, takze mne to ani moc nezajimalo a nevim jestli tu nekdy nekdo sdelil oficialni reseni...
Jedine co si troufam rict, nepoustel bych se do nejakych silenych pokusu, kterych je na internetu popsano hodne. Jedine co mi prislo rozumne bylo vyzkouset najit jakesi kontakty a ty procistit .... viz. tato diskuze http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=47427 . Pokud toto nepomuze, radeji s tim zajet do servisu, protoze problem v necem, co se muze motat kolem airbagu, neni asi takova sranda, jako trubicka u chladice .... :-)

Re: SRS

Napsal: pon lis 17, 2008 22:28
od Vilém
Jestli jsi z prahy, zajeď k Maredovi do Písnice.

Re: SRS

Napsal: úte lis 18, 2008 19:26
od Komi
Ahoj,všude píšou že máš hledat spojky přívodních kabelů pro bezpečnostní pásy pod předními sedadly,ale neber to tak doslovně jako já:)Vymontoval jsem obě přední sedadla ven a odhrnul celej koberec a nikde nic.Šílená práce,hlavně s lištama :? Je to jednodušší posuň sedadla tak aby jsi se pohodlně dostal k náboji bezpečnostního pásu a tam jsou ty kontakty,takže ne pod sedadly.Promaž je wdčkem a zasuň nazpět,mělo by to stačit.Pokud ne tak se pokus o reset SRS pomocí klemy pod přístrojovkou,ale nemám to odzkoušeno.Snad ti pomůže první rada,hodně štěstí :wink:

Re: SRS

Napsal: čtv lis 20, 2008 7:56
od kocickam
Díky za všechny rady. Problém byl opravdu asi pouze v nějakém kontaktu. Stačilo trochu více zašibovat se sedadlem řidiče, nahoru-dolů, dopředu-dozadu a kontrolka už po nastartování zase zhasíná. Ale pokud někdo přesně ví, kde ten kontak v tom sedadle je, napište.
Dík
M.

Re: SRS

Napsal: čtv lis 20, 2008 17:30
od klevis
Konektor by měl být pod sedačkou řidiče. Já ho mám přidělaný zespod sedačky. Při prvním problému jsem jen rozpojil vystříknul kontoxem a zase zapojil- problém vyřešen a a už se neopakoval. Jen přístup ke konektoru v leže, na zadních sedačce se zvrácenou hlavou po přední je síla.

Re: SRS

Napsal: čtv lis 20, 2008 21:13
od Komi
A jaký máte pánové rouvry?Já mám 414 a pod sedadlem nic není a pod kobercem jakbysmet :lol: Jedinej kontakt mám až u toho náboje pásu.Zapoměl jsem se zmínit,že mi SRS stejně během jízdy problikává :D Jinak je asi rychlejší a příjemnější povolit 4 šrouby od sedačky a celou si ji naklonit než se pod ni plazit :wink:

Re: SRS

Napsal: čtv lis 20, 2008 21:44
od Fujitsu
Předpokládám, že ten kontakt pod sedačkou má co do činění pouze u verzí s bočními airbagy - v sedačce. Do čtyřstovek se myslím boční nedávali, takže tam hledání pod sedačkou postrádá smysl, nebo se mýlím?

Re: SRS

Napsal: čtv lis 20, 2008 22:12
od Trunda
Nazdar Fujitsu, pletes se hochu ;-) s bocnimi airbagy to nema nic spolecneho. Jedna se o kontrolni kontakty pro zjistovani stavu upnuti pasu - proto aby se airbag nespustil, kdyz nejsi pripoutany. Kabel je vedeny od upinani pasu sedackou do podlahy ... ;-)

Re: SRS

Napsal: pát lis 21, 2008 0:01
od AnderN
Tak tohle se mi tuplem nezda ... proc by potom soudruzi z Longbridge nedavali do pristrojove desky rovnou signalizaci nezapnutych pasu :?: Taky od te doby, co se airbagy montuji do aut, jsou ridici varovani, ze airbag bez pasu cloveka pri nehode leda tak dorazi, misto aby jej zachranil :!: S funkci airbagu je ale spojena funkce predpinacu bezpecnostnich pasu, ktere maji za ukol snizit tlak pasu na hrudnik a panev cestujiciho. Takze proto tam ty kabely nejspis vedou ...

Re: SRS

Napsal: pát lis 21, 2008 6:35
od Fujitsu
Nejspíš? No ve schématu jsou zakreslené jenom airbagy - 2, řídící jednotka airbagů a pojistky.... divný je že jsem tam nenašel ani ten hřebínek, co se stará o sepnutí pytlů. Natoš ještě něco co by připomínalo předepínače pásů, kdo ví jak to je....

Re: SRS

Napsal: pát lis 21, 2008 6:48
od Hombre
Nevím od kterého roku má 400 předepínače bezpečnostních pásů, ale já na svém (4/1997)je ještě nemám. Takže ani žádné kontakty pod sedačkou a podobně.
Jinak boční airbagy nemají opravdu nic společného s předepínači. Mohou tam být (většinou z boku v opěradle) a nemusí. Předepínače bezpečnostních pásů se aktivují současně s čelními airbagy a jsou tam na to aby pomocí velké síly vyvinuté výbuchem pyropatrony přitálhy osobu sedící na sedadle dozadu a zabránily přílišnému kontaktu s airbagem, popřípadě čelním sklem. Modřina od pásu je totiž lepší než popálená huba od airbagu. :lol:

Re: SRS

Napsal: pát lis 21, 2008 8:56
od AnderN
Fujitsu -- souhlasim s tim, ze predpinace bezpecnostnich pasu nesouvisi primo s bocnimi airbagy. Jsou jimi ale vybavena vsechna auta s celnimi airbagy. Dokonce i Felicia - v provedeni bez airbagu je pochopitelne nema, ale jakmile ma airbagy pred ridicem ci spolujezdcem, ma take predpinace pasu.

Re: SRS

Napsal: pát lis 21, 2008 9:08
od Fujitsu
AnderN - no schválně ještě doma kouknu na schéma ke 45ce, jestli tam bude něco navíc, krom tech bočních.

Re: SRS

Napsal: pát lis 21, 2008 9:19
od Trunda
Ciste logicky ... proc mi teda do sedacky a nasledne do zamku pasu vede drat? Nespusteni airbagu, kdyz neni osoba pripoutana, je tak trivialni mechanismus, ze by se nebylo ani co divit, kdyby to bylo beznou soucasti. A posledni trvrzeni... proc by byli pod sedackou kontakty, resp. drat do ni, kdyz predpinani pasu je skryte v sloupku? ;-)